ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی در سال ۱۴۰۲

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی مربع و ال شکل : نحوه چیدمان و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی از سایر بخش های خانه اهمیت بیشتری دارد. نشیمن یا پذیرایی مکانی است که  در آن افراد خانه گرد هم جمع شده و اوقات خود را سپری می کنند. طراحی دکوراسیون این قسمت از خانه با توجه به ابعاد و فضای آن متفاوت است. به طور مثال نحوه چیدمان نشیمن ال شکل با طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی مربع متفاوت است. در این مقاله انواع طراحی و دکوراسیون نشیمن و پذیرایی خانه را بررسی خواهیم کرد. تا پایان با ما همراه باشید.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی ال شکل

یکی از رایج ترین پلان ها برای طراحی فضای آپارتمانهای امروزی، نشیمن ال شکل است. چیدمان و دکوراسیون داخلی نشیمن ال شکل در برخی موارد بسیار ساده و در برخی اوقات پیچیده تر از سالن پذیرایی مربع و مستطیل است.

تفکیک فضا در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن

بهترین گزینه مبلمان برای چیدمان این نوع نشیمن، مبلمان ال است. با استفاده از مبلمان ال بدون دغدغه و دردسر می توانید نشیمن ال شکل خود بچینید. با استفاده از میز نهار خوری مناسب و اختصاص یک فضای مشخص به آن نیز می توانید به راحتی فضای موجود را تفکیک کنید.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی ال شکل بزرگ

در پذیرایی ال شکل بزرگ می توانید انواع دکوراسیون را در فضا ایجاد کنید. البته به این نکته توجه کنید که چیدمان باید به گونه ای باشد که افراد بتوانند با یکدیگر به راحتی گفتگو و مکالمه کنند. همچنین بهتر است که فضای پذیرایی به غذاخوری مسلط باشد.

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی ال شکل بزرگ و کوچک
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی ال شکل بزرگ و کوچک
چیدمان پذیرایی ال شکل کوچک و طراحی و اجرای دکوراسیون نشیمن و فضای داخلی پذیرایی

در این گونه نشیمن به دلیل کمبود فضا بهتر است بین لوازم خانه مرز مشخصی ایجاد نمود. برای ایجاد فضای مناسب برای رفت و آمد افراد پیشنهاد می شود که مبلمان را به گونه ای قرار دهید که با فضای نهارخوری ارتباطی نداشته باشد.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی مربع چگونه است؟

نسبت به سایر شکل های پذیرایی، چیدمان و طراحی دکوراسیون نشیمن و پذیرایی مربع شکل دشوارتر است. نور کافی و رنگ مناسب مهم ترین معیارهای این نوع نشیمن است. بهتر است از نور پردازی مناسب استفاده کنید، زیرا نورپردازی نامناسب فضای داخلی منزل شما را به درستی نمایش نمی دهد. استفاده از لوسترها، آباژور و یا نور مخفی به افزایش زیبایی و جلوه بصری منزلتان کمک می کند.

بهتر است هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی مربع، در انتخاب رنگ دقت کنید. استفاده از رنگ های نامناسب باعث کوچک دیده شدن منزل شما می شود، از این رو پیشنهاد می شود از رنگ های روشن استفاده کنید. به طور معمول نقطه کانونی در پذیرایی مربع شکل تلویزیون و یا شومینه است. برای حفظ تعادل در این نوع نشیمن بهتر است مبلمان در مقابل نقطه کانونی مورد نظر چیده شود.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی مستطیل

مانند پذیرایی ال شکل و مربع، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی مستطیل نیز اصول و قواعدی دارد که در این بخش به آن می پردازیم.

در پذیرایی مستطیل شکل بزرگ می توانید از هر نوع مبلمانی استفاده کنید. مبل های لوکس و سلطنتی بزرگ یا مبلمان ال شکل و راحتی می تواند منزل شما را به بهترین نحو به نمایش بگذارد. بهترین سبک مبلمان برای دکوراسیون نسیمن و پذیرایی مستطیل سبک مینیمال است.

 در دکوراسیون نشیمن و پذیرایی با ابعاد کوچک، نباید مهم ترین اصل طراحی دکوراسیون، یعنی عدم شلوغ کاری را فراموش کنید. استفاده زیاد از وسایل یا به اصطلاح شلوغ کاری در پذیرایی مستطیل شکل کوچک باعث ایجاد آشفتگی بصری در منزل شما خواهد شد. از این رو بهتر است از مبلمان متناسب با ابعاد نشیمن منزل خود استفاده کنید.

درطراحی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی مستطیل شکل، مانند پذیرایی مربع و نشیمن ال شکل، باید دقت بسیار زیادی در انتخاب رنگ داشت. استفاده از رنگ های تیره و تند و تیز باعث زشت و زننده شدن نشیمن شما خواهد شد. پس در انتخاب رنگ پذیرایی خود، به عنوان بخش کانونی و اصلی منزل، محتاطانه عمل کنید.

 

کلام آخر در باب طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن

گروه طراحان معماران بوم ­آور با بهره­ گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته­ های معماری و طراحی دکوراسیون، آماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی (از صفر تا صد پروژه) می­باشد. چنانچه علاقه­ مند هستید طراحی دکوراسیون نشیمن و پذیرایی شما به بهترین نحو انجام پذیرد، می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه پروژه ­های طراحی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی توسط تیم خلاق بوم­ آور، اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *