ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی اجرای نما مدرن در سال ۲۰۲۳

اجرای نمای مدرن | طراحی نما مدرن

انواع اجرای نمای مدرن آپارتمان ساختمان | طراحی نمای ساختمان مدرن تهران | طراحی نمای ساختمان مدرن سه طبقه ساده

اجرای نمای مدرن + طراحی نما مدرن + انواع اجرای نمای مدرن آپارتمان ساختمان + طراحی نمای ساختمان مدرن تهران + طراحی نمای ساختمان مدرن سه طبقه ساده  :  نما از مهم‌ترین بخش های ساختمان‌ها به حساب می‌آید. این بخش به عنوان سرنخ نیز شناخته می‌شود. به عبارتی، اجرا طراحی نمای هرساختمان باعث می‌شود تا دید اولیه‌ای نسبت به دکوراسیون داخلی آن به وجود بیاید؛ به همین دلیل اهمیت زیادی دارد.همچنین در طراحی داروخانه نیز از  اجرای نما مدرن استفاده میشود.

اجرای نمای مدرن دارای سبک طراحی های مختلفی است، که یکی از آنها نما مدرن است. نما مدرن در واقع همان نماهای ساده و امروزی هستند، که از تکنولوژی ها و مصالح و متریال های ساده و به روز و در این حال زیبا در طراحی آنها استفاده می‌شود. این تکنولوژی ها باعث استفاده هرچه بیشتر از فضا برای زیبایی خواهد شد. که این خود سامل دو بخش اصلی است

  1. اجرای نمای مدرن
  2. طراحی نما مدرن

 

اجرای نمای مدرن | طراحی نما مدرن | طراحی نما مدرن در تهران | اجرای نمای مدرن در ایران
اجرای نمای مدرن | طراحی نما مدرن | طراحی نما مدرن در تهران | اجرای نمای مدرن در ایران

اصول طراحی اجرای نمای مدرن آپارتمان ساختمان در تهران و ایران

طراحی اجرای نمای ساختمان مدرن سه طبقه | انواع اجرا طراحی نما مدرن در ایران | انواع طراحی اجرای نمای مدرن 

اصول طراحی اجرای نمای مدرن آپارتمان ساختمان در تهران و ایران + طراحی اجرای نمای ساختمان مدرن سه طبقه + انواع اجرا طراحی نما مدرن در ایران + انواع طراحی اجرای نمای مدرن 

طراحی نما مدرن کار ساده ای نیست و باید به دست متخصص سپرده شود. از این رو برخی اصول وجود دارند که توجه به آن باعث کاهش هزینه های اضافی و همچنین زیبایی بیشتر خواهد شد.

استفاده از رنگ های خنثی و روشن در طراحی اجرای نمای مدرن ساختمان آپارتمان در ایران و تهران

توجه به رنگ در تمامی طراحی ها و اجرای نمای مدرن اهمیت بسیار زیادی دارد. از این جهت در طراحی نما مدرن باید از رنگ های خنثی و ساده مثل خاکستری روشن، سفید و یا سبز استفاده شود. رنگ به ارتباط ارباب رجوع با ساختمان تاثیر بسزایی می‌گذارد، در نتیجه از مهم ترین اصل های طراحی نما مدرن آپارتمان در ایران و طراحی نما مدرن در تهران به شمار می‌رود.

 

طراحی کانسپت ساده در اجرا طراحی نما مدرن سه طبقه ساده

از دیگر موارد که در طراحی اصولی نما مدرن باید به کار گرفته شود، استفاده از کانسپت ساده است. به عبارتی از طراحی های شلوغ در نما مدرن بایستی خودداری کنید و هرچه کانسپت شما به سمت سادگی باشد، نتیجه مطلوب‌تری نیز خواهید گرفت. همچنین هویت اصلی این سبک، استفاده کم از المان ها و تزئینات نیز به حساب می‌آید. به واسطه این موضوع براهمیت سادگی در نما مدرن سه طبقه ساده تاکید زیادی می‌شود.

 

بهترین طراحی اجرای نما مدرن ترکیب متریال یا استفاده از متریال متنوع

بهترین طراحی اجرای نما مدرن ترکیب متریال یا استفاده از متریال متنوع : سبک مدرن دارای متریال های زیادی استریال که ترکیب آنها به صورت اصولی بسیار کارآمد می‌باشد. از این رو پیشنهاد می‌شود، در طراحی نما مدرن از چند متریال متفاوت در کنارهم استفاده کنید! البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که ترکیب متریال ها باید بصورت اصولی باشد، در غیر اینصورت نتیجه برخلاف میل خواهد شد.

نحوه اجرای نمای مدرن | نحوه طراحی نما مدرن

بهترین نحوه طراحی اجرای نمای مدرن آپارتمان ساختمان سه طبقه ساده  در ایران و تهران

نحوه اجرای نمای مدرن و نحوه طراحی نما مدرن : در اجرا طراحی نما مدرن ساختمان آپارتمان سه طبقه در تهران و ایران باید دقت فراوانی شود، تا نتیجه کار مطلوب و دارای اصالت شود. پیشنهاد می‌شود، در این زمینه از مجریان و متخصصان مجرب کمک بگیرید، چراکه هرچقدر نما مدرن باشد اما تمیز و اصولی طراحی نشده باشد، نمی‌تواند مخاطب را جذب کند و زحمت ها به باد می‌رود.

 

 

 

انواع طراحی نما مدرن آپارتمان ساختمان سه طبق ساده در ایران تهران | اجرا طراحی نما مدرن | طراحی اجرای نمای مدرن
انواع طراحی نما مدرن آپارتمان ساختمان سه طبق ساده در ایران تهران | اجرا طراحی نما مدرن | طراحی اجرای نمای مدرن

 

کارشناسان بوم آور آماده مشاوره طراحی نما مدرن و اجرای نمای مدرن ( انواع اجرا طراحی نما مدرن) هستند. 

همانطور که پیش‌تر گفته شد، نما مدرن از متریال های مختلفی بهره می‌برد، که استفاده تکی یا چندتایی از انها بستگی به نیاز شما دارد. البته که این نکته نیز حائز اهمیت است که استفاده بیش از اندازه از این متریال ها نه تنها نما را زشت می‌کند، بلکه هزینه زیادی نیز خواهد داشت.

 طراحی اجرا نما مدرن به دو روش انجام می‌شود.

  • روش ملاتی در اجرای نمای مدرن ( روش ملاتی در طراحی نما مدرن ساختمان آپارتمان در تهران ایران)
  • روش خشک در اجرای نمای مدرن ( روش خشک در طراحی نما مدرن ساختمان آپارتمان در تهران ایران)
اجرای نمای مدرن به روش ملاتی | طراحی نما مدرن به روش ملاتی

اجرای نمای مدرن به روش ملاتی + طراحی نما مدرن به روش ملاتی : در این روش در طراحی نما مدرن متریال ها به وسیله سیمان به ساختمان متصل می‌شوند. روش ملاتی سوابق بسیار بالایی دارد و بسیاری از متخصصان از این روش استفاده می‌کنند. متریال هایی مثل سنگ، سرامیک، آجر و … از روش ملاتی در اجرا بهره می‌برند. البته به این نکته توجه کنید، که این روش معایب زیادی مثل سرعت پایین طراحی و یا هزینه زیاد پرتی مصالح دارد که افراد زیادی به واسطه همین دلایل از این روش اجتناب می‌کنند.

اجرای نمای مدرن به روش خشک | طراحی نما مدرن به روش خشک

روش خشک دیگر روش طراحی اجرای نمای مدرن ساختمان آپارتمان است. در این روش متریال ها بصورت کاملا مکانیکی و بدون مصالح به ساختمان متصل می‌شوند. مزایای این روش نسبت به روش ملاتی، سرعت بالای طراحی و هزینه کم پرتی مصالح می‌باشد، که بسیاری روش خشک را جایگزینی برای روش ملاتی می‌دانند. همچنین از متریال هایی که با استفاده از روش خشک متصل نمی‌شوند، می‌توان به شیشه، سرامیک، سنگ، فلز و … اشاره کرد.

برخی از نکات در طراحی اجرا نما مدرن ساختمان اپارتمان

 

  • چرخش متریال های به کار رفته در نما به سمت داخل یا بیرون(برجسته) فرم خاصی به نما مدرن می‌بخشد.
  • همانطور که می‌دانید، متریال های مورد استفاده در نما مدرن بتن، چوب و فلز و یا شیشه هستند. اما استفاده از متریال های دیگر یا ترکیب با این متریال ها می‌تواند باعث زیبایی دوچندان این نما شود.
  • نورپردازی از دیگر موضوعاتی است که باید حتما مدنظر قرار دهید. ساختمان های مدرن در شب دارای جلوه خاصی هستند که با نورپردازی مناسب این جلوه نمایان خواهد شد. طراحی اجرا نمای مدرن باعث زیبایی هرچه بیشتر ساختمان نیز میشود.

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته جهت انجام پروژه ساخت اجرای نمای مدرن میزبان شما است. چنانچه علاقه مند هستید نمای قدیمی خود را به طراحی اجرا نمای مدرن را تغییر دهید می توانید با ما جهت اجرای طراحی نمای مدرن در تماس باشید.  همچنین جهت دیدن نمونه اجرا طراحی نما مدرن ما می توانید اینجا کلیک کنید.