Warning: Creating default object from empty value in /home/boomav/domains/boomavar.ir/public_html/wp-content/plugins/redux-framework/ReduxCore/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
آشنایی با سقف کاذب و گچبری - بوم آور |طراحی اجرا بازسازی نما دکوراسیون

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

آشنایی با سقف کاذب و گچبری

آشنایی با انواع قیمت سقف کاذب و گچبری

آشنایی با سقف کاذب و گچبری یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از انتخاب مدل سقف کاذب باید به آن توجه کرد. برای اجرای سقف کاذب نیز باید از کارشناسان خبره کمک گرفت. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر با سایت بوم آور همراه باشید.

 

آشنایی با سقف کاذب و گچبری

صنعت معماری یکی از بی نظیر ترین و شگفت انگیز ترین صنایعی است که روز به روز دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی می شود. در صنعت معماری زیبایی دکوراسیون بسیار مورد توجه است. با توجه به پیشرفت علم و تلفیق آن با هنر معماری دکوراسیون نیز به سبک مدرن و خلاقانه اجرا می شود. با توجه به این پیشرفت به دنبال آن نوآوری در حوزه جلوه بصری سیر صعودی دارد. امروزه در تمامی آپارتمانها این زیبایی بیش از هر مسئله ای به چشم می خورد. قطعاً که زیبایی دکوراسیون انرژی بخش است و بسیار تحت تاثیر زیادی قرار می‌گیرد‌. البته ماهیت این دکوراسیون خود وابسته به پارامترهای بسیار زیادی است. سقف کاذب و گچبری به عنوان بخشی از مسئله زیبا سازی دکوراسیون به شمار می‌رود‌.

به طور کلی سقف کاذب شامل سقف های از پیش ساخته شده هستند که امروزه جایگزین انواع گچبری ها میشود. امروزه سقف کاذب به عنوان نسل جدید گچبری است که توسط یک صفحه روکش دار به صورت پیش ساخته روی سقف نصب می گردد. این سقف ها معمولاً از جنس گچ هستند و خود در اشکال و به صورت مدل های مختلفی اجرا می شوند. این آشنایی با سقف کاذب و گچبری یک مزیت و امتیاز بزرگی است که شما را برای انتخاب بهترین سقف یاری می کند.

 

سقف کاذب و گچبری
سقف کاذب و گچبری

برخی از انواع مدل سقف کاذب

همانگونه که اشاره شد، سقف کاذب یکی از زیباترین المان های جدید در صنعت معماری است. این سقف ها در اشکال بسیار زیبا و باشکوه به تناسب هر فضایی طراحی می شوند. البته برای اجرای سقف کاذب و گچبری نیز باید پارامترهایی مورد بررسی قرار بگیرد. آشنایی با سقف کاذب و گچبری به شما کمک می‌کند تا با رعایت نکات مهمی بهترین سقف کاذب را برای محیط خود انتخاب نمایید. سقف کاذب در برابر سرما و گرما عایق بسیار مناسبی است. آشنایی با سقف کاذب و گچبری همچنین مزایای آن یک نکته بسیار مهم در طراحی داخلی می باشد. آشنایی با سقف کاذب و گچبری یکی از اولویت های مهم شما کاربرانی است که تصمیم به اجرای این المان را دارید. سقف ها خود در مدل های بسیار مختلفی اجرا می‌شود که برخی از آنها شامل:

  • سقف کاذب طلقی یکی از انواع سقف های کاذب مطرح است. برای اجرای این سقف باید ابتدا یک منبع نور روی سقف نصب و در نتیجه سازه های زیر سازی اجرا می‌شوند. این سازه ها باید در ابعاد مختلف متناسب با فضا باشند. و ورق های پلکسی که برای این سقف‌ها استفاده می‌شوند بر اساس اندازه مودل برش داده شوند. معمولاً این سقف را بیشتر برای فروشگاه ها یا سرویس بهداشتی می توان استفاده کرد.
  • سقف کاذب رابیتس یکی از سقف های کاذب قدیمی است مشابه سقف های کنافی اجرا می شود. معمولا این سقف در مرحله نازک کاری ساختمان باید نصب گردد. برای اجرای این سقف باید میلگرد به سقف جوش داده شود و در نتیجه فویل رابیتس به میلگرد اتصال می یابد. پس از مرحله جوشکاری نیز نوبت به مرحله گچ کاری میرسد.

مزایای سقف کاذب

سقف کاذب به عنوان یک المان نسل جدید دارای تنوع زیادی است. این المان ها می توانند در طرح، ابعاد و حتی با رنگ‌های مختلفی روی سقف اجرا شوند. سقف کاذب یک سقف از پیش ساخته شده است که روی سقف اصلی نصب می گردد. این سقف ها نیز با توجه به مزایای خود امروزه مورد توجه صنعت معماری مدرن قرار گرفته‌اند. اهمیت سقف کاذب به مزایای زیاد آن است که برخی از آنها عبارتند از:

  • مهمترین و اصلی ترین مزیت سقف کاذب زیبایی قابل تحسین آن است. شکوه و عظمت این زیبایی روز به روز با توجه به رشد صنعت معماری بیشتر می شود. امروزه معماران خلاق باتجربه با ایده های جالب و نوآوری یک دکوراسیون محشر خلق می کنند.
  • هزینه ساخت سقف کاذب در مقایسه با گچبری ها بسیار مقرون به صرفه تر است. اگر هدف شما آشنایی با سقف کاذب و گچبری است حتماً با این مزایا نیز آشنا شوید. همین مقرون به صرفه بودن سقف کاذب یک امتیاز بزرگی است که باعث شده کاربران این سقف ها را در دکوراسیون خود اجرا کنند.
  • سرعت اجرای سقف کاذب در مقایسه با گچبری بسیار بالا است. این سقف ها معمولاً از پیش ساخته شده هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی سقف اجرا کرد. البته ساختن همین المان های پیش ساخته نیز خود نیاز به صرف زمان بسیار کم دارد.
  • تنوع زیادی از این سقف ها از نظر طرح و ابعاد وجود دارد. با توجه به پیش ساخته بودن سقف کاذب کارشناسان می‌توانند با دسترسی راحت تر این سقف ها را به هر شکلی اجرا کنند.
  • با استفاده از سقف کاذب تاسیسات به راحتی از بین دیوار عبور می‌کنند. بین سقف اصلی و سقف کاذب فاصله ای وجود دارد که تاسیسات به راحتی از میان آنها عبور داده می شوند.
سقف کاذب و گچبری
  • نتیجه در باب سقف کاذب و کچبری

در دنیای مدرن امروز ساختمان های بسیار لوکس با توجه به قدرت صنعت معماری اجرا می شود. زیبایی بصری ساختمان ها و توجه به دکوراتیو آنها امروزه در صنعت معماری اهمیت بسیار زیادی دارد. اجرای سقف کاذب یک پارامتر بسیار مهمی است که روی زیبایی نمای آن تاثیر میگذارد. هدف از آشنایی با سقف کاذب و گچبری این است تا شما کاربران عزیز با اهمیت و محبوبیت این سقف های نسل جدید پیش ساخته آشنا شوید. قطعاً همه کاربران به دنبال یک شرکت معتبر هستند که از تیم حرفه‌ای و خلاق تشکیل شده باشد. همچنین هزینه‌های اجرای سقف کاذب برای کاربران اهمیت زیادی دارد. با وجود شرکت‌ها و مهندسین بسیار زیادی که در این عرصه فعالیت دارند نمی‌توان به هر مجموعه اعتماد کرد. گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته جهت انجام پروژه و آشنایی با سقف کاذب و گچبری (از صفر تا صد پروژه) پاسخگوی شما عزیزان است. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی منزل خود و یا گچبری و سقف کاذب را تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه دکوراسیون داخلی  و انجام  اجرا انواع سقف کاذب و گچبری ما که به زودی در سایت قرار میگیرد می توانید اینجا کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *