ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی داروخانه شبانه روزی

زمانی که می‌ خواهید کسب و کار خود را در یک مغازه یا به اصطلاح فروشگاه راه‌اندازی کنید، باید به مسئله طراحی خیلی زیاد توجه داشته باشید. بسیاری از افراد این موضوع را جدی نمی‌ گیرند و فکر می‌ کنند با یک طراحی معمولی هم می‌ توانند مشتریان زیادی جذب کنند اما چیزی که اول از همه در نگاه مردم جلب توجه خواهد کرد، طراحی دکوراسیون است. حتی اگر شما داروخانه شبانه روزی داشته باشید که خیلی‌ ها مجبور هستند به شما مراجعه کنند؛ و آنجاست که طراحی داروخانه شبانه روزی برایتان بیش از پیش حائز اهمیت می‌‌شود و تاثیر شگرفی بر جذب مشتری بیشتر خواهد داشت.

مهم ترین نکات در طراحی داروخانه شبانه روزی

بدون شک وقتی که می‌ خواهید طراحی این داروخانه‌ ها را به انجام برسانید، باید به یک سری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید یک طراحی شیک و عالی را به دیگران ارائه دهید.

نکته اول

  • اولین نکته‌ ای که می‌ توان به آن اشاره کرد، شیوه و سبک مربوط به طراحی دکوراسیون است. شما باید طراحی را به گونه‌ ای انجام دهید که نور مناسب و کافی در فضا وجود داشته باشد. باید بتوانید با توجه به شرایطی که دارید، از نور طبیعی کمک بگیرید. به طوری که نورپردازی بتواند وضعیت داروهای داخل قفسه را به خوبی مشهود کند.

طراحی داروخانه شبانه روزینکته دوم

  • نکته بعدی که در طراحی داروخانه شبانه روزی باید به آن دقت داشت، مسئله مربوط به قفسه‌ بندی است. قطعاً می‌ دانید که چینش و قفسه‌ بندی در داروخانه یکی از مهم‌ ترین عواملی است که می‌ تواند به جذب مشتری کمک کند. در حقیقت باید قفسه‌ بندی اصولی داشته باشید که فقط طراحان دکوراسیون می‌ توانند در این زمینه به شما کمک کنند. به همین منظور ما بوم آور را پیشنهاد می‌ کنیم. زمانی که شما از تیم متخصص بوم آور کمک بگیرید، آنها محل قرارگیری قفسه‌ ها را اعلام می‌ کنند؛ به گونه‌ ای که با کمترین خطا بتوانید بهترین فضا را ایجاد کنید. همچنین چینش قفسه‌ ها را نیز برایتان انجام می‌ دهند.

طراحی داروخانه شبانه روزینکته سوم

  • ایجاد آرامش در فضا یکی دیگر از نکات مهمی است که در طراحی داروخانه شبانه روزی باید به آن دقت کرد. اگر شما بتوانید مورد اول یعنی نورپردازی را به درستی اجرا کنید، به این صورت که در تمامی لحظات شبانه روز نور در فضا وجود داشته باشد، می‌ توانید به حفظ آرامش در محیط کمک کنید. از طرفی استفاده از یک سری از عکس‌ ها و تصاویر به شدت کمک کننده است. طراحی فضای نشیمنگاه مناسب هم می‌ تواند به شدت در حفظ آرامش موثر باشد.

طراحی داروخانه شبانه روزی

نکته چهارم

  • استفاده از رنگ هم می‌ تواند تا حد زیادی روی جذابیت کار تاثیر بگذارد. معمولا رنگ‌ های آبی و سفید در محیط داروخانه بهترین گزینه هستند. رنگ آبی نشان دهنده آرامش است که برای افراد بیمار یا خانواده‌ های آنها تسلی خاطر به حساب می‌ آید. رنگ سفید هم نشان دهنده پاکی، تمیزی و بهداشت است که حتماً برای داروخانه امری مهم و ضروری خواهد بود.

طراحی داروخانه شبانه روزی

نکته پنجم

  • قفسه پنجره دارویی هم یکی از مهم‌ ترین قسمت‌ های طراحی داروخانه شبانه روزی است. شما باید حتماً از طراحان دکوراسیون در این زمینه کمک بگیرید. زیرا این محل قرار است پلی بین انبار و پیشخوان داروخانه باشد؛ جایی که شما با مشتری تعامل دارید و مهم‌ ترین بخش ماجرا است.

نکته ششم

  • قسمت پنجره دارویی باید در جایی قرار بگیرد که شما بتوانید همزمان سریع‌ ترین نوع دسترسی به داروها را داشته باشید و آن را در اختیار مشتری قرار دهید‌ همچنین باید به گونه ای طراحی شود که هم پرسنل و هم مشتریان در دو طرف این پنجره بتوانند به راحتی و آزادانه حرکت کنند و فضا تنگ نشود و کار خیلی سریع راه بیفتد.

طراحی داروخانه شبانه روزیجمع‌ بندی

همانطور که در این مقاله نیز ذکر شد؛ طراحی داروخانه شبانه روزی یکی از مهمترین اقداماتی است که شاید خیلی در مورد آن صحبت نشده باشد اما تا حد زیادی می‌ تواند به جذابیت فضای داروخانه کمک کند. ما در این مقاله راجع به این موضوع صحبت کردیم و نکات طراحی برای داروخانه‌ های شبانه روزی را به شما توضیح دادیم. برای اطلاعات بیشتر یا یک دکوراسیون جذاب در این داروخانه‌ ها کافی است که به متخصصین سایت بوم آور مراجعه کنید.

چرا بوم آور

گروه طراحان معماران بوم ­آور به عنوان بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی، با بهره ­گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته­ های معماری و طراحی، آماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه طراحی دکوراسیون منطبق بر اصول معماری (از صفر تا صد پروژه) می­باشد. چنانچه علاقه‌مند هستید طراحی دکوراسیون منزل یا محل کار شما، توسط بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی انجام پذیرد، می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه پروژه های طراحی داروخانه انجام شده توسط تیم خلاق بوم ­آور، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *