ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

دکوراسیون مطب پزشکی ، دندانپزشکی و راهکارهای طراحی دکوراسیون مطب

دکوراسیون مطب پزشکی ، دندانپزشکی و راهکارهای طراحی دکوراسیون مطب

 

دکوراسیون مطب پزشکی را می توان از مهمترین بخشها در مبحث طراحی داخلی مراکز درمانی در نظر گرفت. در این مطلب قصد داریم انواع ایده های کاربردی و مدرن را برای طراحی دکوراسیون مطب پزشکی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با الگوبرداری از این ایده ها می توانید طراحی داخلی مدرن و کاربردی را در دکوراسیون مطب خود داشته باشید. هدف اصلی در طراحی دکوراسیون مطب پزشکی مانند مطلب پزشکان عمومی ، روان شناسان و نیز دکوراسیون دندانپزشکی این است که بتوان به بهترین شکل ممکن فضای داخلی مطب را بهینه کرد. همچنین میزان عملکردها را بالا برد. علاوه بر موارد ذکر شده در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مطب پزشکی باید به زیبایی بصری دکوراسیون طراحی شده نیز توجه لازم را داشته باشید.

طراحی دکوراسیون مطب
دکوراسیون مطب پزشکی ، دندانپزشکی و راهکارهای طراحی دکوراسیون مطب
دکوراسیون داخلی مطب
دکوراسیون مطب پزشکی ، دندانپزشکی و راهکارهای طراحی دکوراسیون مطب
طراحی مطب
دکوراسیون مطب پزشکی ، دندانپزشکی و راهکارهای طراحی دکوراسیون مطب
طراحی مطب
دکوراسیون مطب پزشکی ، دندانپزشکی و راهکارهای طراحی دکوراسیون مطب

طراحی دکوراسیون مطب پزشکی با انواع ایده های کاربردی و مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی مطب یک پزشک علاوه بر اینکه کاری سخت و پیچیده است می تواند جذابیت خاص خودش را داشته باشد. در طراحی داخلی مطب پزشکی چیدمان وسایل درون فضا و انتخاب رنگ دیوار ها، وسایل و طراحی نورپردازی از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر این شما باید بتوانید در دکوراسیون مطب پزشکی تصویری از پزشکی معتبر و حرفه ای را در ذهن بیماران ایجاد کنید.

اهمیت دکوراسیون داخلی مطب را دست کم نگیرید

مطب پزشکان مکانی است که افراد با وضعیت های جسمی و روحی نامطلوب به آنجا مراجعه می کنند. بنابراین مهمترین اصل در طراحی داخلی مطب پزشکان فراهم کردن محیطی است که بتواند به بیمار انرژی و آرامش از دست رفته اش را بازگرداند. انتخاب مبلمان و وسایل مرتبط با حرفه پزشک و همچنین چیدمان این وسایل ضروری در فضای مطب یکی از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

دکوراسیون داخلی مطب
اهمیت دکوراسیون داخلی مطب را دست کم نگیرید
دکوراسیون داخلی مطب
اهمیت دکوراسیون داخلی مطب را دست کم نگیرید

اهمیت دکوراسیون اتاق انتظار

اتاق انتظار یکی از مهمترین مکانهایی است که بیمار بیشتر وقت خود را در مطب در این مکان سپری می کند از این رو بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اتاق انتظار حساسیت لازم را به خرج دهید. اتاق انتظار می تواند برای بیمار یکی از استرس زا ترین مکانها محسوب می شود. بنابراین ایجاد مکانی توام با آرامش در این فضا از اهمیت زیادی برخوردار است. انتخاب مبلمان و صندلی برای این مکان نیز باید مورد توجه قرار گیرد. بهتر است برای راحتی بیماران در اتاق انتظار از مبلمان راحت و کاربردی استفاده شود.

تلفیق جذابیت و آرامش در اتاق انتظار بیماران

شما می توانید با نصب آثار هنری ، تابلوهای نقاشی زیبا و انتخاب رنگی مناسب برای اتاق انتظار این مکان را به محیطی جذاب و در عین حال آرامش بخش تبدیل کنید. استفاده از وسایلی نظیر آکواریوم با ماهی های رنگارنگ ، گلدان ها با گل ها و گیاهان زیبا و طبیعی نیز می تواند تا حدودی ذهن بیماران را تسکین دهد. برای گذراندن وقت بیماران می توانید در فضای اتاق انتظار از تلویزیون و یا رادیو استفاده کنید. پخش موسیقی نیز می تواند در آرامش بخش بودن فضای اتاق انتظار تاثیرگذار باشد.

دکوراسیون اتاق انتظار مطب
دکوراسیون اتاق انتظار مطب – استفاده از آکواریوم
مبلمان مناسب اتاق انتظار مطب
دکوراسیون اتاق انتظار مطب – استفاده از تلویزیون
دکوراسیون اتاق انتظار مطب
دکوراسیون اتاق انتظار مطب – استفاده از گل و گیاهان در فضای انتظار
دکوراسیون اتاق انتظار مطب
دکوراسیون اتاق انتظار مطب – استفاده از گل و گیاهان
دکوراسیون اتاق انتظار مطب
دکوراسیون اتاق انتظار مطب – استفاده از گل و گیاهان طبیعی
اتاق انتظار مطب
دکوراسیون اتاق انتظار – مبلمان راحت با رنگ های شاد
قرار دادن گواهی نامه ها و مدارک پزشک در معرض دید بیماران

بهتر است در طراحی دکوراسیون مطب پزشک دانشنامه ها و گواهی نامه های پزشکی قاب گرفته شده و سایر مدارک شناسایی و تحصیلی پزشک را قرار دهید تا اعتماد بیماران بیشتر جلب شود. همچنین این روش می تواند به بیمارانی که برای اولین بار به مطب مراجعه کرده اند احساس اطمینان بیشتری دهد.

دکوراسیون مطب
قرار دادن گواهی نامه ها و مدارک پزشک در معرض دید بیماران

رنگ مناسب مطب پزشکی

انتخاب رنگ اتاق انتظار و رنگ اتاق پزشک یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. در انتخاب رنگ مطب پزشکان باید محتاط باشید و از رنگهایی استفاده کنید که حس آرامش را به افراد القاء کند. در طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان و سایر مراکز درمانی اغلب از رنگ های آبی ، سبز و سفید استفاده می شود. زیرا این رنگها باعث انتقال آرامش به بیماران می شوند. شما نیز می توانید در طراحی دکوراسیون مطب پزشکی از این رنگ های زیبا استفاده کنید.

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون مطب 

طراحی نورپردازی یکی از مهمترین موارد در طراحی دکوراسیون داخلی مطب پزشکی است. نور پردازی اتاق پزشک و اتاق انتظار بهتر است به شکل ملایم و غیر مستقیم باشد. همچنین می توانید در طراحی دکوراسیون مطب پزشکی از نورهای نقطه ای استفاده کنید تا فضای مطب پر نور نشود. توجه داشته باشید که استفاده از نورپردازی ملایم باعث ایجاد فضایی آرام و دنج در مطب پزشک می شود.

قصد دارید دکوراسیون مطب پزشکی خود را تغییر دهید؟

در این مقاله به نکات مهم در طراحی دکوراسیون مطب پزشکی اشاره شد و تصاویری از طراحی دکوراسیون مطب پزشکی را مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح های پیشنهادی، بتوانید طراحی داخلی شیک و بی نظیری را در فضای مطب خود ایجاد کنید. گروه طراحان معماران بوم آور با بهره گیری از تیمی خلاق و دانش آموخته های طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات تخصصی طراحی دکوراسیون مطب و مراکز درمانی (از صفر تا صد پروژه) می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیون داخلی مطب خود را تغییر دهید می توانید با ما در تماس باشید. همچنین جهت دیدن نمونه کارهای ما می توانید اینجا کلیک کنید.

طراحی مطب دندانپزشکی
دکوراسیون مطب دندانپزشکی
طراحی مطب چشم پزشکی
دکوراسیون مطب چشم پزشکی
دکوراسیون مطب
رنگ مناسب مطب (آرامش بخش)
دکوراسیون مطب
دکوراسیون سالن انتظار مطب
دکوراسیون مطب
طراحی دکوراسیون داخلی مطب
دکوراسیون مطب
طراحی دکوراسیون مطب با رنگ سفید

منبع: www.beautyhome.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *