ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

رسوب زدایی سر دوش حمام ، شدت آب را مانند روز اول کنید!

رسوب زدایی سر دوش حمام ، شدت آب را مانند روز اول کنید!

تمیز کردن سر دوش حمام
جرم گیری دوش حمام

نمی توان فضای حمام را با وجود اینکه مدام با آب و مواد شوینده ارتباط دارد، به حال خود رها کرد. اگر جریان آب سر دوش حمام بسیار کم شده است، بدانید که حفره ها و سوراخ های روی سر دوش حمام با مواد معدنی موجود در آب گرفته است. نگران نباشید. قطعا برای این مشکل هم راه حلی وجود دارد که به شما خواهیم گفت. اگر سر دوش حمام شما کهنه نشده است، نیازی به خرید و یا تعویض آن نیست. بهتر است راهکارهای زیر را پیش بگیرید:

چگونه سر دوش حمام را تمیز کنید؟

•  جرم و لکه ها را با استفاده از اسکاچ یا برس، از روی سوراخ های دوش حمام پاک کنید.
• اگر همچنان اسپری آب به طور مستقیم و رو به پایین انجام نمی شود، سرکه سفید و آب را به نسبت مساوی با هم ترکیب کنید. (حدود یک پیمانه کافی است) این محلول را درون یک کیسه پلاستیکی بریزید.

سر دوش حمام
سرکه و آب برای تمیز کردن سر دوش حمام

• این کیسه پلاستیکی را اطراف سر دوش حمام به گونه ای قرار دهید که سوراخ های آن درون مایع قرار گیرد، کیسه را محکم به حول دوش گره بزنید.
• ۱۵-۲۰ دقیقه صبر کنید تا دوش کاملا درون مایع غوطه ور شود. حتی پیشنهاد میکنیم یک ساعت به دوش حمام زمان بدهید تا نتیجه بهتری بگیرید.
• کیسه پلاستیکی را بردارید و لکه هایی که از حالت خشک در آمده اند را پاک کنید. دوش حمام را با آب کاملاً داغ و گرم باز کنید تا محلول و مواد معدنی از درون سوراخ های سر دوش حمام خارج شوند.

مطالب مرتبط : “طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام . تجربه دکوراسیونی دلنشین و دوست داشتنی” و طراحی دکوراسیون حمام مدرن ، با همه چیز سفید موافق هستید؟

رسوب زدایی سر دوش حمام

چگونه از دوش حمام نگهداری کنید؟

حال که سر دوشی شما به حالت اولیه و تازه خود در آمده است، مطمئن شوید که در آینده هم این روند تمیزی ادامه پیدا خواهد کرد. در ادامه ببینید چگونه باید باقی قسمت های فضای داخلی حمام را هم تمیز کرد:

تمیز کردن سطوح کپک زده حمام

دوش حمام

ابتدا در یا پنجره حمام را باز کنید. اینگونه تهویه فضا به خوبی انجام می شود. اسپری تمیز کننده مخصوص کاشی و سطوح سرویس بهداشتی را بردارید. حمام را به سه قسمت تقسیم کنید. با این کار بخار کمتری در فضا پخش می شود. همچنین محلول تمیز کننده زود خشک نخواهد شد.

مرحله اول

قسمت ورودی حمام را اسپری کنید. سپس کاشی ها و همینطور وان حمام را به این محلول آغشته کنید. چند دقیقه صبر کنید تا مواد تمیزکننده به درون این سطوح نفوذ کند. سپس قسمت دوم حمام را اسپری کنید و تا زمانی که بخش اول را تمیز می کنید، اجازه دهید این مواد روی سطوح باقی بماند.

مرحله دوم

تمیز کردن کاشی های حمام
تمیز کردن سطوح کپک زده حمام
تمیز کردن حمام
محلول تمیز کننده را به سطوح حمام اسپری کنید

با استفاده از اسکاچ یا اسفنج، قسمت اول حمام را پاک کنید. هرچه حرکات دست شما وسیع تر باشد، زمان کمتری جهت نظافت حمام صرف می شود. سپس اسکاچ یا اسفنج را بشویید. یک پیمانه یا سطل را از آب پر کنید و قسمت های تمیز شده را بشویید. زمانی که قسمت اول را تمیز کردید، قسمت سوم را با محلول تمیزکننده اسپری کنید. سپس قسمت دوم را با اسکاچ تمیز کرده و سپس آبکشی کنید.

مرحله آخر
تمیز کردن سطوح کثیف در حمام
نظافت سطوح حمام

به همین منوال بخش سوم را هم انجام دهید. اگر همچنان لکه هایی از جرم باقی مانده باشد، یک قسمت از مایع سفید کننده را با دو قسمت آب ترکیب کرده و درون یک بطری اسپری بریزید. آن را روی جرم ها اسپری کنید و چند دقیقه منتظر بمانید. دوش را باز کنید و چند دقیقه صبر کنید تا خودش را آبکشی کند. می توانید با سطل هم آن لکه ها را بشویید ولی باز هم بعد از آن آب را کمی باز بگذارید تا مایع سفید کننده کاملا شسته شود.

کف شوی گرفته شده حمام

باز کردن راه آب حمام

با استفاده از تلمبه، می توانید گرفتگی های درون آبروی زهکش حمام را باز کنید. می توانید از این وسیله برای وان حمام هم استفاده کنید. یادتان باشد که درپوش اولیه چاه را برداشته باشید. اگر با تلمبه مشکل حل نشد، به سراغ مواد لوله باز کن شیمیایی بروید. برای این گونه مواد حتما دستورالعمل نوشته بر روی محصول را بخوانید. اگر با این مواد همچنان مشکل شما حل نشد، می توانید از متخصصین لوله باز کن کمک بگیرید.

اگر دوست دارید از نکات خانه داری که صحیح است و می تواند به عنوان ترفندهای جالب در زندگی به شما کمک کند بیشتر آشنا شوید، می توانید دیگر مطالب ما را نیز در سایت بوم آور دنبال کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *