ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت یا دفتر کار

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت یا دفتر کار

اجرای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار | طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار | طراحی دکوراسیوان داخلی شرکت | اجرای دکوراسیون داخلی شرکت | طراحی دکوراسیون شرکت | طراحی دکوراسیون دفتر کار

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت یا دفتر کار +اجرای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار + طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار + طراحی دکوراسیوان داخلی شرکت + اجرای دکوراسیون داخلی شرکت + طراحی دکوراسیون شرکت + طراحی دکوراسیون دفتر کار : طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی  دفتر کار یکی از موضوعات مهمی است که صاحبان کسب و کار بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشند.  ما بیشترین زمان خود را در محل کارمان صرف میکنیم، و این مهمترین دلیل اهمیت دکوراسیون داخلی دفتر کار به شمار می رود.

 ما در این مقاله قصد داریم پیرامون دکوراسیون داخلی شرکت یا دفتر کار با شما صحبت کنیم. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

 

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت دفتر کار
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت دفتر کار

دلایل اهمیت اجرا طراحی دکوراسیون داخلی شرکت | دلایل اهمیت طراحی اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار

چرا طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار مهم است؟

دلایل اهمیت اجرا طراحی دکوراسیون داخلی شرکت + دلایل اهمیت طراحی اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار : شما برای به حداکثر رساندن پتانسیل کارکنان خود و افزایش شادی و مولد بودن تیم خود به فراهم کردن فضای مناسب نیاز دارید. از طرف دیگراجرای مناسب دکوراسیون داخلی شرکت می تواند سبب افزایش خلاقیت کارکنان و بهبود ایده هایشان شود.

در صورتی که دکوراسیون داخلی دفتر کار به درستی اجرا شود می تواند فضای بهتری را برای فعالیت های شما فراهم کند. زمانی که شما در محل کارتان احساس آرامش داشته باشید، این می تواند به بهره وری شما کمک زیادی کند.

شما معمولا زمان زیادی را با یک سری وسایل مانند میز و صندلی و کامپیوتر و… صرف می کنید. اما با اجرای برخی ایده ها در دکوراسیون داخلی دفترکار می توانید از لحظات خود بیشتر لذت ببرید.

از طرف دیگر یکی از مهمتری عواملی که باعث جذب مشتری خواهد شد، طراحی داخلی دفتر کار است. طراحی مناسب دکوراسیون داخلی دفتر کار در وهله اول اثر مثبتی بر مشتری خواهد گذاشت.

  

عوامل اثرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار شرکت

مهمترین پارامترهای اجرا طراحی دکوراسیون داخلی شرکت | مهمترین پارامترهای اجرا طراحی دکوراسیون داخلی دفترکار

 

  • میز و صندلی
  • مبلمان
  • پارتیشن بندی دفتر کار
  • رنگ و نورپردازی
  • پرده های دفتر کار
  • کاغذ دیواری و رنگ دفتر کار
  • کمدها و اکسسوری های لازم

بیشتر بخوانید: دفتر کار اداری تون رو با یک طراح کاربلد برای همیشه بیمه کنید

انواع دکوراسیون داخلی دفتر کار | انواع دکوراسیون داخلی شرکت

انواع اجرا طراحی دکوراسیون داخلی شرکت | انواع طراحی اجرای دکوراسیون داخلی شرکت

 

۱٫     دکوراسیون اداری شیک و ساده در طراحی اجرای دکوراسیون داخلی شرکت دفترکار

 

این نوع از طراحی دکوراسیون داخلی دفترکار در عین سادگی در نظر مخاطب بسیار شیک است. برای اجرای این نوع دکوراسیون داخلی لازم است که اجزای دفتر کار با یکدیگر هارمونی مناسب را داشته باشند.

طراحی دکوراسیون داخلی شرکت نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی منزل پیچیدگی بیشتری دارد. چرا که روزانه مورد توجه مراجعین زیادی قرار خواهد گرفت. بنابراین اجرای دکوراسیون داخلی محل کار باید به گونه ای باشد که سلیقه های مختلف را تحت پوشش قرار دهد.

با توجه به توضیحات فوق شما با میزان اهمیت و پیچیدگی دکوراسیون داخلی شرکت آشنا شده اید. اما گروه طراحان معماران بوم ­آور این نگرانی شما را برطرف خواهد کرد و به شما تضمین می دهد که بهترین طراحی متناسب با کسب و کار شما را اجرا کند.

 

۲٫ دکوراسیون مدرن در طراحی اجرای دکوراسیون داخلی شرکت دفترکار

 

در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن، یکی از مهمترین اصول اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار درنظر گرفته خواهد شد. لازم است بگوییم که مهمترین اصل در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت هماهنگی و تناسب رنگ وسایل با دفتر کار است.

به طور معمول مراکز تجاری و شرکت ها از رنگ سازمانی خود برای نقاشی دیوارهای دفترکار استفاده می کنند. طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار باید به گونه ای باشد که در آن از رنگ های مکمل رنگ سازمانی استفاده شود. با انجام این کار شما فضای زیباتری خواهید داشت که در آن قوانین طراحی دکوراسیون دفتر کار اجرا شده است.

 

اهمیت انتخاب رنگ در اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار شرکت

 

یکی از چیزهایی که سبب کسالت کارکنان در درازمدت خواهد شد، انتخاب رنگ نامناسب برای دیوارهای دفتر کار است. شما لازم است رنگی را انتخاب کنید که بتوانید از نور طبیعی خورشید بیشترین بهره را داشته باشید.

در صورتی که روشنایی دفتر کار شما کافی نباشد، این سبب خستگی چشم کارمندان و دلگیر ساختن فضای کار برای آنان می شود. بنابراین در انتخاب رنگ مناسب برای دفتر کار لازم است که دقت کافی را داشته باشید و از رنگ های الهام بخش و آرامش بخش استفاده کنید.

به طور معمول در طراحی مدرن، از رنگ های خاکستری، مشکی و سفید استفاده می شود. بنابراین سعی کنید از ترکیب رنگ مناسب استفاده کنید، تا فضای بصری زیباتری را فراهم سازید. سعی کنید برای الهام بخش ساختن محیط کار، از رنگ های شاد استفاده کنید.

۳٫     طراحی اجرای دکوراسیون داخلی دفترکار کوچک

 برای محیط های کاری که فضای کمی دارند، بایستی طراحی دکوراسینون داخلی بر مبنای فضای موجود انجام شود. وسایل اداری نباید سبب کوچک به نظر رسیدن دفتر کار شوند.

چرا که کمبود فضا باعث کاهش بهره وری کارکنان خواهد شد و حس راحتی آن ها را از بین خواهد برد.  انتخاب رنگ مناسب نیز در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت بسیار حائز اهمیت است.

۴٫     دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت

دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت نستب به دیگر قسمت های دفتر کار از حساسیت بالاتری برخوردار است. یکی از مهمترین قسمت ها در این دکوراسیون میز مدیریت و میز کنفرانس است.

در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت می توان هم از سبک مدرن وهم کلاسیک استفاده کرد. اگرچه برخی از طراحان سلیقه بیشتری به خرج داده و این دوسبک را با یکدیگر ترکیب می کنند.

 

پنج ایده برای اجرای دکوراسیون داخلی شرکت

۱٫     انتخاب رنگ مناسب:

یکی از موارد بسیار اثرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی محل کار استفاده از رنگ مناسب است. رنگ دفتر کار اثر مستقیمی بر روحیه وبازدهی کارمندان خواهد داشت. عدم استفاده از رنگ مناسب می تواند سبب عدم تمرکز در پرسنل شود.

۲٫     نور و روشنایی:

محیط کاری شما باید به قدرکافی نور داشته باشد، تا موجب خستگی چشم نشود. خیره شدن زیاد به کامپیوتر می تواند سبب خستگی چشم شود، بنابراین سعی کنید از نورپردازی مناسب استفاده کنید.

۳٫     استفاده از مبلمان مناسب:

از آنجایی که بیشتر زمان کارکنان در پشت میز صرف می شود بنابراین راحتی میز و صندلی یکی از موارد بسیار مهم به شمارمی رود.

۴٫     نظم دادن به دفتر کار با قفسه و شلف:

یکی از ترفند هایی که به استفاده بهینه از فضای کار کمک می کند، استفاده از قفسه و شلف های توکار است. این کار همچنین می تواند به محیط کار شما نظم دهد و از شلوغی و بی نظمی بکاهد.

۵٫     تزیین دفتر کار با گل، و تابلوهای نقاشی:

ایده تزیین دفتر با گل ها و گیاهان آپارتمانی هزینه بسیار کمی دارد اما در عین حال باعث افزایش انرژی و بهبود روحیه پرسنل خواهد شد.

از طرف دیگر شما می تواند با استفاده از تابلوهای نقاشی بسیار زیبا، آرامش و نشاط را به محیط کار هدیه کنید. دیگر مواردی که می توانید برای تزیین محیط کار از آن ها استفاده کنید، شامل آکواریم ، و آثار هنری است.

 

کلام آخر من باب طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت دفتر کار

گروه طراحان معماران بوم ­آور با بهره ­گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته­ های معماری و طراحی دکوراسیون، آماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت دفتر کار (از صفر تا صد پروژه) می­باشد. چنانچه علاقه­ مند به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت دفتر کار خود هستید، می توانید با ما در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه پروژه ­های طراحی و اجرای انواع بازسازی خانه های قدیمی توسط تیم خلاق بوم ­آور، اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *