ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

دکوراسیون آرایشگاه مردانه به سبک صنعتی ، ایده هایی برای جذب مشتری

دکوراسیون آرایشگاه مردانه به سبک صنعتی ، ایده هایی برای جذب مشتری

دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه
دکوراسیون آرایشگاه مردانه به سبک صنعتی

طراحی و دکوراسیون داخلی آرایشگاه های مردانه می تواند نقشی مهم و اساسی در جذب مشتری داشته باشد. از آن جایی که این گونه محیط ها با امر زیبایی سروکار دارند. مشتریان آن ها نیز ترجیح می دهند به آرایشگاه هایی مراجعه کنند تا فضای داخلی آن ها علاوه بر داشتن تجهیزات لازم و کافی، از نظر بصری نیز زیبا و تا حد امکان لوکس به نظر برسد. توصیه طراحان و کارشناسان بر این است که قبل از تصمیم گیری برای طراحی سالن زیبایی خود (چه مردانه چه زنانه) سلیقه مخاطبان و ساکنین منطقه ای که سالن زیبایی شما در آن قرار دارد را در نظر بگیرید و منطبق با سلیقه و انتظارات مراجعه کنندگان به طراحی بپردازید. این موضوع در جذب و افزایش مشتری به طرز چشمگیری موثر می باشد.

سبک های مناسب دکوراسیون آرایشگاه مردانه

طراحی آرایشگاه های مردانه باید به گونه ای باشد که مطابق با سلیقه ی مشتری بوده و آن ها را از انتظار در حین پیرایش، خسته نکند. در طراحی آرایشگاه مردانه سبک های مختلفی پیش روی شما قرار می گرد، اما از کاربردی ترین سبک ها می توان به سبک مدرن، مینیمال و صنعتی نام برد. در آرایشگاه های مردانه به ندرت سبک کلاسیک و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. این سبک در بیش تر در طراحی آرایشگاه های زنانه مورد استقبال قرار می گیرد.

شاید این مطلب را نیز بپسندید:

” دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه. طراحی مدرن سالن زیبایی تا اجرا “

دکوراسیون آرایشگاه مردانه با سبک صنعتی

پروژه ای که در ادامه برای شما ارائه خواهیم داد، نمونه ای فوق العاده از دکوراسیون با سبک صنعتی می باشد. این آرایشگاه در یکی از مناطق شهر مکزیکو سیتی پایتخت مکزیک قرار گرفته است. سبک دکوراسیون این آرایشگاه مردانه صنعتی می باشد. طراحان با استفاده از این سبک، فضایی زیبا کاربردی و صمیمانه را برای مشتریان ایجاد کرده اند. دیوارهای بتنی در معرض، سقف تیره، دیوارهای جدا کننده فلزی زنگ زده، کفپوش بتنی و سایر موارد همگی از عناصر و المان های سبک صنعتی می باشد که در طراحی این آرایشگاه مورد استفاده قرار گرفته است. نمای بیرونی این آرایشگاه نیز با همان سبک صنعتی طراحی شده است. استفاده از آجر در ترکیب با بتن نمایی جذاب و فوق العاده ای را ایجاد کرده که در هماهنگی با فضای داخلی می باشد.

دکور آرایشگاه مردانه
طراحی آرایشگاه مردانه سبک صنعتی
بازسازی آرایشگاه مردانه سبک صنعتی
طراحی آرایشگاه
دکوراسیون آرایشگاه مردانه سبک صنعتی

از طراحی فضای جدید خود لذت ببرید

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات تخصصی طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه ، سالن زیبایی زنانه و اجرای آن (از صفر تا صد پروژه) می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون آرایشگاه و سالن زیبایی خود را تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه کارهای ما می توانید اینجا کلیک کنید.

بازسازی مغازه
بازسازی مغازه سلمانی
دکوراسیون آرایشگاه مردانه
دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه
دکوراسیون آرایشگاه مردانه خاص
دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه یه سبک صنعتی
طراحی داخلی آرایشگاه مردانه
طراحی آرایشگاه مردانه
دیزاین مغازه سلمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *