ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

با ما قفسه بندی داروخانه کاربردی و در عین حال پر محتوا داشته باشید

با ما قفسه بندی داروخانه کاربردی و در عین حال پر محتوا داشته باشید

 

دکوراسیون داخلی داروخانه
طراحی داخلی داروخانه به همراه عکس قبل و بعد از اجرا و بازسازی داروخانه

امروزه استفاده از حداکثر فضای مفید در داروخانه ها و داشتن بیشترین تنوع دارویی، دغدغه اکثر داروسازان عزیز می باشد. از این رو گروه طراحان معماری بوم آور قدمی نوین جهت طراحی و تولید سبک جدیدی از قفسه بندی داروخانه برداشته است. طراحان ما قفسه های کاربردی و کانترهای زیبا و مناسب فضای داروخانه شما (داروخانه کوچک و بزرگ) طراحی خواهند نمود. در این مقاله با ما همراه باشید تا با ترفندهای طراحی قفسه بندی داروخانه و نکات مهم طراحی دکوراسیون داروخانه آشنا شوید.

داروخانه با فضای سازماندهی شده

یکی از عوامل موثر در سازماندهی فضای داروخانه ها استفاده از مصالح سبک با ضخامت کمتر و در عین حال سختی بیشتر می باشد. همچنین استفاده از قفسه های دو طرفه می تواند کمک شایانی در سازماندهی این فضا داشته باشد. البته ارتباط دادن صحیح و کاربردی بین قفسه بندی داروخانه با استفاده از قفسه های دو طرفه ، اجازه هرچه راحت تر کاربر در فضای نسخه پیچی را در داروخانه ها فراهم می سازد.

نکات مهم در طراحی داروخانه

اولین قدم در طراحی دکوراسیون داروخانه، آشنایی کامل به تمام مراحل کار و نیازهای داروسازان، پرسنل داروخانه، مسئول فنی، مراجعین و مشتریان داروخانه است. یک طراح حرفه ای در روند طراحی داروخانه باید به راحتی بیماران ، کارکنان و در عین حال خلق طرحی شیک، جذاب و زیبا جهت داروخانه توجه داشته باشد. قدم بعدی، طراحی کانترهای داروخانه است. باید در نظر داشت که کانترها از مهمترین اجزای داروخانه ها محسوب می گردند. بنا بر این رعایت استاندارد عرض و ارتفاع در طراحی آنها بسیار حائز اهمیت می باشد. ارتفاع میز کار در داروخانه که مورد استفاده مسئول فنی و پذیرش قرار می گیرد، ۸۰ سانتی متر است. البته باید به این نکته توجه داشت که در جلوی آن فضایی حداقل ۴۰ سانتی متر جهت قرار دادن مانیتورها مورد نیاز است. بنابراین ارتفاع کل کانتر جهت قسمت پذیرش و مسئول فنی بین ۱۲۰ تا ۱۲۵ سانتی متر لحاظ می گردد.

طراحی داخلی داروخانه مدرن
طراحی قفسه بندی داروخانه مدرن به همراه عکس های سه بعدی و اجرایی
طراحی کانتر
طراحی کانتر داروخانه به سبکی نوین به همراه عکس های سه بعدی و اجرایی
دیزاین داروخانه
طراحی دکور داروخانه به همراه عکس های سه بعدی و اجرایی
نمونه طراحی داروخانه
بازسازی دکور داروخانه به همراه عکس های سه بعدی و اجرایی
طراحی قفسه های داروخانه
طراحی قفسه بندی داروخانه مدرن به همراه عکس های سه بعدی و اجرایی
طراحی دکوراسیون داروخانه
طراحی ویترین داروخانه به سبک جدید و عکس های قبل و بعد از اجرا

طراحی استاندارد در داروخانه

در مورد کانتر آرایشی و بهداشتی، به دلیل ارائه خدمات به شکلی دیگر، ارتفاع کانتر به یک متر تغییر پیدا می کند. همچنین بدلیل دید مشتری به قفسه های پشت سر کاربر، در این فضا از قفسه های هوایی استفاده نمی گردد. در مورد قسمت دارویی قفسه های هوایی که گاهی به صورت شفاف و قابل دید و گاهی به صورت بسته اجرا می گردند بسیار قابل استفاده می باشد. در خصوص فضای نسخه پیچی نیز داشتن یک میز کار و استفاده از قفسه های هوایی و زمینی ضروری است. در این بخش اندازه قفسه ها باید بر اساس کاربرد و عملکرد دارویی طراحی شود. همچنین می توان با استفاده از تجربه و هماهنگی با تیم داروخانه، اندازه قفسه ها را تغییر داد. به عنوان مثال جهت قرار دادن آمپول ها باید قفسه های کوچکتر و دارای لبه های سه سانتی جهت جلوگیری از ریختن آمپول ها طراحی و اجرا کرد. با رعایت این نکات دکوراسیون داروخانه شیک و کاربردی خواهید داشت.

بازسازی و دکوراسیون داروخانه

 

بازسازی دکور داروخانه
بازسازی و دکوراسیون داروخانه مدرن و امروزی

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی دکور داروخانه و اجرای آن (از صفر تا صد پروژه) می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود را با استفاده از جدیدترین نسل متریال های آنتی باکتریال تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید. کارشناسان ما همه روزه آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان گرامی می باشند. همچنین می توانید ما را در اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی از طریق لینک های آنها در صفحه اصلی دنبال کنید. 

 در این مطلب نمونه کارهای طراحی اجرای داروخانه توسط گروه طراحان معماری بوم آور را مشاهده می نمایید. 

طراحی قفسه بندی داروخانه
طراحی قفسه بندی داروخانه و عکس های قبل و بعد از اجرای آن
طراحی داخلی داروخانه
طراحی داخلی بخش اداری داروخانه به همراه عکس های قبل از طراحی
طراحی داخلی داروخانه
طراحی داخلی دکور داروخانه به سبکی منحصر به فرد و کاربردی
طراحی داخلی داروخانه
طراحی ویترین و کانتر داروخانه به رنگ بنفش
طراحی قفسه های داروخانه
طراحی قفسه بندی داروخانه مدرن شیک و جذاب
طراحی قفسه بندی داروخانه
طراحی قفسه های دارویی داروخانه از ام دی اف درجه یک
طراحی داخلی داروخانه
طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه به همراه عکس های قبل از طراحی
طراحی داخلی داروخانه
طراحی کانتر داروخانه به سبکی نوین
طراحی داخلی داروخانه
طراحی دکور داروخانه به سبکی جدید
طراحی داخلی داروخانه
طراحی منحصر به فرد کانتر داروخانه

در این مطلب نمونه کارهای طراحی اجرای داروخانه توسط گروه طراحان معماری بوم آور را مشاهده کردید. جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر می توانید اینجا لیک کنید.

تحریریه توسط گروه طراحان معماری بوم آور (www.boomavar.ir)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *