ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه. طراحی مدرن سالن زیبایی تا اجرا

دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه. طراحی مدرن سالن زیبایی تا اجرا

 

دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه و سالن های زیبایی مخصوص بانوان باید به گونه ای طراحی شود که تلفیقی از جذابیت، هارمونی، هماهنگی، راحتی، شادی و نشاط باشد. توجه به جزئیات خاص، در نظر گرفتن المان های طراحی، به کار بردن رنگ های مرتبط و در نظر گرفتن روانشناسی رنگها باعث هارمونی و جذابیت  بخشیدن به طراحی می گردد. همچنین رعایت استانداردها در چیدمان وسایل مهمترین عامل در به وجود آوردن حس هماهنگی است. درعین حال استفاده از طراحی داخلی ساده و پرهیز از طرح های شلوغ در ایجاد حس راحتی مشتریان کمک شایانی می کند. و در آخر برای ایجاد فضایی شاد و پرنشاط لزوماً نباید از دیوار های رنگی استفاده کرد، بلکه می توان با استفاده از وسایل و لوازم خوش رنگ در عین حفظ کلاسیک بودن فضای آرایشگاه زنانه، شادابی و نشاط را به فضا تزریق نمود.

مهم ترین عوامل در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه:

مهمترین عوامل در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی مخصوص بانوان چیست؟ در این مقاله با گروه طراحان معماری بوم آور همراه باشید . تا پاسخ این سوال را بگیرید. قسمت اصلی آرایشگاه زنانه فضایی است که در آن خدمات زیبایی و آرایشی انجام می شود. این فضا از چند صندلی، آینه و کنسول و در روبروی آن کمد هایی تشکیل شده است که بر اساس نیاز آرایشگر طراحی و اجرا می گردند. 

۱) پلان تفکیک شده خلق کنیم

در طراحی پلان و دکوراسیون آرایشگاه زنانه باید دو بخش اصلی را در نظر گرفت. اولین بخش شامل قسمت مدیریت است که معمولاً دادن نوبت و رزرو مراجعین در این قسمت انجام می شود. بخش دیگر مربوط به فضای اصلی است که انجام خدمات زیبایی و آرایشی در آن صورت می پذیرد. مهمترین نکته ای که باید در طراحی این دو بخش در نظر گرفت تفکیک نمودن و در عین حال مشرف بودن مدیر و مسئول آرایشگاه به تمام محیط سالن زیبایی می باشد.

دکوراسیون آرایشگاه ایرانی
طراحی و دکوراسیون آرایشگاه زنانه

۲) سبک دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه را مشخص کنید

از قبل مشخص کنید که قصد دارید دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه را با چه سبکی طراحی کنید. آیا می خواهید از سبک مدرن استفاده کنید و یا از سبک کلاسیک برای ایجاد فضایی لوکس تر بهره ببرید. بهتر است همگام با ایده های روز دنیا بهترین ها را برای دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه خود به ارمغان بیاورید. برای این کار می توانید از دیوارپوش بدون درز تاپشیت استفاده کنید. امروزه استفاده از دیوارپوش تاپشیت در دکوراسیون داخلی بسیار مرسوم گشته. علاوه بر نصب آسان، جذابیت، شیک، مدرن و دکوراتیو بودن آن ها موجب شده تا مورد پسند افراد با سلیقه های مختلف قرار بگیرد. همه این عوامل موجب شده تا امروزه این دیوارپوش ها بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن محسوب شوند. 

۳) به نورپردازی اهمیت ویژه ای بدهید

متمرکز شدن طراح پروژه بر نورپردازی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه و اجرای صحیح و خلاقانه آن رابطه مستقیم با رضایت مندی مشتری دارد. یعنی زمانی که مشتری نتیجه را به بهترین کیفیت در آینه ببیند از رضایت کامل برخوردار می شود. و این رضایت مندی با نورپردازی خلاقانه و هوشمندانه در طراحی دکوراسیون آرایشگاه امکان پذیر است. نورپردازی باید به دو شکل نورپردازی محیطی و نورپردازی تاکیدی مورد ارزیابی قرار گیرد. همچنین محاسبه مقدار وات و لوکس محیط که بر اساس ارتفاع و مساحت فضای آرایشگاه است  در این خصوص مورد محاسبه قرار می گیرد.

۴) آینه و تزیینات دیوار مکمل یکدیگر باشند

از آنجایی که ذات آینه در تولید و انتشار نورها بسیار موثر است. و از جهت دیگر برای به تصویر کشیدن مشتریان آرایشگاه نیز مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار در طراحی دکوراسیون آرایشگاه قابل اهمیت است. تزئینات و پوسترهای روی دیوار که معمولا از مدل های انجام شده توسط آرایشگاه است، به زنده کردن فضا کمک شایانی می کند. همچنین در بازتاب این تصویر در آینه ها و تبدیل فضای آرایشگاه به فضایی جذاب و زیبا تر کمک مینماید.

 

بوم آور پاسخ تمام نیازهای دکوراسیون داخلی شما

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه و مردانه و اجرای آن (از صفر تا صد پروژه) می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی سالن زیبایی خود را تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه کارهای ما می توانید اینجا کلیک کنید.

تحریریه توسط گروه طراحان معماری بوم آور (www.boomavar.ir)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *