ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 18:00 - 8:30

مشتریان گرامی می توانید بعد از ساعت کاری با موبایل 8358079-0912 در تماس باشید

تجربه خواب راحت با دکوراسیون داخلی اتاق خواب دلنشین و آرامش بخش

تجربه خواب راحت با دکوراسیون داخلی اتاق خواب دلنشین و آرامش بخش 

خواب راحت
تجربه خواب راحت

همه افراد زمان زیادی رو برای طراحی دکوراسیون منزل خود صرف می کنند. از طراحی دکوراسیون نشیمن گرفته تا سایر بخش های خانه. همه و همه نیاز به دقت و زمان زیادی دارند. اما در این میان شاید وقتی به دکوراسیون اتاق خواب می رسیم اونقدری که باید برایش انرژی و دقت صرف نمی کنیم. این در صورتی ست که ما یک سوم از زندگی خودمون رو در اتاق خواب به سر می بریم. بنابراین در طراحی اصولی برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب باید نهایت دقت و ریزبینی رو به خرج بدیم. اینطوری میتونیم به بهترین نتیجه که یک خواب راحته برسیم. قطعا یکی از دلایل بی خوابی و یا خواب کم کیفیت اینه که به اصول لازم در دکوراسیون اتاق خواب دقت نمی شه. پس توصیه می کنیم کسانی که دچار کم خوابی هستن اصلا این مطلب سایت ما رو از دست ندن.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب بر اساس سلیقه

خواب راحت
خواب راحت با دکوراسیون مطابق سلیقه

اولین قدمی که باید برداشت اینه که به درون خودتان سفر کنید و ببینید چه چیزهایی می تواند به شما آرامش دهد. دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما باید محیطی امن و آرامش بخش براتون باشه. پس بهتره برای چیدمان اتاق خواب خود، به تمامی ملاک هایی که به شما آرامش و امنیت میده دقت کنید. این کار به شما کمک می کنه تا هر زمانی که برای استراحت به اتاق خوابتان می روید ، احساس فوق العاده پیدا کرده و با خیال راحت در را پشت سرتان ببندید.

مطالب مرتبط: طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک

جداسازی فضاها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب
جداسازی فضاها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

معمولا توصیه ما اینه که تا جای ممکن، کارهای روزانه و پر رفت و آمد رو در اتاق خواب تون به حداقل برسونید. حتی اینکه مدام برید و بیایید و از کمدتون لباس بردارید! درواقع منظور ما اینه که سعی کنید اتاق خوابتون رو به یک محیط آرام شبانه تبدیل کنید. اینطوری در طی روز احساس آرامش و سکوت اتاق خواب تون دگرگون نمیشه. 

رنگ در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
استفاده از رنگ های گرم و پرانرژی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

معمولا بسیاری از طراحان داخلی توصیه می کنند، که برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سراغ رنگ های بی روح و ساده نرید. بهتره بدونید که تاثیری که رنگ ها بر خلق و خوی شما می گذارن، خیلی بیشتر از چیزیست که تا به حال فکر می کردید. پس در انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق خواب تون حوصله و دقت زیادی به خرج بدید. برای مثال ما استفاده از رنگ های آبی، سبز، زرد و صورتی را به شما پیشنهاد میکنیم تا از لحاظ روحی حس و حال فوق العاده ای پیدا کنید.

مطالب مرتبط: دکوراسیون اتاق خواب

تاثیر جنس پارچه های کالای خواب

یکی دیگر از مسائل مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی اتاق خواب که به شما خواب راحتی رو هدیه میده، جنس پارچه هایی ست که از آنها به عنوان کالای خواب، ملحفه، پتو و… استفاده می کنید. گرمی، لطافت و راحتی اونها ملاک اصلی برای انتخاب شونه. معمولا پیشنهاد میشه که از ابریشم و کتان استفاده کنید. با این حال سلیقه و عادات هر فردی هم با دیگری متفاوته!

دکوراسیون داخلی اتاق خواب رنگارنگ

دکوراسیون داخلی اتاق خواب
دکوراسیون داخلی اتاق خواب رنگارنگ

اگه تصمیم دارید که دکوراسیون اتاق خواب خودتون رو رنگی رنگی کنید، یکی از پیشنهاداتی که برای شما داریم اینه که روتختی رو از طرح های ساده انتخاب کنید. برای طرح کوسن ها و سایر اکسسوری ها هم به سراغ نقوش شلوغ و رنگارنگ برید. فراموش نکنید که اگر سادگی به شما احساس بهتری میده، می تونید به سراغ رنگ های ملایم ساده ای مثل صورتی، نارگیلی و یا رنگ های خنثی برید. مهم اینه که شما چگونه راحت تر خواهید خوابید! 

شال تخت خواب
نداشتن روتختی روی تخت و استفاده ازشال تخت خواب

نکته: بسیاری از افراد معتقدند که نداشتن روتختی روی تخت خواب هم ایده خوبیه که به آرامش اتاق خواب کمک زیادی می کنه! امروزه استفاده از شال های شیک و زیبا برای تخت خواب و حتی مبلمان مد شده. شال مبل میتونه یه ایده دکوراتیو برای دکوراسیون اتاق خواب منحصر به فرد و راحت شما باشه. مطمئن باشید عاشقش میشید. به امتحانش می ارزه.

نورپردازی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب راحت

نورپردازی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب راحت
استفاده از آباژور در نورپردازی اتاق خواب
ایده نورپردازی اتاق خواب رمانتیک در ویلای راحت و دلنشین
نورپردازی زمینی در دکوراسیون اتاق خواب راحت
ایده نورپردازی مدرن اتاق خواب

در اینکه نورپردازی نقش خیلی زیادی در دکوراسیون اتاق خواب و به دنبال اون، یک خواب راحت داره که شکی نیست. البته  توجه داشته باشید که نورهای زیاد و خشن هم به هیچ وجه با یک خواب شبانه راحت، هماهنگی نداره. معمولا توصیه میشه که برای نورپردازی اتاق خواب به سراغ چراغ های کم نور برید. این فضا می تونه تا حد زیادی آرامش قبل از یک خواب عمیق و راحت رو براتون فراهم کنه. البته پیشنهاد دیگری هم براتون داریم و اون اینه که برای این نورپردازی کم و لطیف بهتره به ترکیبی از نورهای سقفی و زمینی (مثل آباژور) هم فکر کنید. مطمئنا ایده خوبیه و بهتره که امتحانش کنید!

تاثیر تشک و پتوی مناسب برای یک خواب راحت

خواب راحت
تاثیر تشک و پتو در خواب راحت

یکی از اساسی ترین مسائل در داشتن یک خواب راحت، انتخاب یک تشک مناسب ست. تشکی که انتخاب می کنید نباید اونقدر سفت و محکم باشه که شانه ها به خوبی روش قرار نگیرن. پیشنهاد ما اینه که به سراغ تشک پشم و یا کنفی برید. همچنین انتخاب یک پتوی خوب با الیاف مناسب هم می تونه از شکل گیری هرگونه آلرژی جلوگیری کرده و به شما اجازه تنفس آسان تری رو بده.

 

تاثیر بالشت راحت تو خواب شما

بالشت راحت
تاثیر بالشت بر خواب راحت

بالشت شما از مهمترین قسمت های یک خواب عمیق و راحت به شمار میره. حساسیت خیلی از افراد هم در مورد بالشت زیاده. تا جایی که همه ما با عبارت «من فقط رو بالش خودم می تونم بخوابم!» آشنا هستیم. بالشت راحت باید طوری باشه که فاصله بین سر و گردن رو به خوبی پر کند. پیشنهاد می کنیم به سراغ پارچه هایی برید که به کاهش تعرق تون کمک میکنه تا بتونید خواب راحت و عمیق تری رو تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *