ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

ساخت خانه چوبی

 

۰ تا ۱۰۰ مراحل ساخت خانه چوبی

ساخت خانه چوبی : در رابطه با ساخت خانه چوبی چه اطلاعاتی دارید؟ آیا میدانید نکات مهم ساخت خانه چوبی زیبا و ایده آل چیست؟ با بهترین شرکت و کارشناسان متخصص اجرای یک سازه محکم آشنایی دارید؟ امروزه بسیاری از افراد دوست دارند در طبیعتی بکر با هوای تازه یک خانه چوبی زیبا داشته باشند. انتخاب یک شرکت معتبر برای ساخت خانه چوبی یا یک ویلای ایده‌آل اهمیت زیادی دارد: از طرفی برای ساخت یک ویلای چوبی نکات زیادی باید مورد توجه قرار بگیرد. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر با مهندسین سایت بوم آور را همراه باشید.

ساخت خانه چوبی

همانگونه که مستحضرید، علم رو به پیشرفت است. شاید از نظر شما این پیشرفت تنها مربوط به تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و نسل جدید باشد. بهتر است بدانید با توجه به پیشرفت علم، صنعت معماری نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. در حوزه معماری پارامترهای بسیار زیادی اهمیت دارد و یکی از این پارامترها زیبایی بصری است که مربوط به دکوراسیون داخلی و خارجی میشود. برای ساخت خانه از متریال های بسیار مختلفی استفاده می کنند. حتی امروزه در بسیاری از کشورها نظیر آمریکا، کانادا و حتی روسیه اکثر ویلا ها از جنس چوب هستند. شاید بسیاری از شما با اهمیت ساخت خانه چوبی آشنایی ندارید.

اگرچه برای اجرای خانه چوبی نیاز به مصالحی چون گچ، سیمان، فولاد، ماسه و غیر نیست اما خود خانه های چوبی نیز برای اجرا نیاز به مصالحی خواهد داشت. چوب به عنوان مهمترین مصالح خانه های چوبی شناخته می شود. برای ساخت خانه چوبی در گام نخست نیاز به یک چوب با کیفیت و مرغوب است. چوب خود از نظر کیفیت به انواع مختلفی تقسیم خواهد شد. برای ساخت یک ویلای چوبی باید چوبی را انتخاب کرد که با تمامی شرایط سازگاری داشته باشد.

 

 

ساخت خانه چوبی
ساخت خانه چوبی

 

مزایای خانه های چوبی

خانه های چوبی به عنوان زیباترین خانه هایی هستند که جلوه بصری منحصر به فردی دارند. دلیل محبوبیت خانه های چوبی به سبب مزایای بسیار زیادی آنها است که عبارتند از:

  • خانه های چوبی زیبایی بصری فوق العاده ایده‌آلی دارند. افرادی که تصمیم به ساخت خانه چوبی گرفته اند به خوبی می‌دانند که این متریال به عنوان پرمصرف ترین متریال هایی است که زیبایی ساختمان آنها را چند بیشتر برابر میکند.
  • خانه های چوبی با سرعت بسیار بالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساخته می‌شوند. اجرای پروژه های بتنی یا فولادی نیاز به صرف زمان و همچنین هزینه های بسیار زیادی دارد.
  • سبک بودن مهمترین مزیت ساخت خانه چوبی است. بسیاری از سازه ها دارای وزن بسیار زیادی هستند. به عنوان مثال، سازه های بتنی وزن فوق العاده بالایی دارند. اما همین سازه ها نیز بر اساس محاسبات دقیق و اجرای صحیح به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بار به پی منتقل خواهد شد. اما سبک بودن یک سازه خود یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود که طول عمر خانه را افزایش می دهد. کیفیت ثابت خانه چوبی در طولانی مدت به سبب به همین سبک بودن خواهد بود.
  • این خانه ها معمولاً پیش ساخته هستند و به همین سبب در هر شرایطی و در هر زمانی می‌توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. حتی در بسیاری از مواقع جابجایی این خانه ها امکان پذیر خواهد بود.
  • چوب متریالی است که امکان استفاده مجدد آن برای کاربردهای دیگر وجود دارد. در واقع می‌توان بعدها از چوب این خانه نیز برای فعالیت‌های مختلف استفاده نمود.
ساخت خانه چوبینکات مهم اجرای ساخت خانه چوبی

داشتن یک خانه چوبی زیبا در دل طبیعت سرسبز و بکر منظره بسیار شگفت‌انگیزی خلق می‌کند، البته اگر این خانه چوبی با رعایت نکات مهم اجرا شود. قطعاً که برای ساخت خانه چوبی تخصص کارشناسان به عنوان مهمترین پارامتر در اولویت است: چرا که کیفیت، استقامت و همچنین زیبایی سازه خانه های چوبی باید قابل تحسین باشد. اما برای اجرای یک خانه چوبی نکات بسیار زیادی هستند که باید به آنها توجه داشت.

  • اولین و مهمترین نکته برای اجرای خانه چوبی انتخاب یک مکان مناسب برای ساخت خانه چوبی است. شما باید محلی را انتخاب کنید که دارای شرایط لازمه باشد.
  • انتخاب چوب مرغوب و با کیفیت جزو دیگر نکات مهم به شمار می‌رود. همانگونه که مستحضرید، چوب خود در دسته بندی مختلفی می باشد که امکان استفاده از هر نوع چوبی برای ساخت خانه چوبی امکان‌پذیر نیست. چرا که تمامی متریال های چوبی دارای کیفیت بالا و مقاومت لازم نیستند.
  • مشاوره با کارشناسان خبره باید در اولویت قرار بگیرد. برای ساخت خانه چوبی حتما از مراکز معتبر و کارشناسان کاربلد کمک بگیرید: چرا که شما قرار است هزینه هایی را برای ساخت خانه ویلای چوبی متحمل شوید. زمانی که با یک کارشناس خبره مشورت داشته باشید طراحی نقشه، استانداردسازی، پی سازی و حتی اجرای خانه در گام های بعدی قرار می‌گیرد. شخص کارشناس و مهندس تمامی پارامترهای لازمه در رابطه با استانداردها را در نظر می‌گیرد.

 

نتیجه در باب ساخت خانه چوبی

ساخت خانه چوبی یکی از ایده آلات بسیاری از افراد است. قطعاً که خانه های چوبی دارای مزایای بسیار زیادی هستند که سبک بودن و زیبایی ظاهری جزو مهمترین آنها به شمار می‌رود. برای ساخت یک خانه مناسب و مقاوم باید از شرکت های معتبر و مهندسین خبره کمک گرفت. شرکت بوم آور به عنوان یکی از شرکتهای معتبر است که در این زمینه فعالیت دارد. کارشناسان این مجموعه با بهره گیری از دانش و همچنین فعالیت چندین ساله خود میزبان شما کاربران عزیز هستند. سازه های چوبی ساخت کارشناسان این مجموعه دارای استحکام بسیار بالایی بوده و از نظر زیبایی نیز خیره کننده هستند. شما می توانید با بوم آور تفاوت خلاقیت، زیبایی و هنر معماران این مجموعه با دیگر مراکز را ببینید.

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته جهت انجام پروژه ساخت خانه چوبی میزبان شما است. چنانچه علاقه مند هستید ساخت خانه چوبی را تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه ساخت خانه چوبی ما که به زودی به سایت اضافه میشود می توانید اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *