ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی در شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی در شیراز

طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی در شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی در شیراز + طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی در شیراز : در طراحی دکوراسیون داخلی تالارها، موارد بسیار زیادی هست که عروس و دامادها برای انتخاب تالار عروسی شان به آن توجه می کنند. طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی در شیراز شامل گل آرایی، شمع آرایی،  چیدمان و دیزاین سفره عقد و غیره می باشد. طراحی و دیزاین داخلی تالار عروسی باید به گونه ای باشد که بتوان شبی خاطره انگیز  را در آن رقم زد.

 

طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی سالن پذیرایی در شیراز | طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی در شیراز
طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی سالن پذیرایی در شیراز | طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی در شیراز

 

طرح و رنگ  مناسب دکوراسیون داخلی تالار عروسی سالن پذیرایی در شیراز

رنگ سفید، یک رنگ سنتی است از زمان های دور در  مراکز برگزاری جشن عروسی استفاده می شده است. حال اگر تمام دیوارها و طراحی دکوراسیون سالن عروسی شما به رنگ سفید باشد و شما هم با لباس سفید عروسی به تالار عروسی بروید. خواهید دید که  مراسم شما بی رنگ و روح می شود و همه چیز یکسان خواهد شد. اما اگر شما از یک زمینه به رنگ صورتی یا رنگ کرم در دکوراسیون تالار عروسی استفاده کنید  فضای تالار عروسی شما گرم و دلنشین می شود.

شمع آرایی در طراحی دکوراسیون تالار در شیراز

ترکیب شمع و گل در کنار هم، جلوه ای فاخر و باشکوه به میزهای تالار پذیرایی شما می دهد. یک نکته مهم برای طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی در شیراز، شمع آرایی میز شام عروس داماد است. برای اینکه عکس در لحظه شام، تاریک نیفتد باید شمع آرایی میز شام به خوبی انجام شود.

نور پردازی در طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی در شیراز

نورپردازی مناسب و کافی در عکاسی تاثیر بسیار مثبتی دارد هرچند تیم عکاسی وسایل مورد نیاز عکاسی با خود دارند اما نورپردازی مناسب  سالن باعث میشود کار ان ها بهتر انجام شود. استفاده از لامپ های ادیسونی به جای لامپ های LED برای ایجاد فضای گرم و دلنشین در تالار بسیار مناسب است.

تزئینات تالار عروسی در طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی تالار عروسی در شیراز

برای تزئین میز مهمان ها، میتوان از شمع، گل های مینیاتوری،  گلبرگ های رنگی و… استفاده کرد. نکته مهم که باید به ان توجه کرد این است  که از رومیزی با رنگ روشن استفاده نکنید برای اینکه باعث چشم درد می شود. می توانید از شمعدان های کوچک و فانتزی در تزئین، که باعث نمایی با شکوه می شود، استفاده کنید.

گچبری در تالارهای شیراز

در طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی در شیراز : از روش جدید گچبری که به صورت گچ های پیش ساخته است، استفاده می شود.  از ویژگی این چه ها می توان به  استحکام بالا و بدون ترک خوردگی، نصب سریع، طرح های متنوع و عدم گرد و خاک و کثیف کاری در ساختمان اشاره کرد.

جایگاه عروس و داماد در تالارهای عروسی شیراز

یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی دکوراسیون سالن تالار عروسی باید در نظر بگیریم جایگاه عروس و داماد است.  در طراحی این جایگاه باید تمام دقت و نهایت سلیقه را به کار برید.   یکی از کاراکتر های مورد استفاده در این طراحی رنگ های شاد و شیک است . دومین مورد نورپردازی جایگاه برای یک شب رمانتیک و رویایی است. بهتر است از نور مخفی استفاده کنید و نورپردازی جایگاه در تضاد با بقیه قسمت های تالار عروسی باشد. جایگاه عروس و داماد باید جدا از مهمان ها باشد. ایده دیگر برای طراحی این جایگاه، تعبیه یک آب نما است که  زیبایی خاصی به این قسمت می بخشد.

تهویه مناسب در طراحی دکوراسیون تالار سالن پذیرایی در شیراز

با توجه به اینکه مهمانان به مدت چند ساعت در کنار هم هستند لازم است هوای سالن به نحو مطلوبی تهویه شود، در غیر این صورت سالن غیر قابل تحمل می شود.

محل رقص در طراحی دکوراسیون تالار در شیراز

بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی تالار  برای رقص سکویی در مرکز سالن در نظر گرفته شـود، که در دید همه مهمان ها قرار گیرد. در نزدیکی ورودی، یک رختکن  تجهیز شده با سیستم تهویه مناسب و فضای کافی و کمدهای قفل دار، از موارد مورد نیاز این فضا است

در این مطلب جدیدترین شیوه طراحی دکوراسیون داخلی تالار عروسی در شیراز را برای شما سروران گرامی شرح دادیم. امید است مورد توجه و شما عزیزان قرار گیرد.

کلام آخر من باب طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تالار عروسی در شیراز

گروه طراحان معماران بوم ­آور با بهره ­گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته­ های معماری و طراحی دکوراسیون، آماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تالار عروس در شیراز (از صفر تا صد پروژه) می­باشد. چنانچه علاقه­ مند به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تالار عروس در شیراز هستید، می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه پروژه ­های طراحی و اجرای انواع تالار عروس توسط تیم خلاق بوم ­آور، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *