ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

لیست مورد نیازترین لوازم دکوراسیون اداری

بسیاری از مشاغل موجود در دنیای امروز بعنوان یک شغل شخصی و توسط یک فرد اداره می شوند که به مرور زمان و گسترش این حرفه، با اضافه شدن تعداد زیادی از افراد به این مجموعه نیاز به یک دفتر کار و محیطی برای انجام فعالیت های مربوطه به چشم می آید. بر همین اساس طراحی دکوراسیون اداری امروزه به یکی از دغدغه های اصلی صاحبان مشاغل و کارفرماها تبدیل شده است. دکوراسیون داخلی یک محیط اداری تاثیر زیادی بر روحیات، افکار و احساسات کارمندان دارد و با ایجاد تمرکز بیشتر برای آن ها بازدهی جمعی را بالاتر می برد. در یک محیط اداری، وجود لیست مشخصی از وسایل ضروری است که در هنگام طراحی باید به محل قرار گیری آن ها توجه داشته باشید. با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره لوازم دکوراسیون اداری صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی

لوازم دکوراسیون اداری مورد نیاز در محیط کاری

تجهیزات اداری شامل ابزار و وسایل خاصی هستند که بعنوان لوازم دکوراسیون اداری بکار برده می شوند. در ابتدای تجهیز یک فضا بهتر است، لوازم ضروری و مورد نیاز افراد و کارمندان را تهیه کنید و به مرور زمان به خرید تمامی وسایل بپردازید. امروزه وجود تکنولوژی و روش های نوین در فضاهای اداری، به شما کمک می کند تا بدون نیاز به موارد زیادی از وسایل، وظایف خود را به خوبی انجام دهید؛ اما با این وجود باید به تهیه تعداد مشخصی از لوازم اداری بپردازید.

  • لوازم دکوراسیون اداریفایلینگ های اداری

امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ابزارهای الکترونیکی، همچنان بسیاری از فضا های اداری به محیط های جداگانه ای برای حفظ و نگهداری برگه ها و اسناد و مدارک کاری نیاز دارند. فایلینگ های اداری بهترین و امن ترین مکان برای نگهداری و حفاظت از این برگه ها محسوب می شوند. همچنین فضا های اداری نیاز به نظم زیادی دارند و به همین علت می توان گفت فایلینگ های اداری جزو مهمترین لوازم دکوراسیون اداری محسوب می شوند.

لوازم دکوراسیون اداری

 

  • قفسه های کتابخانه

معمولا در محیط های کاری بدلیل وجود حجم بزرگی از برگه ها و نوشته های تایپی، از زونکن ها استفاده زیادی می شود. به همین دلیل قفسه های کتابخانه بعنوان محلی برای قرار دادن زونکن ها، کتاب ها و نشریات چاپی یکی از مهمترین لوازم دکوراسیون اداری به شمار می آیند که وجود آن در چنین مکان هایی اساسی است. همچنین ایجاد قفسه های کتابخانه برای قرار دادن کتاب های متفرقه در آن، برای تشویق کارمندان به مطالعات جداگانه کاربرد دارد.

لوازم دکوراسیون اداری

  • کشو های اداری

کشو ها یکی از مهمترین لوازم دکوراسیون اداری هستند که بعنوان مهمترین مکان برای قرار دادن وسایل و حفظ و نگهداری ابزارهای شخصی و عمومی در نظر گرفته می شوند. در دکوراسیون های امروزی کشوها کامل در فضای دکور قرار گرفته اند و کمد های جداگانه ای با این هدف به محیط اضافه نمی شود؛ اما در بسیاری از فضاها از فایل های سه کشو استفاده می کنند که از متریال های متفاوتی ساخته می شود. برای انتخاب نوع این کشو ها بهتر است ابتدا به بررسی فضای مورد نظر بپردازید تا بتوانید بر اساس آن بهترین گزینه را انتخاب کنید. در میان مدل های مختلفی از کشو های اداری، مدل فلزی آن دوام و استحکام بیشتری دارد و از عمر بالاتری برخوردار است. مدل های چوبی ممکن است به مرور زمان سریع تر دچار آسیب شوند اما با این وجود، کشو های اداری چوبی بدلیل ظاهر زیباتر محبوبیت بیشتری دارند.

  • لوازم دکوراسیون اداری

  • لوازم التحریر مورد نیاز در فضای اداری

می توان گفت لوازم تحریر ها در یک محیط اداری از اهمیت زیادی برخوردار هستند. ابزارهایی مثل پوشه، خودکار، لاک غلط گیر، کلاسور، دفترچه برنامه ریزی، تقویم، منگنه همراه با سوزن آن، گیره کاغذ، ماشین حساب، قیچی، کاغر یادداشت، ماژیک، گیره پوشه، چسب، زیرپایی، کاغذ چاپ، جوهر منگنه و … از مهمترین نیازهای افراد در زمان کار هستند.

لوازم دکوراسیون اداریجمع بندی

به طور کلی می توان گفت فضاهای اداری به لوازم خاصی برای تجهیز کامل نیاز دارند که به دسته های الکترونیکی، لوازم التحریر، لوازم فناوری مثل پرینتر، دستگاه کپی و اسکنر تقسیم می شوند و وجود آن ها در محیط بسیار ضروری است. علاوه بر این وسایل زیادی در زمینه میزهای کار، مبلمان فضا، میز جلسه، کتابخانه و غیره نیز در طراحی داخلی فضا از اهمیت زیادی برخوردار هستند که باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

چرا سپردن کارها به بوم‌آور به نفع شما است؟

گروه طراحان معماری بوم آور با تأسیس در سال ۱۳۸۹، به عنوان یکی از برجسته‌ترین و با تجربه‌ترین گروه‌های معماری در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر شناخته می‌شود. این گروه از اوایل فعالیت‌های خود در این زمینه تاکنون با ارائه پروژه‌های بسیار موفق و برجسته شهرت خود را به دست آورده است.

یکی از ویژگی‌های بارز گروه طراحان معماری بوم آور، ترکیب توان هنری، علمی و فنی در تیم مجرب طراحی-مهندسی آنها است. اعضای این تیم دارای دانش آموختگانی با دانش عمیق در زمینه معماری مدرن و به روز هستند و توانایی بکارگیری روش‌های نوین معماری را دارند.

گروه طراحان معماری بوم آور با توانایی در طراحی داخلی پروژه‌های متنوع از جمله دکوراسیون مسکونی، تجاری، اداری، فضاهای درمانی، رستوران، کافی شاپ، مغازه، ویلا، طراحی منظر و محوطه، بازسازی و نوسازی، توانسته است به مشتریان خود فضاهایی زیبا و عملی ارائه دهد.

تخصص این گروه در اجرا و اجرای ایده‌های خلاقانه، فنی و مدرن و همچنین هدایت پروژه‌ها از ابتدا تا اتمام کامل آنهاست. با اعتماد به خدمات گروه طراحان معماری بوم آور، مطمئناً پروژه‌های شما به کیفیت و تمامیت مطلوب خواهند رسید.

گروه طراحان معماران بوم ­آور به عنوان بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی، با بهره ­گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته­ های معماری و طراحی ، آماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه طراحی دکوراسیون منطبق بر اصول معماری (از صفر تا صد پروژه) می­باشد. چنانچه علاقه مند هستید طراحی دکوراسیون اداری محل کار شما ،توسط بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری ساختمان انجام پذیرد، می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه پروژه های طراحی دکوراسیون اداری انجام شده توسط تیم خلاق بوم ­آور، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *