ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی سالن پذیرایی در ارومیه

طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی سالن پذیرایی در ارومیه

طراحی دکوراسیون تالار عروسی در ارومیه | طراحی سالن پدیرایی در ارومیه

طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی سالن پذیرایی در ارومیه : شاید از خود بپرسید آیا  طراحی و دکوراسیون سالن پذیرایی در ارومیه با سایر شهر ها تفاوت دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم،  نمیتوان گفت که طراحی کلی سالن پذیرایی و باغ تالار های شهر های مختلف  مشابه و یا متفاوت هستند. زیرا سالن های پذیرایی  شهر ها مختلف از لحاظ ساختاری شبیه به هم هستند اما دیزاین  و طراحی داخلی آن ها معمولا متفاوت هست و با توجه به سلیقه طراح، کارفرما، بعضی آداب و رسومات و حتی آب و هوا طراحی می شوند. ما در این مطلب درباره طراحی و دکوراسیون باغ تالار ها و سالن های پذیرایی شهر ارومیه بحث خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

 

 

طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی سالن پذیرایی در ارومیه
طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی سالن پذیرایی در ارومیه

 

طراحی و دکوراسیون باغ تالار عروسی درارومیه

با توجه به آب و هوای سرد شهر ارومیه، انتخاب سالن های پذیرایی سر پوشیده و  باغ تالار های روباز  برای عروسی، با توجه به فصول  مختلف در این شهر انتخاب می شوند. معمولا طراحی و دکوراسیون باغ تالار عروسی در ارومیه  برای فصول گرم سال طراحی می شوند، زیرا با توجه به بارش ها و برودت هوا در فصول سرد سال استفاده از باغ تالار ها  در شهر های شمال غربی کشور بلااستفاده میماند. پس از توضیح درباره تفاوت باغ تالار در ارومیه با سایر شهر ها درباره شباهات آن ها می پردازیم. از شباهت آن ها میتوان به:

طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی ارومیه

  • جایگاه عروس و داماد
  • سن و یا استیج رقص
  • راهرو ورود عروس و داماد اشاره کرد.

طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی ارومیه

اما همانطور که پیش تر گفتیم طراحی و دکوراسیون داخلی تالار و موارد گفته شده با توجه به سلیقه کارفرما تعیین و اجرا می شود.

با این حال شاید از خود بپرسید تفاوت طراحی و دکوراسیون باغ تالار در ارومیه با سالن های پذیرایی این شهر چیست؟

با ما همراه باشید تا به صورت کامل و مختصر به شما پاسخ دهیم.

طراحی و دکوراسیون سالن پذیرایی درارومیه

سالن پذیرایی هم برای فصول سرد و هم فصول گرم مورد استفاده زوجین درشهرهای مختلف  قرار می گیرد،‌ یکی از این شهر ها، شهر ارومیه می باشد. همه سالن های پذیرایی  نیز مانند باغ تالار ها معمولا دارای یک بخش طاق،  راهرو ورودی عروس و داماد، سن یا همان جایگاه رقص هستند.

تفاوت سالن پذیرایی و باغ تالار

آیا تهویه  وسایل گرمایشی و سرمایشی در باغ تالار نیز استفاده می شود؟ قطعا نه زیرا باغ تالار در فضای باز می باشد و نیازی به تهویه هوا یا وسایل گرمایشی و سرمایشی ندارد. اما  سالن های سرپوشیده یا همان سالن های پذیرایی  باید حتما دارای تهویه مناسب و وسایل سرمایشی  و گرمایشی باشند.

در سالن های پذیرایی شهر ارومیه به دلیل سردی و برودت هوا بیشتر از وسایل گرمایشی استفاده می کنند. به همین دلیل طراحان داخلی سالن ها  ترجیح می دهند طراحی سالن را بر مبنای طیف رنگی گرم مانند: قرمز:، زرد، نارنجی و غیر استفاده کنند که به کمک این طیف رنگی نیز گرما بیشتری را به سالن بدهند.

طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی ارومیهاز این طیف رنگی میتوان در انتخاب رنگ پرده های سالن، پرده و مبل جایگاه عروس و داماد، رومیزی ها و روکش صندلی ها استفاده کرد. استفاده از گل  و شمع نیز برای جایگاه عروس و  داماد، راهرو ورود و روی میز های مهمان ها می تواند به زیبا تر و مجلل تر شدن تالار کمک بسزایی کند.

طراحی دیوار ها و سقف نیز در سالن های پذیرایی به راحتی می توانند تالار را باشکوه تر جلوه دهد. توجه کنید که بهتراست رنگ دیوار و کف متضاد با پرده های سالن، رو میزی، روکش صندلی و غیره باشند تا بهتر جلوه دهند.

طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی ارومیهطراحی و دکوراسیون باغ تالار عروسی

بنظر شما در صورت کلی چه چیزی می تواند یک باغ تالار را، به یک باغ‌تالار تشریفاتی و خاص تبدیل کند؟ ابتدا به مهمترین قسمت باغ تالار میپردازیم، مهمترین قسمت نورپردازی داخل باغ هست، نور پردازی باید به نحوی باشد که باغ به صورت کامل روشن باشد. بنابراین پیشنهاد میشود برای طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی سالن پذیرایی در ارومیه با ما در تماس باشید.

طراحی دکوراسیون باغ تالار عروسی سالن پذیرایی در ارومیه

برای نور پردازی میتوان از لامپ های ادیسونی و سایر لامپ های قدیمی استفاده کرد. لامپ های قدیمی به طراحی و دکوراسیون داخلی باغ تالار عروسی کمک زیادی می کند. استفاده از گل آرایی و شمع آرایی نیز در تشریفاتی شدن باغ نقش بسزایی دارند. برای طراحی و دکوراسیون باغ تالار عروسی تشریفاتی می توان به نکات خیلی زیادی اشاره کرد که همه آن ها به سلیقه طراح و کارفرما بستگی دارد.

کلام آخر من باب طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی باغ تالار عروسی در ارومیه

گروه طراحان معماران بوم ­آور با بهره ­گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته­ های معماری و طراحی دکوراسیون، آماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی باغ تالار عروسی (از صفر تا صد پروژه) می­باشد. چنانچه علاقه­ مند به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی هستید، می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه پروژه ­های طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی  باغ تالار عروسی در ارومیه توسط تیم خلاق بوم ­آور، اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *