ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی ویلا دوبلکس مدرن ، در کلیه مراحل طراحی و ساخت ویلا با شما خواهیم بود

طراحی ویلا دوبلکس مدرن ، در کلیه مراحل طراحی و ساخت ویلا با شما خواهیم بود

طراحی ویلا
طراحی ویلا دوبلکس

امروزه شاهد رشد روز افزون طراحی و ساخت ویلا در طبیعت بکر اطراف کلان شهرها هستیم. پناه بردن به طبیعت و برخورداری از هوای پاک و آرامش ویلا طرفداران زیادی دارد. برای همین ساختار ویلاها کاملا متفاوت از ساختمان های درون شهری است. ویلاهایی که در خارج از شهر ساخته می شوند دارای متراژ بالاتری هستند و عمدتا هم به صورت فلت و یا دوبلکس ساخته می شوند. در این میان استقبال از طراحی ویلا،  دوبلکس توجه را به خود جلب می کند. این نوع ویلا بدلیل امکانات و مزایایی که دارد مورد توجه بسیاری از کاربران برای طراحی و ساخت ویلا قرار گرفته است. اما نکته مهمی که اشاره به آن ضروریست، این است که طراحی و اجرای آن باید به صورت دقیق و حرفه ای انجام شود. بنابراین طراحانی را انتخاب کنید که متعهد بوده و در طراحی و ساخت ویلا تخصص و تجربه کافی داشته باشند. همکاران ما در بوم آور آماده ارائه خدمات مشاوره به شما هستند تا بتوانید به طرح ویلای مورد نظر خود برسید. علاوه بر این مطمئن باشید ما از صفر تا صد طراحی و اجرای ویلا درکنار شما خواهیم بود.

طراحی ویلا دوبلکس مدرن
طراحی ویلا دوبلکس مدرن
طراحی ویلا دوبلکس مدرن

طراحی و ساخت ویلا

در طراحی و ساخت ویلا ، مشاهده پروژه هایی که یک شرکت معماری در کارنامه خود به ثبت رسانده است باعث می شود تا کاربران سبک کاری، کیفیت و میزان مهارت طراحان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند. گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه کلیه خدمات طراحی ویلا ، دکوراسیون داخلی ویلا ، بازسازی ویلا و اجرای پروژه ها از صفر تا صد آن برای شما مشتریان گرامی می باشد. تعداد ویلاهایی که توسط گروه معماری بوم آور طراحی و به اجرا رسیده متعدد بوده و معرفی آن ها در این بخش نمی گنجد. از این رو جهت دیدن نمونه ای از کارهای ما می توانید اینجا کلیک کنید.

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

امروزه بیشتر ویلاها با سبک مدرن طراحی می شوند. این نوع ویلاها هم به لحاظ طراحی و هم از نظر اجرا، به دلیل سادگی در طرح در مدت زمان کوتاه تری اجرا می شوند و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند. از آنجایی که در ویلاهای دوبلکس همه چیز دوبرابر می شود، عمدتا طراحی ویلا مدرن دوبلکس بیش تر از ویلاهای کلاسیک مورد استقبال قرار می گیرد. حال اندکی در مورد این نوع ویلاها توضیح خواهیم داد تا بیشتر با آن ها آشنا شوید. همچنین محوطه سازی حیاط ویلا نیز در زیبایی آن بسیار موثر است.

طراحی ویلا مدرن
طراحی ویلا مدرن دوبلکس

طراحی ویلا دو بلکس

در ویلاهای دوبلکس ما دو سطح در اختیار داریم و بخش های خصوصی و عمومی در این دو بخش جانمایی می شوند. به طور استاندارد فضاهای خصوصی در سطح بالا که نیاز به آرامش و سکوت بیش تری است، قرار می گیرند. فضاهای عمومی مانند سالن پذیرایی، آشپزخانه و سالن غذاخوری نیز در سطح پایین قرار می گیرند که دسترسی سریع و آسانی به بیرون دارند. این نوع جانمایی قابل تغییر هم بوده و شما با توجه به سلیقه خود می توانید دکوراسیون داخلی ویلا را تغییر دهید. مواردی که بدان اشاره شد از بخش های ضروری بود که در هر ساختمان باید باشد. افزون بر این فضاها شما می توانید با توجه به خواسته ها و نیازهایتان بخش های دیگری را در طراحی ویلای دوبلکس مدرن خود جانمایی کنید.

طراحی ویلا مدرن
طراحی ویلا دوبلکس

انواع طراحی ویلا دوبلکس

ویلاهای دوبلکس در انواع طرح ها هم در نما و هم دکوراسیون داخلی طراحی می شوند. عواملی چون سلیقه، بودجه، سبک طراحی در طرح نهایی ویلای دوبلکس شما نقش دارد. بدین ترتیب ما مجموعه ای از انواع طراحی ویلا دوبلکس را به شما معرفی خواهیم کرد. این نمونه ها در طرح های مختلفی اجرا شده اند. شما می توانید با بررسی و مطالعه تصاویر، از آن هایی که با سلیقه و نیاز شما نزدیک تر است ایده بگیرید. در ادامه شما را به دیدن نمونه طراحی ویلا مدرن دوبلکس دعوت می نماییم.

بوم آور با بهره گیری از دانش روز معماری و تلفیق آن با خلاقیت و تجربه طراحان خود، اقدام به ارائه خدمات تخصصی طراحی داروخانه و بازسازی دکور داروخانه ها کرده است. گروه طراحان معماری بوم آور تا به امروز چندین پروژه طراحی داروخانه را با تحولی عظیم از نظر طراحی و با در نظر گرفتن جزئیات عملکردی در تهران و شهرستان ها با موفقیت به پایان رسانده و اجرا نموده است. جهت دیدن نمونه کارهای طراحی داروخانه می توانید اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *