ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

طراحی دکوراسیون داروخانه فضاهای درمانی و بیمارستان و عوامل دخیل در آن (بخش ۱)

طراحی دکوراسیون داروخانه فضاهای درمانی و بیمارستان و عوامل دخیل در آن (بخش ۱)

 

امروزه طراحی دکوراسیون داروخانه و معماری تأثیر قابل توجهی در روند درمان و بهبودی بیماران در مراکز درمانی، بیمارستانها و مطب ایفا می کند. نقش طراحی مناسب فضاهای درمانی بر بهبود و سلامتی بیماران به اثبات رسیده است و محیط فیزیکی تأثیر قابل توجهی در سلامت و بهبودی بیماران دارد.

طراحی دکوراسیون داروخانه توسط گروه طراحان معماری بوم آور
طراحی دکوراسیون داروخانه توسط گروه طراحان معماری بوم آور

طراحی دکوراسیون داروخانه فضاهای درمانی و بیمارستان:

معماران معاصر هنگام طراحی دکوراسیون داروخانه و مراکز و فضاهای درمانی از قبیل بیمارستان و درمانگاه، عوامل گوناگونی را بمنظور ارتقای کیفیت فضاهای مربوط به بیماران، کارکنان و ملاقات کنندگان در نظر میگیرند، از جمله استفاده از نور طبیعی، انتخاب دقیق رنگ ها و مصالح ساختمانی، اولویت کانسپت طراحی فضاهای انعطاف پذیر و در نظر گرفتن مسائل محیطی و … با این حال، متاسفانه در کشور ما بیمارستان ها با هدف افزایش سلامتی بیماران از طریق طراحی امکانات ، فرم و فضای مناسب در جهت بهبود حال بیماران طراحی و دکوراسیون نمی شوند

راهکارهای طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه :

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه از این جهت که داروخانه یکی از مهمترین بخش ها در میان بخش های بیمارستان (و یا درمانگاه) است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. داروخانه بیمارستان (و یا درمانگاه) می تواند به عنوان بخشی از بیمارستان تعریف شود که مربوط به تهیه، ذخیره سازی، ترکیب، توزیع، ساخت داروها و مواد درمانی مورد نیاز بیماران می باشد. از این رو طراحی دکوراسیون داخلی یک داروخانه نیاز به ارائه امکانات مناسب و ایجاد احساس راحتی هم برای افرادی دارد که در داروخانه کار می کنند و هم برای مشتریانی که از آنجا خرید می کنند.

طراحی دکوراسیون داروخانه
عوامل مهم در طراحی دکوراسیون داروخانه فضاهای درمانی و بیمارستان: (بخش ۱)

 

با سپاس از اینکه با ما همراه شدید، ادامه مقاله را اینجا دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *