ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

پارکت لمینت و مزایای نصب آن . به راحتی دکوراسیون منزل و دفتر کار خود را متحول کنید

پارکت لمینت و مزایای نصب آن . به راحتی دکوراسیون منزل و دفتر کار خود را متحول کنید

 

این روزها با وجود نسل جدید کفپوش‌های چوبی همه در انتخاب رنگ، طرح و اندازه کفپوش مورد نیاز خود انتخاب‌های بیشتری پیش رو دارند. پارکت لمینت همان کفپوش طرح چوب است. که جایگزین مناسبی برای کفپوش های سنتی نظیر فرش و موکت شده است. لذا پارکت لمینت ها بهترین و مناسب ترین گزینه جهت محیط های اداری و منازل مسکونی محسوب می شوند. امروزه ‌این کفپوش‌ها توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند و در سراسر دنیا از جمله کشور ما محبوبیت زیادی دارند. مهمتر اینکه با قیمت های مناسب به فروش می رسند. به طور کلی دو مزیت عمده را می توان برای پارکت لمینت ها در نظر گرفت:

قیمت پارکت لمینت
پارکت لمینت و مزایای نصب آن. به راحتی دکوراسیون منزل و دفتر کار خود را متحول کنید

۱) جذابیت، شیک، مدرن و دکوراتیو بودن

لمینت‌ ها کفپوش‌هایی هستند که نمای ظاهری آنها مثل طرح و نقشه‌های چوب است. در واقع پارکت لمینت‌ ها از چند لایه چوب متراکم و به هم فشرده «اچ‌دی‌اف» ساخته شده‌اند و سطح خارجی آنها روکشی دارد که مشابه نقش و نگارهای چوب طبیعی است. پارکت لمینت‌ها در گروه کفپوش‌های مدرن و دکوراتیو جای می‌گیرند. بنابراین استفاده از آنها فضای شیک و دلنشینی را برای شما در منزل و دفتر کارتان به وجود می آورد. همچنین تنوع در طرح های پارکت لمینت موجب شده تا مورد پسند افراد با سلیقه های مختلف قرار بگیرد. البته آنچه بیشتر موجب محبوبیت پارکت لمینت ها شده است جذابیت، شیک، مدرن و دکوراتیو بودن آنها است. همه این عوامل موجب شده تا امروزه پارکت لمینت ها بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن محسوب شوند. 

قیمت پارکت لمینت
پارکت لمینت و مزایای نصب آن . به راحتی دکوراسیون منزل و دفتر کار خود را متحول کنید

۲) نصب سریع و آسان

نصب پارکت لمینت کار پیچیده‌ای نیست. لمینت در زمانی بسیار کوتاه و با کمترین دشواری نصب و اجرا می شود.  اما ظرافت های خاص خودش را دارد و بهتر است که کار نصب آن را به نصاب حرفه ای که تجربه این کار را دارد بسپرید. همچنین به خاطر داشته باشید هزینه نصب جداگانه محاسبه می‌شود.

مزایای قابل توجه پارکت لمینت ها

اگر تصمیم دارید کف خانه و محیط کار اداری خود را با لمینت‌ها بپوشانید بهتر است با مزایای آنها بیشتر آشنا شوید.

پارکت لمینت
به راحتی دکوراسیون دفتر کار خود را با پارکت لمینت متحول کنید

۱) لمینت‌ها در مقابل فاکتورها و عوامل محیطی مقاومت زیادی دارند و در برابر استفاده طولانی مدت امتحان خودشان را پس داده‌اند. رنگ، نقش و زیبایی آنها سالیان سال حفظ می‌شود.

۲) اشعه ماورای بنفش خورشید هم نمی‌تواند به لمینت‌ها آسیبی برساند یا رنگ و روی‌شان را از بین ببرد. بنابراین اگر اتاق شما آفتاب گیر است بدون نگرانی از بابت تابش نور خورشید لمینت‌ها را انتخاب کنید.

۳) شکل ظاهری لمینت‌ها شبیه چوب واقعی است و زیبایی طبیعی به کف محیطی که در آن استفاده شده است می بخشد.

۴) تعویض لمینیت‌ها به سادگی انجام می‌شود. اگر متوجه شدید یکی از آنها خراب شده است می‌توانید قطعه دیگری را به راحتی جایگزین کنید.

۵) لمینت‌ها کفپوش‌هایی هستند که قابلیت انتقال و جابه‌جایی دارند. پس اگر اجاره نشین هستید و دلتان می‌خواهد لمینت داشته باشید، می‌توانید آنها را بخرید و نصب کنید. بعد هم هنگام اسباب‌کشی آنها را جمع کنید و با سایر اثاثیه‌ها به منزل جدید ببرید.

قیمت کفپوش
به راحتی دکوراسیون دفتر کار خود را با کفپوش متحول کنید

معایب قابل چشم پوشی پارکت لمینت ها

پارکت لمینت‌ها کاملا بی‌عیب و نقص نیستند و به هر حال اشکالاتی هم دارند. البته در کنار مزایای زیاد شان، این معایب قابل اغماض و چشم پوشی هستند.

۱) برای محیط‌های مرطوب مناسب نیستند. به همین دلیل استفاده از این کفپوش‌ها برای کف آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی توصیه نمی‌شود. البته با صرف هزینه بیشتر می توان انواع لمینت های ضد آب که دارای روکش مقاوم و پارافین اندود هستند خریداری کرد و به این ترتیب مشکل نفوذ رطوبت به داخل کفپوش را از بین برد.

 ۲) راه رفتن روی آنها سر و صدا ایجاد می‌کند. اگر سر و صدای ناشی از راه رفتن روی لمینت‌ها برایتان آزار دهنده است ، می توانید هنگام نصب لمینت‌ها اول یک لایه فوم روی زمین نصب کنید. سپس قطعات لمینت را روی آن قرار دهید تا عایق صدا باشد.

لمینت
نمونه پارکت لمینت رنگ روشن در دکوراسیون منزل

انواع پارکت لمینت‌ها

لمینت‌ها از لحاظ شکل ظاهری در دو گروه اصلی جای می‌گیرند. یکی الواری و دیگری پارکتی. لمینت‌های الواری، شکل شان مانند تنه درختی است که برش خورده باشد. یعنی همان شیارها، موج‌ها و برجستگی‌های چوب را روی آنها می‌بینید. این نوع از لمینت‌ها نسبت به انواع پارکتی جدیدتر هستند و فضای مورد نظر شما از جمله سالن پذیرایی را شیک و زیبا جلوه می‌دهند. در لمینت‌ های پارکتی هر قطعه شامل مستطیل‌های کم عرضی است که در دو، سه یا چهار ردیف کنار هم قرار گرفته‌اند و بعد از نصب طرحی شبیه پارکت ایجاد می‌کنند.

پارکت لمینت
لمینت های پارکتی و تاثیر آنها بر دکوراسیون منزل

نصب پارکت لمینت، سخت نیست

نصب پارکت لمینت به طور ساده و با قرار گرفتن تایل ها در کنار یکدیگر و قفل شدن تایل ها انجام می شود. سادگی و سهولت در نصب پارکت لمینت ها موجب شده تا در صورت نیاز به جا به جایی و تعمیرات کف، آنها به راحتی باز و جمع آوری شوند. سپس دوباره نصب شده و مورد استفاده قرار گیرند. هنگام نصب لمینت‌ها معمولا بین قطعات حاشیه‌ای با دیوار فاصله‌ای باقی می‌ماند تا لمینت‌ها در هوای گرم برای انبساط، فضای کافی داشته باشند. اما برای اینکه ‌این فضای خالی بین لمینت و دیوار مشخص نباشد، معمولا دورتادور حاشیه‌ها را با قرنیز های چوبی می‌پوشانند. البته ممکن است خانه شما از قبل قرنیز سنگی داشته باشد. که در این صورت از قرنیز های باریک و کوتاه‌تری به نام فتیله استفاده می‌شود.

پارکت لمینت
نصب پارکت لمینت، سخت نیست

ضخامت پارکت لمینت ها

مهم‌ترین نکته در مورد خرید پارکت لمینت‌ها که البته قیمتشان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد، ضخامت لمینت‌ هاست. در واقع قطر لمینت‌ها فاکتور بسیار مهمی ‌است که به کاربری فضای مورد نظر شما بستگی دارد. هر چقدر این کفپوش‌ها ضخامت بیشتری داشته باشند استحکام و دوامشان افزایش می‌یابد. ضخامت لمینت‌ها به‌طور معمول بین ۶ تا ۱۲ میلی‌متر است. برای خانه‌هایی با تردد متوسط ضخامت هشت میلی‌متر کافی است. اما برای مکان‌های پرتردد باید بیشتر پول بدهید و ضخیم‌ترین نوع را انتخاب کنید.

رنگ‌بندی پارکت لمینت مناسب فضای کوچک شما

رنگ‌بندی این محصولات هم باید برای شما اهمیت داشته باشد. بیشتر لمینت‌ها از خانواده کرم و قهوه‌ای هستند و در این طیف رنگ‌های بسیار متنوعی دارند. اگر خانه شما کوچک است برای اینکه فضا بزرگتر به نظر برسد انواع روشن‌تر را انتخاب کنید. به هر حال بهتر است قبل از خرید رنگ سایر لوازم چوبی را هم در نظر بگیرید تا هماهنگی بیشتر، فضای خانه را چشم‌نواز نشان دهد. البته لمینت‌هایی در رنگ‌های سبز، آبی و … هم در بازار موجودند. اما با رنگ چوب طبیعی فاصله زیادی دارند و مصنوعی به نظر می‌رسند.

پارکت لمینت
رنگ‌ پارکت لمینت، مناسب بزرگ تر نشان دادن خانه های کوچک

چگونگی نگهداری از لمینت‌ها

لمینت‌ها مانند سرامیک و سنگ به راحتی تمیز می‌شوند. برای درخشندگی آنها لازم نیست که از واکس یا پولیش استفاده کنید. فقط به تی یا یک تکه پارچه مرطوب نیاز دارید. هرگز لوازم سنگین و اسباب اثاثیه‌های خانه را روی لمینت‌ها نکشید. چون ممکن است خراشیده ‌شوند. همچنین بهتر است برای تمیز کردن پارکت لمینت‌ها از مواد شوینده خانگی استفاده نکنید. برای پاک کردن گرد و خاک جاروبرقی مناسب ترین وسیله است. لمینت‌های ارزان قیمت را برای نقاط پرتردد به‌کار نبرید، چون خیلی زودتر از آنکه فکرش را کنید کهنه و فرسوده می‌شوند. هنگام خرید به گارانتی‌ها هم توجه کنید. بیشتر کفپوش‌های خوب و با کیفیت چندین سال ضمانت دارند تا از بابت دوام و کارایی خیالتان راحت باشد.

قیمت کفپوش
برای پاک کردن گرد و خاک از روی پارکت لمینت ها جاروبرقی مناسب ترین وسیله است.

پارکت لمینت و کفپوش دکوراتیو را از ما بخواهید

 

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده فروش محصولات پارکت لمینت و کفپوش های مارک آرتا و ارائه خدمات تخصصی نصب و اجرای آن از صفر تا صد در کمترین زمان ممکن می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود را با استفاده از جدیدترین نسل کفپوش های دکوراتیو تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید. در صورت تمایل به صفحه فروش محصولات قابل ارائه توسط بوم آور سر بزنید.

نصب لمینت
پارکت لمینت و کفپوش دکوراتیو را از ما بخواهید
کفپوش
پارکت لمینت و کفپوش دکوراتیو را از ما بخواهید
پارکت لمینت
پارکت لمینت و کفپوش دکوراتیو را از ما بخواهید
قیمت لمینت
پارکت لمینت و کفپوش دکوراتیو را از ما بخواهید

منبع: پرشین پرشیا

یک پاسخ

  1. Admiring the dedication you put into your website and in depth information you provide.
    It’s good to come across a blog every once in a while that isn’t the same
    unwanted rehashed information. Great read! I’ve saved your site
    and I’m including your RSS feeds to my Google account. http://gg.gg/ad76f

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *