ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی داخلی استخر سرپوشیده با سقف کشسان و نورپردازی ویژه

طراحی داخلی استخر سرپوشیده با سقف کشسان و نورپردازی ویژه

طراحی داخلی استخر سرپوشیده
طراحی استخر

طراحی داخلی استخر سرپوشیده

امروزه در دود و دم و شلوغی شهرهای بزرگ و صنعتی، برای ورزش و تفریح، شنا کردن در محیط ورزشی با دکوراسیونی زیبا و آرامش بخش بسیار مطلوب به نظر می رسد. خصوصاً اینکه بعد از کار روزانه شنا کردن و آبتنی در فضایی با طراحی استخر مناسب، می تواند باعث آرامش و تمدد اعصاب شود. لذا طراحی داخلی استخر شیک و مدرن با هارمونی رنگ مناسب یکی از اولویت های مجموعه های ورزشی در جذب مشتری محسوب می گردد.

 

طراحی نورپردازی استخر سرپوشیده

در طراحی استخر ورزشی بعد از توجه کردن به استاندارها و ابعاد مناسب، حتماً باید به نورپردازی محیط استخر هم توجه شود. نورپردازی مناسب یکی از مهم ترین نیازهای هر فضاهای ورزشی محسوب میشود. خصوصاَ در استخرهای سرپوشیده نورپردازی از اهمیت بیشتری برخوردار است. البته پیشنهاد می شود برای نورپردازی فضای داخلی استخر، از نورهای سفید استفاده شود. در طراحی داخلی فضای استخر و جکوزی نیز می توان از نورپردازی مناسب در سقف استخر استفاده کرد. مسلماَ در طراحی این نورپردازی، باید از لامپ ها و چراغ های سقفی با اندازه استاندارد محیط ورزشی استفاده گردد. به گونه ای که در عین داشتن روشنایی مطلوب و ایده آل، باعث اذیت چشم شناگران درحین شنا نیز نشود.

طراحی نورپردازی استخر سرپوشیده
نمونه نورپردازی استخر و جکوزی
نورپردازی استخر
استفاده از نور سفید در نورپردازی استخر سرپوشیده
طراحی داخلی استخر سرپوشیده
طراحی نورپردازی استخر سرپوشیده

کاشی کاری استخر

یکی دیگر از ملزومات مهم در طراحی داخلی استخر، استفاده از کاشی های مناسب است. در استخرها به دلایل متعددی از کاشی استفاده میشود. یکی از این دلایل زیبا سازی فضای داخل استخر است. همچنین تمیز کردن کف و دیواره های استخر کاشی کاری شده، خیلی ساده و راحت صورت می پذیرد.

مطالب مرتبط: ” مرکز آبگرم و استخر هولمز ” و ” طراحی استخر شنا سرپوشیده با استفاده از سقف کاذب و فرم هایی زیبا

طراحی داخلی استخر سرپوشیده با سقف کاذب

از دیگر مواردی که یک طراح باتجربه وخوش ذوق می بایست در طراحی داخلی استخر سرپوشیده انجام دهد، توجه به طراحی سقف کاذب استخر می باشد. مسلماَ یکی از زیبایی های استخر سرپوشیده، سقف کاذب آن است. طراحی یک سقف کاذب کشسان با قابلیت نورپردازی مخفی، زیبایی خاص و منحصر به فردی را به فضای داخلی استخر سرپوشیده می بخشد. نورپردازی و طراحی سقف در تعامل با یکدیگر، می توانند فضای استخر را به زیبایی هرچه تمام تر رسانده و محیطی آرامش بخش و زیبا جهت ورزش شنا، استراحت و تفریح فراهم نمایند. سقف های کاذب کشسان به راحتی نصب میشوند و در طرح ها و رنگ هایی زیبا و متنوع در بازار موجود هستند . موضوع دیگر در طراحی سقف استخر سرپوشیده، توجه به هارمونی رنگ و هماهنگی بین عناصر موجود می باشد. برای همین می توان در طراحی، از سقف کاذب موج دار همرنگ با آب استفاده کرد.

سقف کاذب کشسان در استخر شنای سرپوشیده
طراحی داخلی استخر سرپوشیده با سقف کاذب
سقف کاذب کشسان با قابلیت نورپردازی مخفی در استخر ورزشی سرپوشیده
طراحی داخلی استخر سرپوشیده
نمونه کاشی کاری داخل استخر سرپوشیده
طراحی داخلی استخر
کاشی کاری استخر سرپوشیده ورزشی
طراحی داخلی استخر سرپوشیده مطابق با سلیقه و بودجه کارفرما
طراحی داخلی استخر شنا سرپوشیده

طراحی داخلی استخر سرپوشیده مطابق با سلیقه و بودجه کارفرما

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات طراحی دکوراسیون داخلی استخر ورزشی  (از صفر تا صد پروژه) می باشد. جهت دیدن نمونه کارهای ما می توانید اینجا کلیک کنید. با ما در تماس باشید.

تحریریه توسط گروه طراحان معماری بوم آور(www.boomavar.ir)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *