ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی

طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین موضوعات روز دنیا است که همواره در حال گسترش و پیشرفت است. همه ما می‌ دانیم که ایجاد یک فضای دلنشین و خوش انرژی به طراحی داخلی آن بستگی زیادی دارد. بطور کلی طراحی دکوراسیون، فعالیتی تخصصی است که بهتر است برای انجام آن از افراد حرفه ‌ای کمک بگیرید تا نتیجه مطلوبی را برای شما به ارمغان بیاورند. طراحی داخلی از زمان های گذشته تاکنون تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته و متدها و روش های مختلفی را در بر گرفته است. اما یکی از جدیدترین روش ‌هایی که به واسطه آن پیشرفت چشمگیری در فعالیت های طراحان و معماران داخلی صورت گرفت، طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی است که درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

کاربرد هوش مصنوعی در طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی به دلیل ویژگی های خاص خود و تاثیر بی نهایتی که بر روی افکار، احساسات و رفتار افراد می گذارد، اهمیت زیادی در محیط های اداری، کاری و خانه دارد. به همین علت از راه های جدیدی مثل هوش مصنوعی در گسترش آن استفاده می کنند تا نتایج خوبی بدست آورند. می توان گفت هوش مصنوعی      (Artificial intelligence) مدل های نوینی در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شوند که با کمک گرفتن از الگو ها و الگوریتم های خاص طراحی را برای شما انجام می دهند. طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا از ایده های این تکنولوژی برای طراحی یک فضا بهره بگیرید. شما با طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی به کار خود سرعت زیادی می بخشید و می توانید به خوبی نیاز مشتریان خود را پیش بینی کنید. با کمک گرفتن از این تکنولوژی، می توان گزینه های مختلفی را برای طراحی یک فضا در نظر گرفت و ایده های زیادی را در این زمینه به اجرا رساند. همچنین کاهش مصرف انرژی نیز جز مواردی است که در طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی به خوبی در نظر گرفته می شود.

طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی

نرم افزارها و ابزارهای کاربردی برای طراحی با هوش مصنوعی

برای طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی، ابزارهای زیادی وجود دارد که بسیاری از آن ها می توانند به خوبی به شما برای داشتن یک طراحی بی نظیر کمک کنند. در ادامه به بررسی تعدادی از این سایت ها می پردازیم و درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

  • Planner 5D

این وب سایت یکی از کاربردی ترین ابزار های طراحی داخلی محسوب می شود که به شما کمک می کند به سادگی نقشه داخلی فضا های خود را طراحی کنید و با ۴۰ میلیون کاربر یکی از مفید ترین ابزارهای موجود شمرده می شود. این وب سایت برای سیستم عامل های اندروید، IOS ، مک و ویندوز قابل استفاده است و تا کنون حدود ۸۰ میلیون پروژه را با موفقیت به نتیجه رسانده است.

طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی

  • Smartdraw

یکی دیگر از ابزار های کاربردی طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی، این نرم افزار است که با کمک گرفتن از می توان طراحی داخلی یک اتاق، آپارتمان، فضای اداری و … را انجام داد. در این دوره ساده رنگ‌ ها، مبلمان و سایر تجهیزات در انواع و طرح های مختلفی وجود دارند و شما می توانید از میان مدل های موجود، انتخاب خوبی داشته باشید. پیش از خرید دوره کامل نرم افزار، می توانید به صورت آزمایشی از این ابزار استفاده کنید و در صورت اطمینان از کیفیت و کاربرد بالای آن، دوره کامل را خریداری کنید.

طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی

  • Home by me

طراحی خانه با من یکی از پرکاربردترین برنامه های طراحی داخلی محسوب می شود،که به صورت رایگان امکانات خود را در اختیار شما قرار می دهد. افراد می توانند با طراحی خود را به صورت دو بعدی آغاز کنند و پس از گذراندن مراحلی آن را به طراحی سه بعدی تبدیل کنند. همچنین برای درخواست کمک از متخصص، نسخه پریمیوم می تواند در اختیار شما قرار بگیرد.

 

طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی

چرا بوم‌آور

گروه طراحان معماری بوم آور یک تیم حرفه‌ای در زمینه معماری، معماری داخلی و طراحی منظر است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این گروه در زمینه مهندسی معماری و طراحی فضاهای معماری تخصص دارد و تاکنون پروژه‌های بسیار موفقی را ارائه کرده است.

تیم طراحان معماری بوم آور از توانایی‌های هنری، علمی و فنی بالایی برخوردار است و اعضای آن افراد مجربی هستند که آموخته‌های علمی خود را به کار می‌گیرند. آنها با بهره‌گیری از روش‌های مدرن و به‌روز معماری، فضاهای متنوع و کارآمد در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی در پروژه‌های مسکونی، تجاری، اداری، درمانی، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، مغازه‌ها، طراحی نما، ویلای شخصی، طراحی منظر و محوطه سازی، بازسازی و نوسازی ایجاد کرده‌اند.

تخصص اصلی این گروه در اجرا و انتقال ایده‌های خلاقانه، فنی و مدرن به واقعیت فیزیکی پروژه‌ها است. آنها قادر به هدایت پروژه‌های خود از طریق همه مراحل، از برنامه‌ریزی ابتدایی تا تکمیل نهایی، می‌باشند.

با توجه به توانمندی‌ها و تخصص‌های این گروه، آنها به عنوان یک منبع معتبر در حوزه معماری و طراحی فضاها شناخته می‌شوند و می‌توانند به شما در تحقق طرح‌ها و پروژه‌های معماری خود کمک کنند.

جمع بندی

همانطور که در بالا مطالعه کردید طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی از روش های جدید و به روزی است که توسط بسیاری از معماران و متخصصان قرار می گیرد. این روش می تواند به سادگی ایده های زیادی را در اختیار افراد قرار دهد و کار را برای طراحان داخلی ساده تر سازد. ابزار های هوش مصنوعی امکان تجسم طراحی مد نظرتان را برای شما فراهم می کنند و این روش راه حل بسیار مناسبی برای رفع ایرادات طراحی اولیه می باشد.

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات تخصصی طراحی ویلا (از صفر تا صد پروژه) می باشد. شاید یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از هوش مصنوعی در کنار طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از آن برای طراحی دکوراسیون ویلا است. چنانچه علاقه مند هستید یک طراحی ویلا زیبا داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه طراحی ویلا ما می توانید اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *