ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

دیوار پوش تاپشیت متریالی سبک، زیبا و شیک در دکوراسیون داخلی

دیوار پوش تاپشیت متریالی سبک، زیبا و شیک در دکوراسیون داخلی

دیوارپوش
دیوارپوش تاپشیت تحولی عظیم در صنعت دکوراسیون داخلی

دیوار پوش تاپشیت امروزه بهترین گزینه ست برای معماران و طراحان داخلی. لابد میپرسید چرا؟ خب واضحه. برای اینکه این دیوارپوش های یک تکه و بدون درز، گامی بزرگ در جهت سبک سازی ساختمان ها برداشتند. امروزه یکی از بزرگ ترین دغدغه های جامعه معماری و حتی سازه، سبک سازی در محاسبه ساختمان ها ست. البته در کنار این قابلیت ویژه، این محصول ویژگی های چشم گیر دیگری هم داره:  از قبیل زیبایی، تنوع در طرح، رنگ بندی متنوع، نصب راحت و آسان، استحکام بالا، ضد آب، ضد ضربه، خاصیت آنتی باکتریال و خیلی ویژگی باحال و خوب دیگه که در این مطلب نمیگنجه.

دیوار پوش تاپشیت رو بیشتر بشناسید

 دیوارپوش های یک تکه تاپشیت با زیبایی خارق العاده خود بعد از اینکه اجرا میشوند دنیایی از یکپارچگی و زیبایی رو به ما نشون میدن و حس خوبی رو به ببینده القا می کنند. همچنین بدون درز بودن این محصول موجب توجه ویژه جامعه طراحی و کارفرمایان به این دیوارپوش ها شده ست. تاپشیت با استفاده از طرح سنگ های زیبا و گران قیمت دنیا، یعنی طرح های چوب و طرح های ساده – محصولی اقتصادی، سبک و منحصر به فرد رو در زیبا سازی دکوراسیون داخلی به وجود آورده است. یعنی هم بادوام و هم مقرون به صرفه ست. پس زود باشید! بهتره اگر تا الان دست دست میکردید یک تغییر اساسی، کم هزینه و ماندگار به محیط اطرفتان بدید، بعد از خواندن این مطلب شک نکنید و از دیوار پوش تاپشیت برای تغییر دکوراسیون خانه، دفتر کار، محیط درمانی و بیمارستان، استخر و محل های ورزشی و هر جایی که فکرش را بکنید میتوانید استفاده کنید.

دیوارپوش
دیوار پوش تاپشیت جهت حفظ زیبایی محیط
دیوارپوش
رنگ بندی متنوع
دیوارپوش
دیوارپوش بدون درز تاپشیت ، پاسخ تمام نیازهای دکوراسیون داخلی شما

فروش دیوارپوش های بدون درز تاپشیت

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیم های زبده طراحی دکوراسیون و گروه های اجرایی باتجربه، اقدام به طراحی محیط مورد نظر مشتریان عزیز کرده است. و آماده فروش محصولات دیوارپوش بدون درز تاپشیت مارک تاپکو و همینطور ارائه کلیه خدمات نصب و اجرای کامل این محصول بینظیر مطابق با طرح های ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن است. اگر علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود را با استفاده از جدیدترین نسل دیوار پوش های پی وی سی تغییر بدید می تونید به صفحه محصولات ما سر بزنید و یا اینکه با ما در تماس باشید. کارشناسان ما همه روزه آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان گرامی هستند. همچنین می تونید ما رو در اینستاگرام ، تلگرام و فیس بوک دنبال کنید.

دیوارپوش
دیوارپوش یک تکه تاپشیت در دکوراسیون داخلی
دیوارپوش های بدون درز تاپشیت در دکوراسیون داخلی

تاپشیت کجاها به درد میخوره

دوست دارید موارد استفاده از این دیوار پوش ها رو بهتر بشناسید؟ پس با ما همراه باشید. دیوارپوش های یک تکه رو میشه توی مراکز درمانی و بیمارستان ها ، یونیت سرویس بهداشتی، رختکن استخر ، سالن های ورزشی ، لابی ، سالن اجتماعات ، دکوراسیون داخلی اتاق خواب، دکوراسیون منزل و محیط کار ، فضای بین کابینت های آشپزخانه و به طور کل هرجا که فکرشو بکنید، استفاده کرد. در ادامه این مطلب شما رو به دیدن موارد استفاده از دیوارپوش های بدون درز تاپشیت به همراه نمونه کارهای قابل اجرای اون دعوت میکنیم.

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
دکوراسیون داخلی منزل و دیوارپوش های طرح سنگ تاپشیت
دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
فضای بین کابینت های آشپزخانه را با دیوارپوش های ضدآب و ضدضربه تاپشیت زیباتر کنید
دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
دیوار پوش بدون درز تاپشیت در مراکز تجاری و مغازه ها

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
دیوار پوش بدون درز تاپشیت در سرویس های بهداشتی
دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
دیوار پوش بدون درز تاپشیت در دیوارها و ورودی آسانسور
دیوارپوش پی وی سی
دیوارپوش بدون درز تاپشیت در دکوراسیون داخلی منزل
دیوارپوش های بدون درز تاپشیت در حمام و سرویس بهداشتی
دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
دیوار پوش تاپشیت در دکوراسیون داخلی هتل ها

تحریریه توسط گروه طراحان معماری بوم آور(www.boomavar.ir)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *