ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

روند طراحی داخلی دفتر اداری مطلوب، ایده آل و کاربردی

روند طراحی داخلی دفتر اداری مطلوب و ایده آل و کاربردی

 
طراحی داخلی دفتر اداری:

طراحی داخلی دفتر اداری مطلوب به نحوی است که بتواند در حین سادگی، محیطی آرام و زیبا را به وجود آورد. همچنین در آن به تمام نیازهای پرسنل مجموعه با جزئیات دقیق پرداخته شود. با گروه طراحان معماری بوم آور در این مقاله همراه باشید تا با روند طراحی دکوراسیون اداری آشنا شوید.

روند طراحی داخلی دفتر اداری مطلوب، ایده آل و کاربردی
روند طراحی داخلی دفتر اداری مطلوب، ایده آل و کاربردی

روند طراحی دکوراسیون اداری

در طراحی دکوراسیون اداری، پلان دفتر و دسترسی ها بسیار قابل اهمیت می باشد و سلسله مراتب اداری باید در طراحی در نظر گرفته شود. به این معنا که فضاهای موجود باید به گونه ای طراحی و سازماندهی شوند که سلسله مراتب روسا، کارمندان و پرسنل به بهترین شکل ممکن به سرانجام رسانده شوند. در صورتی که چیدمان یک دفتر اداری از روی برنامه ریزی و دقیق صورت گیرد، باعث بالاتر رفتن راندمان پرسنل شده و در نهایت شرکت به سود دهی بیشتری خواهد رسید.

فضاهای بسته و باز در طراحی دکوراسیون اداری

در گذشته نوع طراحی دفاتر اداری به صورت بسته انجام می گرفت اما با پیشرفت معماری و بالا بردن کیفیت فضاها طراحی دفاتر اداری به طور کل متحول گردید و فضاهای بسته جای خود را به فضاهای باز دادند. فضای باز امکان کار کردن پرسنل در کنار یکدیگر را فراهم می سازد و در نهایت به دلیل نبود دیوار، به افزایش حس مسئولیت پذیری پرسنل منجر می شود.

روند طراحی داخلی دفتر اداری مطلوب و ایده آل و کاربردی
روند طراحی داخلی دفتر اداری مطلوب و ایده آل و کاربردی
تاثیر اعمال سلیقه شخصی بر روند طراحی دکوراسیون اداری

البته این فضاها بدون عیب هم نیستند و به علت نزدیک بودن پرسنل به یکدیگر شاید زمانی که شما نیاز به تمرکز بیشتر دارید دچار مشکل شوید. باید در نظر داشت که اعمال سلیقه شخصی پرسنل در محل کار خود، در راندمان و بازدهی بیشتر کاری آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. البته در نگاه اول شاید بعضی طراحان این را غیر حرفه ای بدانند اما تحقیقات صورت گرفته در این زمینه نشان داده است که اعمال سلیقه شخصی در طراحی دکوراسیون فضای اداری بسیار پر بازده و مهم می باشد. 

طراحی دکوراسیون فضای اداری و تاثیر نور پردازی بر آن

استفاده از نور طبیعی در طراحی دکوراسیون اداری بسیار انرژی بخش خواهد بود و استفاده از فضاهای بدون پنجره که امکان بهره گرفتن از نور طبیعی در آن ها ممکن نمی باشد، موجب تحلیل رفتن انرژی و منجر به افسردگی پرسنل می شود لذا استفاده از فضاهای باز با نورگیرهای طبیعی در طراحی فضای اداری بسیار مهم می باشد.

 

روند طراحی داخلی دفتر اداری مطلوب و ایده آل و کاربردی
روند طراحی داخلی دفتر اداری مطلوب و ایده آل و کاربردی

گروه طراحان معماری بوم آور با بهره گیری از برترین و خلاق ترین دانش آموخته های طراحی داخلی، آماده ارائه خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون اداری شما کارفرمایان محترم (از صفر تا صد پروژه) می باشد.

تحریریه توسط گروه طراحان معماری بوم آور (Boomavar.ir)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *