ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

دیوارپوش بدون درز تاپشیت ، پاسخ تمام نیازهای دکوراسیون داخلی شما

دیوارپوش بدون درز تاپشیت ، پاسخ تمام نیازهای دکوراسیون داخلی شما

 

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
دیوارپوش بدون درز تاپشیت

امروزه دیوارپوش بدون درز تاپشیت با تنوع در طرح و رنگ و مهمتر از همه زیبایی خارق العاده ای که به محیط می بخشد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. بهترین و مناسب ترین روش برای بازسازی دکوراسیون داخلی و انجام تعمیرات داخلی ساختمان استفاده از دیوارپوش های تاپشیت محسوب می گردد. زیرا به مصالح ساختمانی نیازی ندارد و به سادگی در مکان مورد نظر نصب می گردد. نصب آسان این نوع دیوارپوش‎ها‎ موجب کاهش هزینه استفاده از آنها شده است.

موارد استفاده از دیوارپوش های تاپشیت

موارد استفاده از این دیوار پوش ها مراکز درمانی و بیمارستان ها ، یونیت سرویس بهداشتی، رختکن استخر ، سالن های ورزشی ، لابی ، سالن اجتماعات ، دکوراسیون داخلی اتاق خواب، دکوراسیون منزل و محیط کار ، فضای بین کابینت های آشپزخانه و … می باشد. در ادامه این مطلب گروه طراحان معماری بوم آور شما را به دیدن موارد استفاده از دیوارپوش های بدون درز تاپشیت به همراه نمونه کارهای قابل اجرای آن دعوت میکند.

دکوراسیون داخلی منزل و اتاق خواب

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
دکوراسیون داخلی منزل و دیوارپوش های طرح سنگ تاپشیت

استفاده از قرنیز و پروفیل های پی وی سی در دکوراسیون داخلی علاوه بر محافظت از دیوار ها در برابر رطوبت و ضربه، به دلیل تنوع زیاد طرح ها (طرح سنگ و چوب) باعث زیبا تر شدن طراحی داخلی می گردد. استفاده از تاپشیت در دکوراسیون داخلی، به دلنشین کردن فضا و آراستگی محیط کمک شایانی می نماید. جهت زیبا سازی در دکوراسیون از جمله در اتاق خواب ، مبلمان ، دیوارهای پذیرایی و … می‌توان از دیوارپوش بدون درز تاپشیت استفاده نمود. دیوارپوش ‎های تاپشیت با رنگ‌بندی و طرحهای بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند و در مدلهای متفاوتی قابل نصب هستند. همچنین مدت دوام و عمر دیوارپوش‎ ها‎ی پی وی سی طولانی است. بنابراین از میزان مخارج اضافی از قبیل تعویض و رنگ آمیزی هر ساله کاسته می‌شود.

مراکز درمانی و بیمارستان ها

اگر به دنبال نو کردن فضای درمانی و بیمارستان خود هستید دیوارپوش بدون درز تاپشیت گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب میشود. پانلهای دیوار پوش بدون درز تاپشیت با تحولی نوین در صنعت دیوار پوش و با طرح های متنوع چوب، سنگ و کاغذ دیواری به صورت مات و براق تولید می گردد. از ویژگی های منحصر به فرد دیوارپوش تاپشیت می توان به ۱۰۰درصد ضد آب، ضد ضربه، آنتی باکتریال، خود خاموش شونده و قابلیت شست و شوی آن اشاره کرد. شما می توانید علاوه بر حس پاکی و تمیزی در مراکز درمانی و بهداشتی با استفاده از دیوار پوش های یک تکه آنتی باکتریال که با طرح های بسیار متنوع و همچنین ساده در بازار موجود می باشد به فضاهای درمانی طراوت و زیبایی ببخشید.

فضای بین کابینت آشپزخانه

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
فضای بین کابینت های آشپزخانه را با دیوارپوش های ضدآب و ضدضربه تاپشیت زیباتر کنید

دیوارپوش طرح سنگ و چوب تاپشیت پاسخ تمام نیازهای فضای بین کابینتی شماست. قابلیت تمیز شدن آسان و ایجاد فضای بدون درز آنتی باکتریال ، ضد آب و مقاوم بودن در برابر ضربه و تنوع طرح، تمام ویژگی هایی است که دغدغه مهندسین طراح مجرب برای ایجاد فضای بین کابینت و پشت اجاق گاز آشپزخانه است. این دیوار پوش ها راه کار بسیار ساده و راحت و با حداقل هزینه برای آشپز خانه شماست و بدون بنایی و ریخت و پاش اضافه می توانید به راحتی فضای آشپزخانه خود را متحول سازید. شما با استفاده از دیوارپوش بدون درز تاپشیت می توانید فضای بین کابینتی خود را به زیباترین نحو ممکن تغییر دهید.

سرویس بهداشتی

خاصیت ضد آب بودن، سبک بودن و انعطاف ورق های پی وی سی فومیزه موجب شده است این ورقها انتخاب اول سازندگان کابینت ضد آب، یونیت سرویس بهداشتی، رختکن استخر ، سالن های ورزشی و … باشد. چرا که کوچکترین تغییری در مجاورت با رطوبت و آب در آنها ایجاد نمی گردد.

لابی و تالار
قیمت دیوارپوش بدون درز تاپشیت
دیوار پوش تاپشیت در لابی و تالار

استفاده از ورق های دیوارپوش تاپشیت در دکوراسیون داخلی شیک و مجلل لابی و تالار نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دیوار پوش های بدون درز در طرح های متنوع از سنگ های لوکس مثل مرمر مناسب ترین گزینه جهت استفاده در تالار های پذیرایی و عروسی می باشد. این دیوار پوش ها علاوه بر اینکه هزینه دکوراسیون داخلی شما را در مقایسه با سنگ به طرز شگفت آوری کاهش میدهند، با طرح های شیک ، لاکچری و چشم نواز خود به تالار شما عظمت و شکوه بخشیده و در عین حال چشم هر بیننده ای را محصور خود می کنند.

راه پله ها

استفاده از این دیوارپوش ها در راه پله ها و محل های پر رفت و آمد جایگزین مناسبی به جای سنگ و کاشی با هزینه های بالاست. این مدل از دیوارپوش ها علاوه بر زیبایی ، سبک بودن در قیاس با سنگ و کاشی و سرامیک ، قابلیت برش‌کاری و خمش بالا ، با نصب بسیار راحت و سریع جایگزین بسیار مناسبی برای کاشی و سرامیک و رنگ در راه پله ها محسوب می شوند. علاوه بر این شما در کمترین زمان ممکن میتوانید فضای مورد نظر خود را با تحولی عظیم روبرو کنید.

میز، کانتر و پارتیشن
قیمت دیوارپوش بدون درز تاپشیت
دیوار پوش طرح سنگ مناسب برای طراحی دکوراسیون کانتر ، میز و پارتیشن

از ورق های تاپشیت می توان در ساخت کانتر منشی ، میز و پارتیشن اداری نیز استفاده نمود و آنها را هماهنگ با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر طراحی و اجرا کرد. مهم نیست که فضای کاری شما چیست. زیرا این دیوارپوش ها با طرح های مختلف و ضربه پذیری بالا و ضد خش بودن مناسب برای هر نوع مکان می باشند.

نورپردازی

از بروزترین تکنیک های معماری و دکوراسیون داخلی استفاده از نور و تکنیک های نور پردازی پشت دیوارپوش و سقف کاذب است. بک نورپردازی ساده و ایجاد حجم های دکوراتیو علاوه بر دیوارپوش در ساخت سقف کاذب، قرنیز، پارتیشن و … نیز کاربرد دارد. تاپشیت با قابلیت ورق های شفافِ طرح سنگ، چوب و کاغذ دیواری امکان استفاده از نورپردازی را برای شما به وجود آورده است.

پوشش مناسب سقف
قیمت دیوارپوش بدون درز تاپشیت
پوشش مناسب سقف

قابلیت ایجاد حجم های دکوراتیو، سبک بودن و هماهنگی طرح دیوار و سقف ، مزایای استفاده از ورق های پی وی سی تاپشیت به عنوان پوشش سقف است. همچنین امکان تحویل ورق های طرح سنگ و چوب در ابعاد ۶۰ * ۶۰ به عنوان تایل های سقف کاذب، علاوه بر سهولت نصب باعث می شود جایگزین بسیار مناسبی برای طرح های تکراری سقف های کاذب موجود در بازار گردد.

 

دیوارپوش های بدون درز تاپشیت را از ما بخواهید

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده فروش محصولات دیوارپوش بدون درز تاپشیت مارک تاپکو و ارائه خدمات تخصصی نصب و اجرای آن از صفر تا صد در کمترین زمان ممکن می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود را با استفاده از جدیدترین نسل دیوارپوش های پی وی سی تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *