ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

چگونه یک نمایشگاه ماشین متمایز طراحی کنیم؟ راهکارهای طراحی نمایشگاه اتومبیل

چگونه یک نمایشگاه ماشین متمایز طراحی کنیم؟ راهکارهای طراحی نمایشگاه اتومبیل

طراحی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

طراحی پلان داخلی نمایشگاه ماشین

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین با تبعیت از یک پلان منظم و بر اساس ابعاد و اندازه ماشین ها شکل می گیرد. ابتدا باید تعداد ماشین هایی که در نمایشگاه قرار می گیرد را محاسبه کنیم و سپس پلانی را طراحی کنیم که در آن محل چرخش مانور برای پارک کردن را مشخص کند.
حداقل فضایی که باید برای یک ماشین در نظر گرفت در طول ۵ متر و عرض ۲٫۵ متر می باشد.

طراحی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیلنور و شکست نور عامل زیبایی ۲ چندان

توصیه می شود تیم طراحی در طراحی نورپردازی دکوراسیون نمایشگاه ماشین از متد روز نورپردازی بهره بگیرند و علاوه بر نور محیطی از نور های تاکیدی برای شاخص کردن خودرو ها استفاده کنند زیرا نمایشگاه ماشین بازتاب دهنده تجمل و کیفیت برند خودروها می باشد و نورپردازی در این محیط از اهمیت خاصی برخوردار است.

طراحی لوکس، محل انتظار مشتری و عقد قرار داد 

بعد از طراحی و جانمایی خودروها نوبت به طراحی و اختصاص دادن فضاهایی به مشاوران فروش، صندوق دار و سالن انتظار مشتری می باشد که توصیه می شود این فضا در نیم طبقه یا طبقه اول قرار داده شود. استفاده از مصالح و سنگ های لوکس و البته پوسترهایی از فرآیند شکل گیری خودروها در طراحی داخلی نمایشگاه ماشین بسیار تاثیرگذار است.

نکته

لازم به ذکر است در کنار فضاهای اشاره شده باید در پلان فضائی در جهت اتاق مدیریت و بخش اداری، اتاق خدمات فنی و انبار نیز تعبیه گردد.

دیوارها را به مصالح نرم و صیقلی مصلح کنیم

بهتر است در طراحی دیوار های نمایشگاه به دلیل حساسیت بالا در حذف و نگهداری خودروها از مصالح صیقلی مانند سنگ و یا سرامیک استفاده گردد. نصب کردن هرگونه مصالح خشن مانند سنگ های تیشه ای و بادبر باعث می شود با کوچکترین برخورد خسارت جبران ناپذیری به خودرو وارد شود.

بازشوها را بلند و بزرگ بسازیم

طراحی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل
طراحی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

نوع و کیفیت دیده شدن خودروها از دید مشتری از خیابان رابطه مستقیم با ابعاد ویترین های طراحی شده دارد. در طراحی دکوراسیون نمایشگاه ماشین استفاده از ویترین های بلند که امکان دید عالی را برای مشتری فراهم می کند الزامی است. برای مجلل کردن و با شکوه نشان دادن بیشتر فضا و البته فراهم کردن امکان استفاده از نیم طبقه باید ارتفاع سقف بلند طراحی گردد و حداقل ارتفاع سقف ۵٫۵ متر برای نمایشگاه در نظر گرفته شود.

گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات طراحی و اجرای نمایشگاه ماشین جهت کارفرمایان محترم (از صفر تا صد پروژه) می باشد. جهت دیدن نمونه کارها می توانید به صفه پروژه های بوم آور مراجعه نمایید.

 

تحریریه توسط گروه طراحان معماری بوم آور (www.boomavar.ir)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *