ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

با دکوراسیون داخلی مدرن خانه ای شیک و منحصر به فرد داشته باشید

با دکوراسیون داخلی مدرن خانه ای شیک و منحصر به فرد داشته باشید

در این مقاله قصد داریم به معرفی نمونه ای از طراحی داخلی و بازسازی منزل به سبک مدرن بپردازیم. این پروژه شامل طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن خانه کنج زرد می باشد که توسط دفتر طراحی مرز در تهران انجام شده است.

در طی بازسازی این پروژه طراحان به دنبال رفع حس خستگی و دل‌زدگی ساکنین از فضای خانه بودند. لذا، معماران به دنبال راه حلی جهت تطابق با سبک زندگی در زمان پسا کرونا و پاسخگویی به نیازهای فضایی صاحب خانه افتادند. برای جلوگیری از بروز خستگی و یکنواختی که از سپری کردن زمان بیش از پیش در خانه ناشی می شد، فضاهای جدیدی در دکوراسیون داخلی مدرن این خانه خلق شد تا ساکنین نیز بتوانند حس بهتری را نسبت به قبل تجربه کنند.

عکس دکوراسیون مدرن
دکوراسیون داخلی مدرن خانه ای شیک و منحصر به فرد

روند طراحی پروژه

با جانمایی این فضاها و حذف بعضی از جداره های قدیمی، سعی در افزایش کیفیت زندگی ساکنین شد. نیازهای زوج جوان (کارفرما) از اولین خانه‌ مشترکشان ایجاب می‌کرد، فضاسازی اتاق‌ها و آشپزخانه بازنگری شود. از این رو با توجه به متراژ کم اتاق مستر وضع موجود، دیوار مشترک آن با اتاق کناری تخریب و فضای جدیدی به عنوان اتاق لباس اضافه شد.

کلوزت
فضای نگهداری لباس و کفش به سبک مدرن

از طرفی، اتاق مهمان با متراژی بیش از نیاز کارفرما، باعث شد تا قسمتی از آن به فضای ناهارخوری تبدیل شود که با آشپزخانه در ارتباط است. همچنین جزیره‌ واقع در مرکز آشپزخانه که از فضای کار نیز کاسته بود به یک کانتر تبدیل شد تا علاوه بر تعریف هرچه بهتر حریم آشپزخانه، فضایی مناسب برای نشستن نیز در کنار آن تعریف شود.

دکوراسیون مدرن آشپزخانه
آشپزخانه به سبک مدرن

در ادامه برای دیدن بقیه تصاویر دکوراسیون داخلی مدرن خانه فوق با گروه طراحان معماری بوم آور همراه باشید.

دکوراسیون داخلی مدرن خانه
ترفندهای سبک مدرن در آپازتمان
دکوراسیون داخلی مدرن خانه شیک
با دکوراسیون داخلی مدرن خانه ای شیک و منحصر به فرد داشته باشید
عکس دکوراسیون خانه مدرن
دکوراسیون خانه به سبک مدرن
ایده طراحی مدرن خانه ایرانی
طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن منزل مسکونی
طراحی دکوراسیون خانه مدرن
سبک مدرن در طراحی دکوراسیون خانه
بازسازی خانه مدرن
بازسازی منزل به سبک مدرن

پلان ها و سکشن معماری

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی منزل مسکونی (از صفر تا صد پروژه) می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی منزل خود را تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه کارهای مسکونی ما می توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *