ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

ترفندهای دکوراسیون و طراحی مغازه خشکبار با هدف افزایش فروش و جذب مشتری

ترفندهای دکوراسیون و طراحی مغازه خشکبار با هدف افزایش فروش و جذب مشتری

طراحی دکوراسیون مغازه
ترفندهای دکوراسیون و طراحی مغازه خشکبار با هدف افزایش فروش و جذب مشتری

امروزه دکوراسیون داخلی مغازه، یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گزار در جذب مشتری بیشتر و در نهایت افزایش فروش مغازه هاست. اگر می خواهید به طراحی داخلی و دکوراسیونی برسید که هم برای مشتری هایتان جذابیت داشته باشد و هم برای شما سود و فروش بیشتر را به همراه داشته باشد، به شما پیشنهاد میکنیم در روند طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی انعطاف ‌پذیری لازم را داشته باشید. برای داشتن دکوراسیون داخلی شیک، و در عین حال کاربردی باید به همه جزئیات و بازخوردهای مشتریان تان توجه کنید. در زیر به عوامل و فاکتورهای مهمی که در طراحی مغازه خشکبار باید به آنها توجه داشت باشید اشاره میکنیم. با ما همراه باشید.

طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی

طراحی دکوراسیون خارجی فروشگاه باعث زیباتر شدن و سازمان بخشیدن به محصولات شما می شه. در ابتدا می توانید با طراحی یک ویترین جذاب مشتری ها رو به داخل فضای مغازه آجیل فروشی تان هدایت کنید. بعد از ورود مشتری به داخل مغازه نیز بهتره با بهره گیری از یک دکور مناسب و دیزاین چشم گیر و روح نواز، همه خوراکی ها و محصولات را در معرض دید مشتریان خودتون قرار دهید. برای این منظور توجه به چیدمان مناسب و دکوراسیون داخلی مغازه آجیل فروشی بسیار مهم ست.

فضای متناسب مشتریان رمز مدیریت موفق

طراحی مغازه خشکبار و آجیل
فضای متناسب مشتریان رمز مدیریت موفق

تنوع محصولات و مواد خوراکی که در مغازه خشکبار به فروش میرسند، زیاد است. به همین دلیل لازمه که با طراحی مناسب قفسه ها، و چیدن مناسب محصولاتتان بتونید مشتری رو در انتخاب اجناس مورد نیازش راهنمایی کنید. شرط مدیریت موفق در مغازه آجیل فروشی توجه به تنوع محصولات ارائه شده نسبت به فضای انبار و فضای فروش است. بهتره حتماً در روند طراحی فضای مناسبی جهت عبور و مرور مشتریان در نظر گرفته بشه. توجه داشته باشید که کیفیت مناسب محصولاتی که ارائه میدهید و در کنار آن توجه به سلیقه و تمایل مشتری هایتان موجب افزایش بیشتر فروش و جذب تعداد مشتری بیشتر برای شما خواهد شد.

شرایط خشک و خنک راز نگهداری صحیح

ترفندهای دکوراسیون و طراحی مغازه خشکبار با هدف افزایش فروش و جذب مشتری
مغازه خشکبار و آجیل فروشی

در یک مغازه خشکبار و آجیل فروشی خوب باید به محض ورود ، عطر آجیل تازه و تخمه های داخل تخمه گردان مشام مشتری ها را نوازش دهد. به این منظور اجرای صحیح سیستم سرمایش و گرمایش فروشگاه باید در اولویت قرار بگیرد. همانطور که میدونید آجیل و خشکبار باید در شرایط خشک و در دمای ۲۰ تا ۲۳ درجه سانتی گراد نگهداری شوند. بنابر این بهتره با مطالعه دقیق بهترین سیستم رو برای مغازه آجیل فروشی در نظر بگیرید. میتوانید مطلب “آنچه باید درباره طراحی دکوراسیون تجاری بدانید” را نیز مطالعه کنید.

نورپردازی مناسب در طراحی مغازه خشکبار، نوری بدون سایه

در طراحی مغازه آجیل فروشی و خشکبار، نورهای گسترده بهترین عملکرد ممکن رو دارند. بهتره برای جلوگیری از تشکیل سایه، از نورهای تاکیدی و تیز در مغازه تون استفاده نکنید. بهتره خیالتون از این بابت راحت باشه. زیرا امروزه بررسی میزان و شدت نور با استفاده از نرم افزارهای مربوطه انجام میشه. در طراحی نورپردازی قفسه هایی که انواع شکلات های بسته بندی در آنها قرار میگیره، باید از نورهای مخفی استفاده کرد. معمولاَ این کار با استفاده از نوارهای ام اس دی اجرا میشه. این نور علاوه بر روشنایی حدودی اجناس و محصولات داخل قفسه، زیبایی خاصی نیز به قفسه های مغازه خشکبار و آجیل فروشی میبخشد. البته بهتر است طبقات قفسه ها در این نورپردازی، از جنس شیشه ساده باشند تا انعکاس نور نیز به چشم بخورد.

طراحی کانترهای آجیل فروشی

طاحی مغازه خشکبار
طراحی کانترهای آجیل فروشی

در طراحی کانترهای آجیل فروشی، اجناس ریخته شده داخل کاسه یا قسمت مربوطه، تعیین کننده ارتفاع و عرض پیشخوان هستند. عمدتاً برای قسمت هایی که آجیل و خشکبار استفاده میشود، ارتفاع نباید از ۲۵ سانت ببشتر باشد. چون ارتفاع زیاد باعث فرسودگی آجیل و عوض شدن طعم آن میشود. قسمت زیر کانترهایی که درب آنها به سمت کارکنان قرار دارد، می توان به عنوان محل ذخیره محصولات پر فروش تر مغازه استفاده کرد. پیشنهاد ما به شما این است که با دو طبقه ساختن این کانتر، نمایش بهتری از اجناس و محصولات خود داشته باشید. درخصوص کانتر ترازو نیز رعایت تناسب ارتفاع، طول و عرض باید توسط طراح داخلی مورد توجه قرار داده شود.

جزیره و تاثیر آن را دست کم نگیرید

در مغازه آجیل فروشی، جزیره به عنوان کانتری پویا در فضا نقش آفرینی میکنه. جزیره علاوه بر کاربردی کردن، به تفکیک منطقی فضای داخلی و زیباتر شدن دکوراسیون داخلی مغازه آجیل فروشی و خشکبار هم کمک میکنه. استفاده از جزیره یکی از ترفندهای طراحی دکوراسیون مغازه آجیل و خشکبار محسوب میشه.

اهمیت محل قرارگیری صندوق

طراحی مغازه خشکبار
اهمیت محل قرارگیری صندوق

محل قرار گرفتن صندوق در مغازه آجیل فروشی، یکی از فاکتورهای تعیین کننده در فروش محسوب میشه. اگر صندوق در جای صحیحی قرار گرفته باشه، به ارائه خدمات بهتر به مشتریان و در نهایت فروش بیشتر آجیل و خشکبار ختم میشه. همچنین محل قرار گرفتن کانتر ترازوها نیز باید مورد توجه قرار بگیره. تا بتونه دسترسی راحت به اجناس و محصولات را برای پرسنل و کارکنان فراهم کنه.

و اما حرف آخر

امیدواریم با خوندن این مطلب بتونید به اهمیت طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی پی ببرید. همچنین بتونید تغییرات اساسی و مناسبی تو محیط کارتون بدید تا به جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات مغازه تون منجر شه. به خاطر داشته باشید که کارشناسان ما همه روزه آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مغازه، معماری داخلی و بازسازی به شما مشتریان گرامی هستن. میتونید با ما تماس بگیرید. همچنین می تونید ما رو تو اینستاگرام ، تلگرام و فیس بوک از طریق لینک هاشون تو صفحه اصلی دنبال کنید. جهت دیدن نمونه کارکارهای ما میتونید اینجا کلیک کنید. در زیر عکس هایی از آجیل فروشی شیک و مدرن را با هم تماشا میکنیم.

طراحی مغازه آجیل فروشی
طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی – ورودی مغازه
طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار
طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی – صندوق و کانترهای مغازه
نورپردازی قفسه مغازه
نورپردازی قفسه ها و چیدمان اجناس در مغازه خشکبار و آجیل فروشی
طراحی مغازه خشکبار
قفسه بندی و چیدمان اجناس در مغازه خشکبار و آجیل فروشی
طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی
طراحی دکوراسیون داخلی مغازه خشکبار و آجیل فروشی
طراحی داخلی مغازه
ترفندهای دکوراسیون داخلی مغازه خشکبار و آجیل فروشی شیک و بینظیر
طراحی مغازه خشکبار
نمونه ظروف نگهداری آجیل در مغازه خشکبار و آجیل فروشی
دیزاین مغازه
طراحی مغازه خشکبار
طراحی ورودی مغازه
طراحی ورودی ساده و شیک مغازه خشکبار و آجیل
طراحی داخلی مغازه
طراحی داخلی ورودی مغازه آجیل فروشی
نورپردازی مغازه خشکبار
طراحی تزئینات لامپ و روشنایی داخل مغازه خشکبار
دکوراسیون داخلی مغازه
نمونه بسته بندی آجیل و خشکبار داخل قفسه های مغازه آجیل فروشی
طراحی مغازه خشکبار
نمونه بسته بندی اجناس در مغازه آجیل فروشی
طراحی دکوراسیون داخلی
نمونه بسته بندی پاپ کورن در مغازه خشکبار

تحریریه توسط گروه طراحان معماری بوم آور(www.boomavar.ir)

 

3 پاسخ

  1. سلام مچکرم ازطرح ها وایده های جالبتون انشاالله مغازه م روگشترش میدم حتما باهاتون تماس میگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *