ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار

مغازه خشکبار یکی از مغازه‌ های پر رفت و آمد است؛ مخصوصاً اگر نزدیک به ایام عید نوروز باشد. قطعاً شما هم از گشت و گذار داخل این مغازه‌ ها لذت می‌ برید؛ مخصوصاً اگر طراحی دکوراسیون جذابی برای آن در نظر گرفته شود. حال سوال اینجاست که نکات طراحی دکوراسیون برای این مغازه‌ ها دقیقاً چه چیزهایی می‌ تواند باشد تا جذابیت بصری را برای مشتریان افزایش دهد؟! با ما همراه باشید تا در مورد نکات طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

نکات مهم برای طراحی دکوراسیون خشکبار

اگر به تازگی چنین مغازه‌ ای تاسیس کرده‌ اید و می‌ خواهید در مورد نکات طراحی آن اطلاعات کافی داشته باشید، این قسمت مخصوص شماست.

هزینه طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار

توجه به بازسازی و نوسازی

اگر مغازه تان قدیمی است و می‌ خواهید آن را برای مشتری جذاب‌ تر کنید، باید اقدام به نوسازی و بازسازی نمایید. مغازه آجیل فروشی یا خشکبار می‌ تواند با یک بازسازی قوی، اصولی و حرفه‌ ای باعث جذب مشتری شود و رونق کسب و کار را بالا ببرد. کافی است که حواستان به نوسازی و بازسازی سقف مغازه، کف و دیوارها باشد تا بتوانید یک نورپردازی عالی را به وجود بیاورید که برای مشتری حس خوبی را رقم بزند‌.

انتخاب ظروف مناسب

نکته دیگری که در طراحی دکوراسیون مغازه آجیل فروشی باید به آن دقت کرد، انتخاب ظروف مناسب است. ظروفی که قرار است آجیل‌ ها و مغزهای مختلف داخل آن قرار بگیرند، باید کاملاً یکدست باشند. سعی کنید از شیک‌ ترین و جذاب‌ ترین نوع ظروف استفاده کنید که بتواند چیدمان شما را بهتر از قبل نشان دهد.

در حقیقت انتخاب‌ های زیادی برای انجام این کار دارید اما معمولا سینی‌ های نقره‌ ای و طلایی، ظروف شیشه‌ ای نشکن و کاسه‌ های بزرگ و پایه‌ دار از جنس نقره یا مس یا برنج، سبدهای چوبی و حصیری و کیسه‌ های پارچه‌ ای مدرن برای به نمایش گذاشتن آجیل‌ ها و خشکبار استفاده می‌ شوند.

نورپردازی

در هر مغازه‌ای که قصد باز کردن یا بازسازی آن را دارید، باید به نورپردازی توجه کنید. مغازه‌ ای که محیط تاریک و خفه داشته باشد، قطعاً برای مشتری جذاب نخواهد بود. پس اگر شما از گران‌ ترین ظروف استفاده کنید و اصول چیدمان را رعایت کنید اما نورپردازی مناسبی نداشته باشید؛ کارتان پیشرفت نخواهد کرد‌. علاوه بر نورپردازی در سقف؛ باید به نورپردازی دیوارکوب‌ ها هم توجه کنید. حتماً باید حواستان به نور مخفی در ویترین و قفسه‌ ها هم باشد.

نحوه چیدمان ظروف

در طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار حتماً باید به چیدمان ظروف هم توجه داشت. در واقع تقسیم بندی باید به گونه‌ ای انجام شده باشد که نظم و ترتیب در نگاه اول به چشم بیاید. شما باید یک بخش را برای میوه‌ های خشک شده، بخش دیگر برای شکلات‌ ها و بخش دیگر را برای مغز ها در نظر بگیرید: به گونه‌ ای که مشتریان بتوانند برای محصولات مختلف به سراغ قفسه های جداگانه رفته و دچار سردرگمی و شلوغی نشوند.

استفاده از رنگ مناسب

مورد دیگری که برای طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار حتماً باید به آن اشاره شود، استفاده از رنگ است. ما توصیه می‌ کنیم برای آجیل و خشکبار به سراغ استفاده از رنگ‌ های گرم بروید. معمولا رنگ سفید برای دکور چنین مغازه‌ هایی مناسب است. رنگ‌ های گرم و روشن نه تنها فضا را بزرگتر و دل بازتر نشان می‌ دهند، بلکه می‌ توانند برای هر نوع سبک دکوراسیونی مفید باشند. اگر به سبک سنتی و کلاسیک علاقه بیشتری دارید، رنگ طلایی بهترین گزینه است. مثلاً می‌ توانید از ظروف طلایی و قفسه‌ های طلایی استفاده کنید که حس سنتی بودن در فضا را بیشتر انتقال می‌ دهد.

کمک از یک تیم متخصص

برای دکوراسیون مغازه خشکبار ما توصیه می‌ کنیم که حتماً از تیم طراحی متخصص و حرفه‌ ای کمک بگیرید. مجموعه بوم آور در این زمینه فعالیت می‌ کند و می‌ تواند بهترین پیشنهادات را برای صنف‌ ها و گروه‌ های شغلی مختلف معرفی کند و باعث شود که شما بتوانید یک طراحی دکوراسیون عالی برای آجیل فروشی خشکبار داشته باشید.

جمع‌ بندی

شاید اکثر شما فکر کنید که طراحی دکوراسیون در مغازه‌ های مختلف از جمله خشکار و آجیل فروشی اهمیت بسیار زیادی ندارد؛ در صورتی که اشتباه می‌ کنید. اگر شما بتوانید یک طراحی دکوراسیون عالی برای مغازه خشکبار داشته باشید، قطعاً می‌ توانید سطح فروش خود را بالا ببرید و مشتریان ثابت پیدا کنید. فقط کافی است به نکاتی که گفتیم، دقت کنید و آنها را اجرا کنید.

چرا بوم‌آور

گروه طراحان معماران بوم ­آور به عنوان بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی، با بهره ­گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته­ های معماری و طراحی، آماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه طراحی دکوراسیون منطبق بر اصول معماری (از صفر تا صد پروژه) می­باشد. چنانچه علاقه‌مند هستید طراحی دکوراسیون منزل یا محل کار شما، توسط بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی انجام پذیرد، می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی آجیل فروشی خشکبار انجام شده توسط تیم خلاق بوم‌آور، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *