ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

هم اکنون برای بازسازی و تغییر دکوراسیون داروخانه خود دست به کار شوید

طراحی دکوراسیون داروخانه:

 

بوم آور با بهره گیری از دانش روز معماری و تلفیق آن با خلاقیت و تجربه طراحان خود، اقدام به ارائه خدمات تخصصی طراحی و بازسازی داروخانه کرده است. ما همواره سعی داریم تا نیازهای کارفرما را به خوبی شناسایی نموده و به صورت متعهد درخواست های مشتریان گرامی را به ثمر برسانیم.

روند کاری ما:

مهندسین گروه طراحان معماری بوم آور قبل از شروع روند طراحی دکور داروخانه، بمنظور تحقیق و آشنایی با پلان پروژه، سلایق کارفرما و انتخاب برترین نحوه پلان عملکردی، تحقیقاتی دقیق و جامع در فاز مطالعاتی را آغاز نموده و سپس اقدام به طراحی دکوراسیون داروخانه می نمایند.

از زیبایی فضای جدید خود لذت ببرید:

 در بازسازی دکوراسیون داروخانه تیم بوم آور به ابعاد، اندازه و مقیاس با توجه به فضای محیط توجه نموده و آن را مطابق با فضای مورد نظر و طبق سلایق شما کارفرمای محترم طراحی می نماید. گروه طراحان معماری بوم آور تا به امروز چندین پروژه طراحی داروخانه را با تحولی عظیم از نظر طراحی و با در نظر گرفتن جزئیات عملکردی در تهران و شهرستان ها با موفقیت به پایان رسانده است و با جسارت و خلاقیت طراحان این مجموعه و ساختار شکنی در طراحی کانترها و قفسه ها به سبکی جدید، نوین و مدرن، طراحی دکوراسیون به روز و زیبایی را خلق و اجرا نموده است. در ذیل نمونه کارهای طراحی شده توسط گروه طراحان معماری بوم آور را مشاهده می کنید. جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *