ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی و اجرای راهرو و ورودی منازل مسکونی

طراحی دکوراسیون راهرو و ورودی:

 

بوم آور با بهره گیری از دانش روز معماری و تلفیق آن با خلاقیت و تجربه طراحان خود، اقدام به ارائه خدمات تخصصی طراحی دکوراسیون راهرو و ورودی منزل مسکونی، ساختمان های اداری و مراکز تجاری کرده است. ما همواره سعی داریم تا نیازهای کارفرما را به خوبی شناسایی نموده و به صورت متعهد درخواست های مشتریان گرامی را به ثمر برسانیم.

روند کاری ما:

مهندسین گروه طراحان معماری بوم آور قبل از شروع روند طراحی، بمنظور تحقیق و آشنایی با پلان پروژه، سلایق کارفرما و انتخاب برترین نحوه پلان عملکردی، تحقیقاتی دقیق و جامع در فاز مطالعاتی را آغاز نموده و سپس اقدام به طراحی می نمایند.

از زیبایی فضای جدید خود لذت ببرید:

 در طراحی دکوراسیون راهرو و ورودی تیم بوم آور به ابعاد، اندازه و مقیاس با توجه به فضای محیط توجه نموده و آن را مطابق با فضای مورد نظر و طبق سلایق شما کارفرمای محترم طراحی می نماید. همچنین در طراحی های اولیه با رعایت نکاتی از قبیل توجه به کوتاه بودن مسیر راهرو از آسانسور به درب ورودی، نورپردازی ایده آل، استفاده از متریال مناسب ماننند سنگ های مرغوب و سرامیک درجه یک و همچنین رعایت نمودن عرض مناسب راهرو جهت سهولت در جابجایی اشیاء مطابق با استانداردهای روز معماری نموده است. در ساختمان های بالای شش طبقه که در آن ها پله فرار در نظر گرفته می شود نیز به  نزدیک بودن درب ورودی واحد به پله فرار در طراحی ها توجه می شود. در ذیل نمونه کارهای طراحی شده توسط گروه طراحان معماری بوم آور را مشاهده می کنید. جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *