ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

آشنایی با لمینت و تاثیر پارکت لمینت و کفپوش در دکوراسیون داخلی

آشنایی با لمینت و تاثیر پارکت لمینت و کفپوش در دکوراسیون داخلی

 

امروزه از مدل پارکت لمینت به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای کفپوش های چوبی گران قیمت یاد می شود. به همین خاطر کفپوش های لمینتی برای افرادی که علاقمند به کفپوش های چوبی در منزل خود هستند، اما از طرفی بودجه کافی برای این کار را ندارند یک گزینه بسیار ایده آل بشمار می آیند. اما شاید شما هم بخواهید در مورد پارکت لمینت بیشتر بدانید. اینکه اصلا لمینت چیست؟ آیا آنها کفپوش های ایمنی هستند؟ یا استحکام و دوام آنها نسبت به کفپوش های چوبی چگونه است؟ با گروه طراحان معماری بوم آور در این مقاله همراه باشید. ما در این مطلب به صورت مختصر به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

شکل ظاهری 

در گذشته لمینت‌ها قیمت بالایی داشتند و از لحاظ ظاهری نیز به هیچ عنوان نزدیک مدل های چوبی هم نمی شدند. در حقیقت وقتی لمینت قدیمی را کنار چوب می گذاشتید، کاملا به ماهیت پلاستیکی آنها پی می بردید. اما در حال حاضر به لطف پیشرفت تکنولوژی چنین مواردی دیگر وجود ندارد. علاوه بر افزایش کیفیت ظاهری، شکل های متنوع و شیکی از پارکت لمینت‌ها تولید شده اند. که توجه بسیاری از مردم حتی آنهایی که سرسختانه معتقد به استفاده از چوب هستند را به سمت خود جلب کرده اند. البته پارکت لمینت‌ها علاوه بر طرح های پارکت چوبی در طرح های سرامیکی، سنگی و حتی بتنی نیز تولید شده اند. به همین خاطر تقریبا هر خانه داری با هر سلیقه ای که دارد می تواند کفپوش مد نظر خود را از بین مدل های لمینتی انتخاب کند.

لمینت چیست؟

 

لمینت‌ ها کفپوش‌هایی هستند که نمای ظاهری آنها مثل طرح و نقشه‌های چوب است. هسته لمینت‌ها از نوعی فیبر چگال (اچ دی اف) ساخته می شود. روی این هسته فیبری یک لایه عکس با رزولوشن بسیار بالا قرار می گیرد. به همین خاطر لمینت می تواند شکل هر ماده ای از قبیل چوب، سنگ، سرامیک و غیره را به خود بگیرد. البته در بعضی مواقع علاوه بر عکس، بافت هایی واقعی هم بروی بالاترین لایه قرار می گیرد تا به طرح، عمق لازم را بدهد.

نصب لمینت ها

نصب لمینت‌ها بسیار آسان است و از طریق نوعی چسب مخصوص به کف اتاق چسبانده می شوند حتی مدل های کاملا آماده هم تولید میشوند که فقط باید روی کف قرار بگیرند و نیازی به چسباندن ندارند. بنابر این بهترین گزینه جهت استفاده در کف اتاق خواب، نشیمن، پذیرایی و حتی ادارات محسوب می شود.

استحکام و دوام آنها

از لحاظ دوام، پارکت لمینت حتی از چوب هم استحکام بالاتری دارند، در حقیقت لمینت‌ها در برابر زدگی، ساییدگی و خوردگی مقداری از چوب محکم تر هستند در نتیجه برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند لمینت گزینه مناسب تری خواهد بود. لمینت و چوب به راحتی نیز تمیز می شوند و یک جاروی ساده کار نظافت را انجام می دهد.

پارکت لمینت و کفپوش دکوراتیو را از ما بخواهید

 

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده فروش محصولات پارکت لمینت و کفپوش های مارک آرتا و ارائه خدمات تخصصی نصب و اجرای آن از صفر تا صد در کمترین زمان ممکن می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود را با استفاده از جدیدترین نسل کفپوش های دکوراتیو تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید. در صورت تمایل به صفحه فروش محصولات قابل ارائه توسط بوم آور سر بزنید.

لمینت
آشنایی با لمینت‌ها و تاثیر آنها در دکوراسیون داخلی
کفپوش ارزان
آشنایی با لمینت‌ها و تاثیر آنها در دکوراسیون داخلی
قیمت لمینت
آشنایی با لمینت‌ها و تاثیر آنها در دکوراسیون داخلی

منبع: بیتوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *