ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک | اجرای دکوراسیون اتاق کودک | طراحی دکوراسیون اتاق کودک | دکوراسیون داخلی اتاق کودک

 

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک + طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک + اجرای دکوراسیون اتاق کودک + طراحی دکوراسیون اتاق کودک + دکوراسیون داخلی اتاق کودک داخلی اتاق کودک یکی از مسائل بسیار با اهمیت برای تمامی والدین است. نقش طراحی دکوراسیون اتاق کودک در شرایط روحی وخلقی فرزندان بسیار پررنگ است.

 بنابراین در اجرای دکوراسیون اتاق کودک لازم است که به یک سری قوانین مهم توجه داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با این قوانین آشنا سازیم، پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

طراحی و اجرای اتاق کودک | طراحی و اجرای دکوراسیونه داخلی اتاق کودک
طراحی و اجرای اتاق کودک | طراحی و اجرای دکوراسیونه داخلی اتاق کودک

 

دلایل اهمیت دکوراسیون داخلی اتاق کودک

دلایل اهمیت اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک

 

دلایل اهمیت طراحی اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک : از آنجایی که فرزندان ما در طول روز زمان زیادی را در اتاق خود می گذرانند، طراحی دکوراسیون اتاق کودک می تواند نقش تعیین کننده ای در سلامت روحی آنان داشته باشد. بنابراین لازم است که اجرای دکوراسیون اتاق کودک با روحیه و سن فرزند شما متناسب باشد.

یکی از دلایل دیگری که سبب اهمیت دکوراسیون داخلی اتاق کودک می شود، ایجاد حس امنیت و شادی است که فرزندان ما به آن نیاز دارند.

 با توجه به موارد گفته شده پیشنهاد ما اینست که به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک اهمیت دهید. با توجه کردن به این موضوع شاهد اثرات آن در شخصیت فرزند خود خواهید بود.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک پسر انه

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک پسر انه : در صورتی که کودک شما پسر است و قصد طراحی دکوراسیون اتاق کودک را دارید، لازم است که به یکسری نکات مهم توجه داشته باشید. یکی از این نکات استفاده از طرح ها و رنگ های متناسب با جنسیت و سن کودک است.

اجرای دکوراسیون اتاق کودک بایستی به گونه ای باشد که فرزند شما، برای انجام بازی ها و کارهای روزانه اش به اندازه کافی فضا داشته باشد.

 

طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک  دخترانه : در صورتی که طراحی دکوراسیون اتاق کودک را برای فرزند دختران انجام می دهید، در انتخاب طرح ها و رنگ ها دقت بیشتری داشته باشید. از آنجایی که کودکان دختر روحیه حساس تری نسبت به پسرها دارند، نقش دکوراسیون داخلی اتاق کودک در روحیه آن ها بسیار پررنگ تر خواهد بود.

 

۵ نکته کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک

 

۱٫     نقاشی اتاق کودک در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک

 

یکی از موارد بسیار مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک انتخاب رنگ اتاق است.

با توجه به این مسئله که رنگ نقش مستقیمی در روحیه فرزند شما خواهد داشت، بنابراین به روحیات او دقت کافی داشته باشید.

 به عنوان مثال برای کودکانی که پرانرژی تر هستند از رنگ های سرد مانند آبی استفاده کنید. با اینکار شما می توانید به آرام تر شدن شخصیت او کمک کنید. زیرا رنگ آبی می تواند سبب آرامش بیشتر شود.

اما اگر فرزند شما شخصیت آرام و گوشه گیری دارد، می توانید از رنگ های پرانرِژی تری مانند قرمز و یا نارنجی استفاده کنید. این رنگ ها تأثیر زیادی در افزایش خلاقیت و انرژی کودک دارند.

۲٫     سرویس خواب اتاق کودک در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک

 

 

در انتخاب سرویس خواب اتاق کودک، سعی کنید که گزینه مقرون به صرفه بودن را مد نظر داشته باشید. این بدین معناست که سرویس خوابی را خریداری کنید که کودک بتواند چندین سال از آن استفاده کند.

۳٫     اهمیت نور پردازی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک

 

 لوسترهای فانتری در زیبایی اتاق کودک شما بسیار نقش دارند. شما همچنین می توانید از برای نورپردازی بهتر از چراغ های سقفی توکار به شکل ترکیبی استفاده کنید.

 

۴٫     چیدمان اتاق کودک در طراحی و اجرای اتاق کودک

 

 

در اجراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک توجه ویژه ای به محل قرارگیری تختخواب داشته باشید. اگر منزل شما کوچک است، بهتر است تختخواب را درکنج اتاق قرار ندهید. این کار باعث اشغال فضای بیشتر و از بین بردن زیبایی اتاق خواهد شد.

قبل از خرید وسایل اتاق لازم است که از محل قرارگیری آن ها ذهنیت قبلی داشته باشید. وسایل را متناسب با سبک خانه بچینید و در انتخاب آن ها  به روحیات فرزندتان توجه داشته باشید.

پیشنهاد ما اینست که با استفاده از قاب عکس های فانتزی در و دیوار اتاق را تزیین کنید. این عکس ها می تواند شخصیت های کارتونی مورد علاقه فرزند شما باشد.  

۵٫     پرده اتاق کودک در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک پسرانه و دخترانه

 

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی دکوراسیون اتاق کودک، انتخاب پرده مناسب است. در انتخاب پرده به طرح و رنگ آن توجه ویژه داشته باشید، چرا که به طور مستقیم بر کیفیت خواب کودک تأثیر خواهد گذاشت.

کلام آخر ما درباره طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کودک

در این مقاله سعی کردیم شما را با قوانین دکوراسیون داخلی اتاق کودک آشنا کنیم. این یکی از موضوعات مهمی است که برای رشد شخصیت کودک خود لازم است به آن توجه داشته باشید.

گروه طراحان معماران بوم­آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های معماری و طراحی دکوراسیون، آماده ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه طراحی دکوراسیون (از صفر تا صد پروژه) می­باشد.

 چنانچه علاقه مند هستید بهترین و مناسب ترین طراحی را اتاق کودک خود داشته باشید، با ما تماس بگیرید. همچنین جهت دیدن نمونه پروژه های انجام شده توسط تیم خلاق بوم­ آور، اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *