ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

دیوارپوش های بدون درز تاپشیت تحولی عظیم در دکوراسیون داخلی

دیوارپوش های بدون درز تاپشیت تحولی عظیم در دکوراسیون داخلی

 

انواع دیوارپوش
دیوارپوش های بدون درز تاپشیت

دیوارپوش های تاپشیت را میشناسید؟ تاپشیت نسل نوینی از دیوارپوش های پی وی سی سخت است و جدیدترین نوع پوشش ‎ها‎ی دیواری داخلی محسوب می‌شود. دیوار پوش تاپشیت امکان اجرا بر روی سطوح هموار و ناهموار را دارا می باشد. امروزه به دلیل زیبایی و مزایای بیشماری که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. دیوارپوش های بدون درز تاپشیت تحولی عظیم در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.

تاپشیت را بهتر بشناسید

امروزه بهترین و مناسب ترین روش برای بازسازی دکوراسیون داخلی و انجام تعمیرات داخلی ساختمان استفاده از دیوارپوش های بدون درز تاپشیت است. زیرا به مصالح ساختمانی نیازی ندارد و به سادگی در مکان مورد نظر نصب می گردد. نصب آسان این نوع دیوارپوش ‎ها‎ موجب کاهش هزینه استفاده از آنها شده است. تاپشیت به زیرسازی نیاز ندارد و بنابراین در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می‌شود. علاوه بر این در سازه های نوساز می توان بدون نیاز به نازک کاری، بلافاصله پس از مرحله سفت کاری ساختمان از دیوارپوش های بدون درز تاپشیت استفاده نمود.

دیوارپوش تاپشیت در بازسازی دکوراسیون داخلی

پی وی سی طرح سنگ
دیوارپوش تاپشیت در بازسازی دکوراسیون داخلی

دیوارپوش تاپشیت بهترین و مناسب ترین انتخاب در بازسازی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. موارد استفاده از این دیوارپوش ها مراکز درمانی و بیمارستان ها ، یونیت سرویس بهداشتی، رختکن استخر ، سالن های ورزشی ، لابی ، سالن اجتماعات ، دکوراسیون داخلی اتاق خواب، دکوراسیون منزل و محیط کار ، فضای بین کابینت های آشپزخانه و … می باشد. با گروه طراحان معماری بوم آور همراه باشید تا در این مقاله با دلایل متعدد و مزایای استفاده از دیوارپوش های بدون درز تاپشیت آشنا شوید:

استحکام زیاد و عایق مناسب

پی وی سی طرح سنگ
استحکام مناسب و عایق مناسب

تاپشیت دارای استحکام بالایی می باشد. بنابراین مقاوم در برابر ضربه است. علاوه بر این عایق خوبی در برابر دما و صدا به شمار میرود. همچنین به دلیل داشتن قابلیت اتصال کشویی، استفاده از دیوارپوش بدون درز تاپشیت بسیار آسان و مقرون به صرفه است. این دیوارپوش ها جهت صرفه جویی در انرژی نیز گزینه مناسبی محسوب می شوند. به دلیل اینکه لایه ای بین دیوار ساختمان و سطح دیوارپوش قرار می‌گیرد، از عبور جریان هوا ممانعت می کنند. به همین دلیل این نوع دیوارپوش ‎ها‎ در فصل زمستان از خروج گرما و در فصل تابستان از خروج سرما جلوگیری به عمل می آورند.

نصب آسان و کاهش هزینه

پی وی سی طرح سنگ
نصب آسان و کاهش هزینه

نصب آسان این نوع دیوارپوش‎ ها‎ موجب کاهش هزینه استفاده از آنها شده است. دیوارپوش‎ ها‎ی پی وی سی به زیرسازی نیاز ندارند و به همین دلیل در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می‌شوند. لذا می‌توان در هزینه هایی که برای خرید مصالح اضافه استفاده می‌شود، صرفه جویی نمود و سرعت تکمیل ساختمان را افزایش داد. همچنین در سازه های نوساز می توان بدون نیاز به نازک کاری، بلافاصله پس از مرحله سفت کاری ساختمان از دیوارپوش تاپشیت استفاده نمود.

رنگ بندی متنوع

دیوارپوش
رنگ بندی متنوع

دیوارپوش‌ های تاپشیت دارای رنگ‌بندی و طرح ‎ها‎ی متنوعی بوده و در مدلها‎ی متفاوتی قابل نصب هستند. به همین دلیل در مکانهای مختلفی استفاده می‌شوند. به عنوان مثال در بانک ها‎ و یا حتی تالارهای پذیرایی می‌توان از این دیوارپوش‎ ها‎ استفاده نمود.

دوام بالا، ضد آب و ضربه
دیوارپوش
دوام بالا ، ضد آب و ضربه

مدت دوام و عمر دیوار پوش ‎ها‎ی پی وی سی طولانی است. بنابراین از میزان مخارج اضافی از قبیل تعویض و رنگ آمیزی سالیانه کاسته می‌شود. اگر قسمت کوچکی از دیوارپوش دچار آسیب شود می‌توان تنها آن نقطه را تعویض نمود. همچنین قابل شستشو بوده ، ضد آب و ضد ضربه می باشد. لذا بهترین گزینه جهت استفاده در یونیت سرویس بهداشتی، رختکن استخر و سالن های ورزشی محسوب می شوند. چرا که کوچکترین تغییری در مجاورت با رطوبت و آب در آنها ایجاد نمی گردد.

خاصیت آنتی باکتریال
دیوارپوش های بدون درز تاپشیت

پنلهای بدون درز تاپشیت ضد حشرات و باکتری ها‎ هستند و از این رو باعث نظافت بیشتر محیط می‌شوند. از سوی دیگر تمیز کردن و شستشوی آنها به راحتی صورت می پذیرد. البته باید دقت داشت که از مواد شوینده اسیدی استفاده نشود چرا که به شدت نسبت به اسیدها واکنش نشان می‌دهند. به علت خاصیت آنتی باکتریال دیوار پوش های تاپشیت، مناسب ترین گزینه جهت استفاده در فضاهای بهداشتی و بیمارستان ها می باشند.

حفظ زیبایی محیط
دیوارپوش
حفظ زیبایی محیط

دیوار پوش های تاپشیت گزینه مناسبی برای پنهان کردن لوله کشی، سیم کشی برق، کابل و سایر تجهیزات به کار رفته در داخل ساختمان هستند. به همین دلیل در حفظ زیبایی محیط نقش مهمی را ایفا می‌کنند. علاوه بر این استفاده از تاپشیت در دکوراسیون داخلی، به دلنشین کردن فضا و آراستگی محیط کمک شایانی می نماید. جهت زیبا سازی در دکوراسیون از جمله در اتاق خواب ، مبلمان، آشپزخانه، فضای بین کابینت ها و … نیز می‌توان از تاپشیت استفاده نمود.

 

فروش دیوارپوش های بدون درز تاپشیت

دیوارپوش
دیوارپوش های بدون درز تاپشیت تحولی عظیم در دکوراسیون داخلی مغازه و محیط های تجاری

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده فروش دیوارپوش های بدون درز تاپشیت مارک تاپکو می باشد. همچنین آماده ارائه خدمات تخصصی نصب و اجرای آن از صفر تا صد در کمترین زمان ممکن می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود را با استفاده از جدیدترین نسل دیوار پوش های پی وی سی تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید. همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *