ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

جشنواره بین المللی معماری :فراخوان شرکت در یازدهین فستیوال بین المللی معماری

فراخوان شرکت در یازدهمین فستیوال بین المللی معماری در سال ۲۰۱۸

دوستان و همراهان عزیز به اطلاع شما می رسانیم یازدهمین جشنواره بین المللی معماری با نام (World Architecture Festival Awards) در سال ۲۰۱۸ آغاز شده است و زمان آن رسیده تا زمان بندی طراحی و اجرای پروژه های خود را آغاز نمایید.

جشنواره بین المللی معماری

جشنواره بین المللی معماری
جشنواره بین المللی معماری

جشنواره بین المللی معماری برای اولین بار توسط مسئولین آمستردام و در کشور هلند در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ ماه نوامبر (۷ لغایت ۹ آذر ماه ۱۳۹۷) برگزار خواهد شد. برگزارکنندگان این فستیوال انتظار دارند بیش از ۵۰۰ نمونه طراحی و معماری در این مسابقه در ۳۰ بخش مختلف با یکدیگر به رقابت  بپردازند. شایان ذکر است این رویداد معماری به مدت دو سال در شهر تاریخی هلند برگزار می گردد و سپس به برلین منتقل خواهد شد.

داوران نام آشنای این جشنواره

جشنواره بین المللی معماری بزرگترین رویداد معماری در دنیا به شمار می آید و تمام پروژه های معماران به صورت اجرایی در این مسابقه حضور دارند و توسط داوران به صورت زنده و کامل بررسی میشوند. انتظار می رود که امسال بانوان نیمی از ۱۲۰ داور مسابقه را به خود اختصاص دهند. ساختمان های تکمیل شده امسال توسط داوران نام آشنایی همچون مدیر شرکت معماری MVRDV ناتالی دِ ورس، سِر دیوید آدایف، لی ژیانک و معاون رئیس دانشگاه هاروارد، محسن مصطفوی مورد تحلیل قرار خواهند گرفت.

جوایز مسابقه

هیئت WAF برای پروژه های کوچک جشنواره بین المللی معماری فوق، جوایزی را در نظر گرفته که شامل موضوعاتی از قبیل بهترین استفاده از رنگ و چوب، عکاسی، نقاشی و پروژه های دانشجویی می باشد. جوایز WAFX هم به پروژه هایی اختصاص می یابد که مسائل مربوط به معماری را طی چند سال آینده تحت تأثیر قرار می دهند و به نوعی این جایزه به پروژه های آینده اختصاص می یابد. همچنین امسال برای اولین بار جایزه ای در بخش تحقیقای WAFX اختصاص داده شده که به مسئله محیط زیست و آب اختصاص داده شده است. جایزه ۱۰ هزار پوندی این بخش از طرف بنیانگذر WAF تأمین می شود.

تمعیدات ویژه

لازم به ذکر است شرکت کنندگانی که تا قبل از تاریخ ۲۰ ماه آوریل (۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۷) ثبت نام کنند می توانند از رتبه بندی زودهنگام این مسابقه بهره مند شوند. جهت اطلاع از تمام اخبارهای این رقابت به صفحه ثبت نام مسابقه به آدرس زیر مراجعه نمایید.

صفحه ثبت نام

 

 
ترجمه شده توسط تحریریه گروه طراحان معماری بوم آور
منبع: archdaily.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *