ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

اجرای نما در کرج در ۲۰۲۳

اجرای نما در کرج | اجرای نمای ساختمان در کرج

اجرای نما در کرج: آیا با نکات مهم اجرای نما در کرج ساختمان آشنایی دارید؟ آیا می دانید اجرای نمای ساختمان در کرج توسط چه افرادی انجام میشود؟ در پاسخ به سوالات بالا باید گفته شود که مجموعه بوم آور با دارا بودن سابقه چندین ساله در زمینه ارائه خدمات متنوع به مشتریان، اجرای نما در کرج را به بهترین نحو ممکن برای ساکنین کرج و حومه انجام می دهد. لازم به ذکر است که برای اجرای نمای ساختمان رعایت نکات، بسیار حائز اهمیت می باشند، زیرا با رعایت اصول و قوانین مربوطه، نمای ساختمان طول عمر بیشتری خواهد داشت. در واقع رعایت نکات مربوطه مانع از خراب شدن ساختمان بعد از مدت ها و در معرض خطر قرار گرفتن می‌شود. تا انتهای مطالب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.

ویژگی های نمای ساختمان در کرج

طراحان، نمای ساختمان را از جهت های گوناگونی مد نظر قرار میدهند. اما در کل نمای روبروی ساختمان که در معرض دید عموم می باشد، مد نظر است. افرادی که در طراحی نمای ساختمان خود طرح های خاص و خلاقانه را به کار می‌ گیرند،یک نما با طراحی ویژه به وجود می آورند، در واقع با انتخاب شکل و رنگ های جذاب زیبایی ساختمان افزایش می یابد. هر یک از صاحبان ساختمان با توجه به بودجه و سلیقه خود توانایی انتخاب نماهای متفاوت برای افزایش زیبایی و استحکام نمای خود را دارند. افرادی که می خواهند نمای ساختمان خود را با طرح دلخواه و خاصی را اجرا کنند، می توانند از افراد متخصص حاضر در مجموعه ی بوم اور کمک بگیرند. آن ها می توانند با برقراری ارتباط مستقیم با مشاوران مجموعه بوم آور اطلاعات لازم در مورد اجرای نما در کرج را به دست بیاورند و یک ساختمان زیبا و مقاوم را پیش رو داشته باشند.

 

 

اجرای نمای ساختمان در کرج | اجرای نما در کرج
اجرای نمای ساختمان در کرج | اجرای نما در کرج

ساخت  اجرای نما در کرج

همان طور که مستحضر هستید از موارد حائز اهمیت در معرفی ساختمان و ماهیت آن نمای ساختمان است. امروزه تعداد ساختمان ها که بر اساس استانداردهای لازم و کیفیت بالا ساخته شده اند، افزایش یافته است. بنابراین برای شناخته شدن ساختمان یک هویت منحصر به ‌فرد لازم است.

طراحی نمای ساختمان در کرج

اجرای نما در کرج علاوه بر افزایش زیبایی سازه در صرفه جویی انرژی نیز تاثیر بسزایی دارد. صاحبان ساختمان می ‌توانند با انتخاب یک نمای مناسب در هدر رفت انرژی به میزان قابل توجهی صرفه‌ جویی کنند.

در کل طراحی نمای مناسب موجب حفاظت ساختمان در برابر رطوبت، باد، باران و … می شود. با طراحی یک نمای مناسب برای ساختمان یک عایق مناسب صوتی و گرمایی به وجود می آید.

اگر می خواهید یک نمای ساختمان مناسب اجرا کنید، باید عواملی مانند سازگاری با محیط زیست، دوام، صرفه جویی در مصرف انرژی، زیبایی نما و مقاومت در برابر آب را در نظر داشته باشید.

انواع نمای ساختمان در کرج

قبل از انتخاب و اجرای نما در کرج باید از پاکیزه بودن سطح زیر نما به طور کامل اطمینان داشته باشید. سطح مورد نظر باید عاری از هرگونه شکستگی و ساییدگی باشد. در ادامه مطالب انواع فرمت ‌های اجرای نمای ساختمان در کرج بیان شده است:

نمای ساختمان آجری کرج

برای اجرای نمای آجری در کرج توصیه می شود آجر های مخصوص نما را خریداری کنید، شما در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که، آجرها عاری از ترکی و شوره باشند. آجرهای مخصوص نمای آجری در برابر خوردگی و دفرمه شدن مقاومت بسیار بالایی دارند. برای اجرای نما در کرج این نما آجر ها را نیم ساعت در آب خیسانده تا برای کار آماده شوند.

نمای بساختمانی بتنی در کرج

استفاده از نمای بتنی موجب عایق بندی ساختمان ها در برابر حرارت، مواد شیمیایی و رطوبت می شود. در واقع سیمان مورد استفاده در بتن موجب عایق بندی  در اجرای نما در کرج خواهد  شد.

نمای ساختمان سنگی در کرج

برای اجرای نمای سنگی در کرج باید نکات مهمی را در نظر داشت، تا یک نمای زیبا و مقاوم ایجاد شود. در ادامه مطالب چند مورد از نکات مهم بیان شده است:

  • عدم استفاده از سیمان خشک جهت افزایش سرعت کار
  • انتخاب سنگ با بافت و شکل مناسب
  • مقاومت سنگ در برابر عوامل محیطی
  • قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی
  • عدم وجود ترک خوردگی در لابلای خطوط و بافت سنگ
  • استفاده از ماسه شسته برای دوغاب نما
  • پاک کردن خاک ناشی از برش سنگ
  • نباید در دمای پایین و سرد سنگ کاری انجام شود، زیرا باعث یخ زدگی و شکستگی سنگ میشود.
  • آب پاشی کردن دوغاب پشت سنگ به مدت دو الی سه روز

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی منزل مسکونی (از صفر تا صد پروژه) می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی منزل خود را تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید. همچنین جهت دیدن نمونه کارهای اجرای نما در کرج ما می توانید اینجا کلیک کنید.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *