ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در سال۱۴۰۲

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی 

 

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی + راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی :  امروزه طراحی دکوراسیون به عنوان یک هنر و حرفه در سطح جهان شناخته می شود. طراحی دکوراسیون داخلی شامل مجموعه فعالیت های منطبق بر اصول و استانداردهای معماری می باشد، برای زیباتر کردن فضایی که انسان در آن مشغول کار و زندگی است. اما طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود را به کدام شرکت بسپاریم؟ بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی کدام است؟

بوم آور یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی انواع محیط و فضاهای کاری، تجاری، مسکونی و غیره است. در این مقاله با طراحی دکوراسیون و ویژگی های بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی آشنا خواهیم شد. تا پایان با ما همراه باشد.

 

 

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی
بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی چیست و رابطه آن با بهترین شرکت طراحی دکوراسیون؟

دکوراسیون داخلی برگرفته از یک لغت فرانسوی به نام dekorāsiyon است. درواقع این لغت اززبان فرانسوی وارد سایر زبان های دنیا شده است. در زبان فارسی و مطابق با لغت نامه دهخدا، دکوراسیون به صورت زیر تعریف می شود:

“دکوراسیون . [ دِ ک ُ یُن ْ ] (فرانسوی ، اِ) در اصطلاح نمایشنامه و سینما، فن تزیین صحنه ٔ نمایش یا سینما. عمل تزیین . | منظره ٔ یک صحنه .| عوامل تزیینی و اشیاء لازم در یک صحنه .”

دکوراسیون داخلی نقش کلیدی و اساسی در سلامت روانی افراد حاضر در محیط  دارد. بنابراین باید توسط بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی و خلاق ترین و زبده ترین طراحان انجام شود.

چرا انتخاب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی مهم است؟

دلایل انتخاب و پرس جو رزومه خوب برای بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

برخی از مهم ترین دلایل طراحی دکوراسیون داخلی شامل موارد زیر است:

  • افزایش کارایی محیط با افزودن قابلیت های عملکردی
  • امکان استفاده از فضاهای بدون استفاده به صورت کاربردی
  • ایجاد تناسب فضا با روحیه و سبک زندگی ساکنین
  • امکان اضافه کردن معیارهای زیبایی شناسی گوناگون و مطابق با سلیقه مشتری
  • امکان صرفه جویی در هزینه ها با انتخاب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی
  • امکان افزایش ایمنی و امنیت در فضا با استفاده از المان ها و عناصر مختلف

بوم آور، بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی عبارت است از هنر دکور کردن فضا با اصول معماری، که در کنار ارائه زیبایی و نظم بخشیدن، کاربردی نیز باشد. طراحی دکوراسیون باید مطابق سلیقه، روحیه و درخواست مشتری اجرا شود. اما به دلیل آنکه دکوراسیون داخلی، به طور مستقیم با زندگی و روحیه انسان ارتباط دارد، بهتر است این امر را به بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی بسپارید.

درواقع یک تیم طراحی دکوراسیون ایده آل باید متشکل از افراد حرفه ای به منظور تشخیص نیازهای مشتری و به کارگیری مناسب اصول زیبایی شناسی با توجه به هویت مخاطب و جلب رضایت او باشد. بوم آور، بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که دارای یک تیک خلاق، مجرب، کارآزموده و دانش آموخته در زمینه معماری و طراحی است.

فرآیند طراحی دکوراسیون داخلی در بوم آور بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی چگونه است؟

روند انجام طراحی دکوراسیون داخلی توسط شرکت بوم آور به صورت زیر انجام می­شود:

  • در ابتدا برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی بوم آور ابتدا از طریق تماس با شماره تلفن ثابت ۵۵۳۱ ۲۶۳۱ (۰۲۱) و یا ارسال ایمیل به آدرس info@boomavar.ir اقدام نمائید.
  • در طی یک جلسه حضوری با تیم و طراحان مجرب و خلاق بوم آور می توانید خواسته ها و سبک طراحی مورد نظر خود را در میان بگذارید.
  • بوم آور به عنوان بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی، بعد از دریافت خواسته های شما، متناسب با روحیه و خواسته های شما و فضای مورد نظر(کاری، تجاری، مسکونی و غیره) بهترین پیشنهادات و مشاوره ها را به شما ارئه می دهد.
  • پس از عقد قرارداد، تیم بوم آور، طراحی دکوراسیون داخلی شما را آغاز می کند.
  • بوم آور طرح مورد نظر را برای تائید به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که امکان ویرایش طرح اولیه نیز وجود دارد.
  • پس از تائید، نقشه ها و طرح های تائید شده نهایی، به شما داده خواهد شد.
  • اجرای پروژه طراحی دکوراسیون داخلی درصورتی که در قرارداد منعقد شده، بند اجرای پروژه نیز ذکر شده باشد.

 

کلام آخر من باب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون

گروه طراحان معماران بوم ­آور به عنوان بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی، با بهره ­گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته­ های معماری و طراحی ، آماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه طراحی دکوراسیون منطبق بر اصول معماری (از صفر تا صد پروژه) می­باشد. چنانچه علاقه مند هستید طراحی دکوراسیون منزل یا محل کار شما را، توسط بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی انجام پذیرد، می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی انجام شده توسط تیم خلاق بوم ­آور، اینجا کلیک کنید.

 

2 پاسخ

  1. شرکت طراحی دکوراسیون زیاده تو تهران. از کجا معلوم بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی شما باشید

    1. سلام همراه گرامی، از افتخارات ما این است که کلیه کارفرمایان و مشتریانی که تاکنون طراحی و بازسازی و اجرای فضای مورد نظرشان را انجام داده ایم، از مجموعه ما رضایت کامل داشتند به گونه ای که تعداد مشتریان وفادار ما خود گویای این امر هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *