ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

برای طراحی دکور و مبلمان و تغییر منزل مسکونی خود دست به کار شوید

طراحی دکور و مبلمان:

 

گروه طراحان معماری بوم آور با بهره گیری از دانش روز معماری و تلفیق آن با خلاقیت و تجربه طراحان خود، اقدام به ارائه خدمات تخصصی طراحی دکوراسیون منزل مسکونی و دفتر اداری به خصوص طراحی دکور و مبلمان کرده است. گروه بوم آور همواره سعی داشته تا نیازهای کارفرما را به خوبی شناسایی نموده و به صورت متعهد درخواست های مشتریان گرامی را به ثمر برساند.

روند کاری ما:

مهندسین گروه طراحان معماری بوم آور قبل از شروع روند طراحی دکور و مبلمان، بمنظور تحقیق و آشنایی با پلان پروژه، سلایق کارفرما و انتخاب برترین نحوه چیدمان، تحقیقاتی دقیق و جامع در فاز مطالعاتی را آغاز نموده و سپس اقدام به طراحی دکوراسیون مورد نظر می نمایند.

از زیبایی فضای جدید خود لذت ببرید:

 در طراحی دکور و مبلمان تیم بوم آور به ابعاد، اندازه و مقیاس با توجه به فضای محیط توجه نمود و آن را مطابق با فضای مورد نظر و طبق سلایق شما کارفرمای محترم طراحی می نماید. گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات مورد نظر به شما کارفرمایان محترم می باشد. در ذیل نمونه کارهای طراحی شده توسط گروه طراحان معماری بوم آور را مشاهده می کنید. جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *